• Ik heb nog nooit Heroes of Olympus gelezen oid, maar ik wil ze nu wel super graag lezen! Ik vond weer een strip gebaseerd op een liedje en het is zo fucking awesome! D:



    Onder de spoiler zit de strip en dit nummer moet je erbij luisteren.

    Geen spoilers over Heroes of Olympus alsjeblieft, aangezien ik het nu dus wel wil gaan lezen :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 16:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha ik heb ze in het engels allemaal gelezen dus ook Percy Jackson and the Olympians, de vijf boeken voor deze en Ik heb vandaag Son Of Neptune in het nederlands gekocht


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    It's so prrrretty.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Silverton schreef:
    haha ik heb ze in het engels allemaal gelezen dus ook Percy Jackson and the Olympians, de vijf boeken voor deze en Ik heb vandaag Son Of Neptune in het nederlands gekocht


    Zijn ze het lezen waard? Het lijkt me awesome (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Zijn ze het lezen waard? Het lijkt me awesome (:
    Of course I ship Pecabeth :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)Of course I ship Pecabeth :Y)


    Hehe, dan ga ik ze denk kopen op play.com. Het eerste boek is alleen nog 2e hands te koop, maar dan kost ie maar 4 euro en de rest rond de 8 nieuw.. They seem really cool :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hehe, dan ga ik ze denk kopen op play.com. Het eerste boek is alleen nog 2e hands te koop, maar dan kost ie maar 4 euro en de rest rond de 8 nieuw.. They seem really cool :Y)
    Ik heb ze gewoon gratis in het Engels gelezen xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Er is er nog één!


    Met dit nummer <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oeh ik herken super veel scenes :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben momenteel bezig met het herlezen van de hele Percy Jackson serie en wanneer ik ze uit heb, ga ik beginnen aan Heroes of Olympus :Y)
    Ik hoop dat die net zo leuk is als de eerste serie :3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    Ik ben momenteel bezig met het herlezen van de hele Percy Jackson serie en wanneer ik ze uit heb, ga ik beginnen aan Heroes of Olympus :Y)
    Ik hoop dat die net zo leuk is als de eerste serie :3
    It is believe me :Y) read them in 9 days ALL of them


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Effe 'mijn topics.' :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.