• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Destined schreef:
    (...)

    Ik negeer je niet :P
    Dat bewijs ik door deze reactie!

    maar idd je hebt uitzonderingen, maar geloof me, jongens zijn veel erger dan meiden. Heel veel jongens doen domme dingen, denken niet ver na en voeren een soort van onderlinge competitie om uit te maken wie er bovenaan de pikorde staat en het mooiste meisje krijgt. Veel meiden doen daar ook aan mee en voeren onderling ook een soort van pikorde strijdt. Dit is hoe de 'Main stream' in een notendop in elkaar zit.

    Alleen jongens zijn erger doordat ze deze hele situatie binnen de main stream hebben gemaakt en meiden die doen mee om indruk te maken op jongens, dus als de jongens niet zo dom doen en gewoon zichzelf zouden zijn dan volgt de rest ook. Maar ja, dan kom je terug op het punt dat jongens niet erg ver nadenken binnen de main steam en daardoor dit zo blijft. Gevolg hiervan is dat mensen meer gepest worden en dat dit een goede hoofdzakelijk reden kan zijn waarom veel mensen zelfmoord plegen.

    Kort gezegd als iedereen gewoon even normaal zou doen en zichzelf zou zijn dan was er niets aan de hand.

    Ik weet dit is nogal kort door de bocht, want in werkelijkheid is het net iets complexer.


    mee eens (:
    en thanks.. je bent de 1e vandaag (':
    still feel like crap :3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Amell schreef:
    (...)

    O.o? xD


    Haha, niet jij lekkertje. :3


    Your make-up is terrible

    Scorpia schreef:
    (...)
    Wat ben je aan het doen? Reageren op elke post hier?


    Jaa, ik heb niks te doen, dus dacht ik, laat ik maar reageren op elke post die hier verschijnt :P
    Vond ik zelf wel een heel goed plan ja.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, niet jij lekkertje. :3


    Nawh dankje knapperd :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik weet het niet meer :l


    Caution first, always.

    Omg, je bent echt geweldig! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik blijf maar denken aan het feit dat je met een ander meisje praat. Dat wanneer ik je toevallig online zie op w'app maar dat je niks tegen mij zegt, dat je dan tegen haar wel iets zegt. Meh


    -

    Ik kan er echt niet tegen als mensen generaliseren.


    You are beautiful, you are love.

    Genius schreef:
    Ik blijf maar denken aan het feit dat je met een ander meisje praat. Dat wanneer ik je toevallig online zie op w'app maar dat je niks tegen mij zegt, dat je dan tegen haar wel iets zegt. Meh


    i know this feeling :') and it sux


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    It’s Sebastian’s fault so many of us ship Mad Swan.


    This indeed. DAMN YOU.

    I shouldn't be reading these fanfics.

    I'm bawling my eyes out.


    help

    Goddamn, dat jullie zo bij haar willen slijmen snap ik best. Maar hier gaan jullie geen stap mee verder. Trouwens, ik denk niet meer dat ik het haal - enkel door deze gebeurtenis, want iedereen komt gelijk op me af. Kom op, iedereen doet het, waarom zou ik het niet mogen? -.-'


    Some people are art and do art at the same time

    Wauw. Wat schijnt die maan fel!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Well that can't be good :s


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cherbourg schreef:
    Wauw. Wat schijnt die maan fel!


    vandaag is Superm¤¤n (: ,*door astronomen wordt deze 'perigee full moon' genoemd * de dichtstbijzijnde volle maan die we in Jaren gehad hebben


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    vandaag is Superm¤¤n (: ,*door astronomen wordt deze 'perigee full moon' genoemd * de dichtstbijzijnde volle maan die we in Jaren gehad hebben

    I kneuw :3 Erg mooi


    "I shut my eyes in order to see.'