Roww schreef:
Mij lijkt een Disney RPG ook wel gaaf, zoiets als die Serie Once Upon a Time lijkt me wel geniaal d:
Maar dan wel een ander plot.. maar een Rpg met alle disneyfiguren(Behalve de dierlijke dan..) erin als mogelijk lijkt me echt geniaal :')
En dan niet zo'n rpg van 'we beginnen pas als álle figuren vol zijn' want dan kun je een jaar lang wachten zoveel figuren zijn er nog :')
Maar ook dat idee van de bejaarden lijkt me echt Genius :')
Ik heb onlangs zelf een RPG geopent, daar verwacht ik minimaal 4 regels. Maar je hebt ook Rpg's waar je een heel boekwerk moet schrijven, dat vind ik best onnozel.. ook die rpg's waar bij regels staat 'Graag wat meer ervaren RPG'ers' dat irriteert mij ook best wel. Als je dus nog nooit ge-rpg't heb mag je niet mee doen omdat je niet ervaren hebt, je word dus gewoon buiten gesloten om je ervaring. Dat vind ik toch wel een beetje discrimitatie :l
Nou ja, ik snap dat laatste aan de ene kant ook wel een klein beetje, sommige mensen schrijven niet zo goed en dat is af en toe wel irritant, maar aan de andere kant leren ze het wel als ze mee doen aan een RPG. Ik heb ook veel geleerd van het meedoen aan RPG's. Maar goed, het is wel erg extreem om meteen te zeggen dat ze niet mee mogen doen inderdaad.
Trouwens, nog over het minimum aantal regels, soms heb je toch gewoon even geen inspiratie? Dat heb ik in ieder geval wel. Dan vind ik het altijd wel fijn als ik dan toch even een keer een kort stukje mag schrijven.
Hoe strikt zijn jullie met je minimum regels? Is het echt zo dat je perse elk bericht dat aantal regels moet hebben of zien jullie het ook wel eens door de vingers als iemand een keer een regeltje minder heeft?
Mijn kijk hier op kan ook wel komen omdat ik in heel veel RPG's op Girlscene mee heb gedaan en daar was het vanzelfsprekend dat je gewoon snel reageerde en dus ook niet zoveel regels had, maar dat is daar nu inmiddels ook wel verandert.
[ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 19:32 ]
"The most beautiful things in life go unnoticed..."