• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Destined schreef:
    (...)

    Vreemdgaan is tegenwoordig niet bepaald meer zo schokkend als men zou denk in Nederland.
    Ik zie het te vaak gebeuren.


    Yeah, ik had het alleen niet van hem verwacht. we waren gewoon vrienden van school en ineens is ie aan t flirten en uitdagen.. ik snap er eigenlijk niet zo veel van...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je blijft doorgaan totdat je gelijk hebt. Gurl, stop.


    Some people are art and do art at the same time

    Amell schreef:
    (...)

    Yeah, ik had het alleen niet van hem verwacht. we waren gewoon vrienden van school en ineens is ie aan t flirten en uitdagen.. ik snap er eigenlijk niet zo veel van...


    Nou ja, jongens zijn eikels en doen de meest domme dingen. Het aller domste daarvan is ook nog dat ze denken ermee weg te komen. Jongens houden zich meer aan de biologische zin van het leven dan aan wat de werkelijke zin van het leven is. Daarom ben ik meer fan van meiden dan van jongens, want meiden lijken hersens te hebben in tegenstelling tot veel jongens en als ze iets doms doen, dan doen ze het wat beter bedekt.
    Hoewel sommigen...


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou ja, jongens zijn eikels en doen de meest domme dingen. Het aller domste daarvan is ook nog dat ze denken ermee weg te komen. Jongens houden zich meer aan de biologische zin van het leven dan aan wat de werkelijke zin van het leven is. Daarom ben ik meer fan van meiden dan van jongens, want meiden lijken hersens te hebben in tegenstelling tot veel jongens en als ze iets doms doen, dan doen ze het wat beter bedekt.
    Hoewel sommigen...


    amen to that..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fatfatfatfatfatfatfatfatfatfatfatfatfat, cut of the fat.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Destined schreef:
    (...)

    Nou ja, jongens zijn eikels en doen de meest domme dingen. Het aller domste daarvan is ook nog dat ze denken ermee weg te komen. Jongens houden zich meer aan de biologische zin van het leven dan aan wat de werkelijke zin van het leven is. Daarom ben ik meer fan van meiden dan van jongens, want meiden lijken hersens te hebben in tegenstelling tot veel jongens en als ze iets doms doen, dan doen ze het wat beter bedekt.
    Hoewel sommigen...


    geloof me .. er zijn genoeg bitches like those guys you're talking about.. maar over het algemeen ben ik het wel met je eens behalve dat je jongens / meiden over 1 kam scheert ;)


    Ot; Lijkt alsof het nationale haat aan mij dag is :') iedereen negeert me, yay D:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    geloof me .. er zijn genoeg bitches like those guys you're talking about.. maar over het algemeen ben ik het wel met je eens behalve dat je jongens / meiden over 1 kam scheert ;)


    Ot; Lijkt alsof het nationale haat aan mij dag is :') iedereen negeert me, yay D:


    Ik negeer je niet :P
    Dat bewijs ik door deze reactie!

    maar idd je hebt uitzonderingen, maar geloof me, jongens zijn veel erger dan meiden. Heel veel jongens doen domme dingen, denken niet ver na en voeren een soort van onderlinge competitie om uit te maken wie er bovenaan de pikorde staat en het mooiste meisje krijgt. Veel meiden doen daar ook aan mee en voeren onderling ook een soort van pikorde strijdt. Dit is hoe de 'Main stream' in een notendop in elkaar zit.

    Alleen jongens zijn erger doordat ze deze hele situatie binnen de main stream hebben gemaakt en meiden die doen mee om indruk te maken op jongens, dus als de jongens niet zo dom doen en gewoon zichzelf zouden zijn dan volgt de rest ook. Maar ja, dan kom je terug op het punt dat jongens niet erg ver nadenken binnen de main steam en daardoor dit zo blijft. Gevolg hiervan is dat mensen meer gepest worden en dat dit een goede hoofdzakelijk reden kan zijn waarom veel mensen zelfmoord plegen.

    Kort gezegd als iedereen gewoon even normaal zou doen en zichzelf zou zijn dan was er niets aan de hand.

    Ik weet dit is nogal kort door de bocht, want in werkelijkheid is het net iets complexer.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Whahaha, ik belde m'n ouders en zette dit muziekje op.
    Ze schrokken zich dood :')


    26 - 02 - '16

    Pff, sommige mensen kunnen zo dom zijn. Dommer dan ik verwacht had.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Pff, sommige mensen kunnen zo dom zijn. Dommer dan ik verwacht had.


    Het zou je nog verbazen hoeveel idioten er op de wereld rondlopen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Yes, het is eindelijk weg. Kan ik terug normaal lopen en gaan zwemmen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maak het me nou niet zo moeilijk. Jullie allebei niet.

    JIJ laat me met rust ik zie je niet op die manier en JIJ distantieer je niet zo van me alleen omdat je godverdomme geen antwoord krijgt van fking defensie (ja dit heb ik beiden gezegd)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destined schreef:
    (...)

    Het zou je nog verbazen hoeveel idioten er op de wereld rondlopen.

    Wat ben je aan het doen? Reageren op elke post hier?


    Some people are art and do art at the same time

    HAHAHAHA, lekker voor je.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    HAHAHAHA, lekker voor je.


    O.o? xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]