• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Ik kan niet geloven dat het na zes jaar nu écht gedaan is...


    The truth may be orange!

    Hongeriiggggg, zo lekker ontbijten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoe weet jij nou wie het was?


    It's kiiiinda obvious.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoe weet jij nou wie het was?

    Banmeldtopic? Daar kijk ik altijd als ik zie dat iemand geband is, er stond erbij dat het EurometerXD was.


    Some people are art and do art at the same time

    I just really, really want a hug right now.


    help

    I'm so tired. Couldn't sleep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rydel schreef:
    I just really, really want a hug right now.


    *hug*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap niet dat sommige relaties, (vrienden,familie) zomaar over kunnen zijn.


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Ik ben pissig.
    De familie die ik heb is overgevlogen uit Spanje, omdat ze hier zaken te doen hadden. Toen kwamen ze hier toch langs dus komen ze hier 'hallo' zeggen. Nou, meteen voor mijn verjaardag dan maar. Het leuke is, dat ik ze vijf minuten heb gezien en ze nu met mijn 'ouders' en 'broertje' naar het pretpark zijn en ik mag dus niet mee. Het is wel mooi MIJN familie hoor. Alsof ik ze zo vaak zie (Nooit dus.) Ik ben gewoon jaloers op mijn 'broertje', al haat ik het om jaloers te zijn. HIj krijgt zowiezo alle aandacht en ik voel me gewoon ongeliefd. Zo ook nu. Ik krijg een agenda en een boek van vijf euro (Dat is ook alles.) en hij krijgt een fiets. (Van ruim 500 euro) een laptop (Terwijl hij pas al een nieuwe vaste computer heeft gekregen en al een laptop had) en een mobiele telefoon. (Ik heb die van mij met de feestdagen twee jaar geleden gekregen, en hij is kapot. Hij wou pas in plaats van een nieuwe telefoon een nieuwe Nintendo 3D) Ik heb dus zo het gevoel dat hij alles krijgt. En ik vind het nog het ergste dat ze doen alsof ik niet besta. Terwijl hij weer geweldig is. Of ze schreeuwen naar me. Ik vind dat met dat cadeautjes gedoe alleen maar een bevestiging die iedereen kan zien. En het is echt niet dat er weinig geld is hoor, juist het tegenovergestelde.
    Sorry, ik zeur. Maar ik zit er gewoon over in. Echt sorry.


    Reality's overrated.

    Jee, eindelijk lukt het mij om aan mijn verhaal te schrijven ondanks het een heftig verhaal voor mij wordt, omdat er dingen in zullen komen die ik ook mee hebt gemaakt.

    Leer spellen.


    'Darling, just hold on'

    Lupone schreef:
    (...)

    *hug*


    Isn't the same.


    help

    Ik kan ook nooit iets goed doen -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I'm going to die (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Stelletje hypocrieten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.