• Het is het jaar 2013. Een filmproducent vindt oude foto's terug van een boerderij die heel wat jaren geleden behekst werd verklaard. De producent vindt zichzelf te oud om te gaan en stuurt dus een van zijn werknemers op pad om te kijken of de boerderij daadwerkelijk behekst is. De producent weet zelf namelijk zeker van wel, omdat kinderen tekeningen maakten van de boerderij en ze tekenden er een soort roodachtig spook bij.
    Als de werknemer op de boerderij aankomt blijkt het echt waar te zijn, oude cassettebandjes bevestigen zijn vermoeden en als er allemaal rare dingen in het huis gebeuren, weet hij zeker dat het behekst is. Weet hij de boeman te ontmaskeren of zal hij wegvluchten en het dus opgeven?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    26 - 02 - '16

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    De cover is prima zoals die is!

    En red ghost zoals boven genoemd is inderdaad een mooie titel.


    Ik vind de titel op de cover beter. Sowieso zou ik een Nederlandse titel nemen, puur omdat het verhaal ook Nederlands is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind de titel op de cover beter. Sowieso zou ik een Nederlandse titel nemen, puur omdat het verhaal ook Nederlands is.




    Ja ik vind deze titel gewoon een beetje saai en of het een NED titel is of niet maakt voor mij niet veel uit.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    (...)



    Ja ik vind deze titel gewoon een beetje saai en of het een NED titel is of niet maakt voor mij niet veel uit.


    Red Ghost vind ik wat te algemeen, eigenlijk. Het geeft nou niet echt goed weer waar het verhaal over gaat. Persoonlijk ben ik ook meer van de symbolische titels.
    Maar ik zal me er niet te veel mee bemoeien. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Red Ghost vind ik wat te algemeen, eigenlijk. Het geeft nou niet echt goed weer waar het verhaal over gaat. Persoonlijk ben ik ook meer van de symbolische titels.
    Maar ik zal me er niet te veel mee bemoeien. :'D


    Nee ik ook niet de 'auteur' beslist


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dragneel schreef:
    Vet. Ik zou het lezen als story. :Y)

    Als je het gaat doen, waarschuw me pls.


    Some people are art and do art at the same time

    Story is inderdaad wel beter, ja. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dragneel schreef:
    Vet. Ik zou het lezen als story. :Y)

    Als je het gaat doen, waarschuw me pls.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    De cover is prima zoals die is!

    En red ghost zoals boven genoemd is inderdaad een mooie titel.


    Ik vind red ghost nogal standaard eigenlijk. Maar ik kan er ook van maken: De vloek van Linden Shades of zo.


    26 - 02 - '16