Mamo schreef:
(...)
Nou ja, ik snap dat laatste aan de ene kant ook wel een klein beetje, sommige mensen schrijven niet zo goed en dat is af en toe wel irritant, maar aan de andere kant leren ze het wel als ze mee doen aan een RPG. Ik heb ook veel geleerd van het meedoen aan RPG's. Maar goed, het is wel erg extreem om meteen te zeggen dat ze niet mee mogen doen inderdaad.
Trouwens, nog over het minimum aantal regels, soms heb je toch gewoon even geen inspiratie? Dat heb ik in ieder geval wel. Dan vind ik het altijd wel fijn als ik dan toch even een keer een kort stukje mag schrijven.
Hoe strikt zijn jullie met je minimum regels? Is het echt zo dat je perse elk bericht dat aantal regels moet hebben of zien jullie het ook wel eens door de vingers als iemand een keer een regeltje minder heeft?
Mijn kijk hier op kan ook wel komen omdat ik in heel veel RPG's op Girlscene mee heb gedaan en daar was het vanzelfsprekend dat je gewoon snel reageerde en dus ook niet zoveel regels had, maar dat is daar nu inmiddels ook wel verandert.
Ik zelf heb een minimuum regels in gevoerd, dat zijn 4 regels. Dat is meestal niet heel moeilijk voor elkaar te krijgen als je even geen inspiratie hebt.
Zelf heb ik vaak ook geen inspiratie maar dan ga ik gewoon enorm uitgebreid schrijven om zoveel mogelijk regels te krijgen :')
En daarbij ben ik zelf niet heel strict in het aantal regels, zolang het er maar geen one-liner is vind ik het goed. Ik vind het enkel wel vervelend als iemand het hele topic vol gooit met off-topic terwijl er een praattopic in de beginpost staat.. maar zelf post ik ook wel iets anders dan een post, maar dan niet geheel off-topic. Dan wel iets wat te maken heeft met de Rpg zelf.
Maar verder ben ik echt verslaafd aan Rpg's en ook enorm aan personages.. Daarom ergert het mij ook vaak als iemand een max aantal personages van twee heeft terwijl er veel meer verschillende soorten personages kunnen komen.. dan moet ik altijd kiezen en ik kan dus echt niet kiezen :'D
En als je één of twee personages heb dan sta je zo snel vast, das echt irritant..
Little do you know