• Ik voel me echt heel alleen, laatst ben ik gewoon zomaar laten vallen door een groepje erg close vrienden. Ik weet dat ik de laatste tijd erg afwezig was maar dat komt omdat ik met nogal veel zit, en niet weet hoe ik dat moet uiten. En ik weet dat ik nooit echt laat merken als ik ergens mee zit maar ik kan niet anders, ik ben bang dat ze genoeg van me krijgen als ik ze zou vertellen waar ik allemaal mee zit. En nu zie ik het allemaal gewoon even niet meer zitten, en het liefst zou ik gewoon even verdwijnen. Maar dat gaat niet..

    Nu wilde ik graag weten of er nog meer mensen die zomaar uit het niets zijn laten vallen? (door goede vrienden)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Euhm, ja. Door mijn (ex-)beste vriendin. Nu kan ze het met niemand uit mijn klas vinden, dus karma has her.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zit nu in dezelfde situatie. Sterkte (flower)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef op 20 juni 2013 - 20:23:
    Ik zit nu in dezelfde situatie. Sterkte


    Dankje, jij ook (flower)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ja, mijn beste vriendinnen lieten me in groep 7 keihard vallen en gingen toen leugens over mij verspreiden. Toen zag ik het ook niet meer zitten, maar toen ging ik naar de middelbare school en nu heb ik de liefste vriendinnen ooit. Het komt wel goed, gewoon erin geloven en nieuwe vrienden zoeken.


    Take risks and conquer your fears.

    Door mijn vriendin, én beste vriendin. Maar ik kon het sowieso beter vinden met de jongens. Gelukkig heb ik nu een Marokkaanse beste vriend, en het beste is nog dat ie homo is. Echt een geweldige vriend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Insurgent schreef op 20 juni 2013 - 20:25:
    Ja, mijn beste vriendinnen lieten me in groep 7 keihard vallen en gingen toen leugens over mij verspreiden. Toen zag ik het ook niet meer zitten, maar toen ging ik naar de middelbare school en nu heb ik de liefste vriendinnen ooit. Het komt wel goed, gewoon erin geloven en nieuwe vrienden zoeken.


    Ze gingen leugens verspreiden, wat gemeen! Dankje, hoop idd dat dat me lukt.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:29 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Heb ik ook gehad ,met mijn beste vriendin die ik toen al zo'n 8 jaar kende ,ze liet me vallen voor het domste dingetje ooit ,sindsdien hoef ik haar nooit meer te zien ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja, de afgelopen 2 jaar, zowat iedereen op school. Was niet echt fijn :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef op 20 juni 2013 - 20:31:
    Ja, de afgelopen 2 jaar, zowat iedereen op school. Was niet echt fijn :')


    Hoop dat het nu beter gaat (flower)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    3Mei2013 schreef:
    (...)

    Hoop dat het nu beter gaat (flower)


    Redelijk, volgende week studeer ik (hopelijk) af :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef op 20 juni 2013 - 20:32:

    Redelijk, volgende week studeer ik (hopelijk) af :')


    Dat hoop ik ook voor je!


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Been there.. Dat zijn geen echte vrienden. Uiteindelijk ben je blij dat je ze kwijt bent in plaats van rijk. Sterkte. <3


    ars moriendi

    Ribery schreef op 20 juni 2013 - 20:39:
    Been there.. Dat zijn geen echte vrienden. Uiteindelijk ben je blij dat je ze kwijt bent in plaats van rijk. Sterkte. <3


    Ik had alleen nooit verwacht dat je iemand zo makkelijk en snel kon laten vallen.. Dankjewel <3


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Dat is echt een vreselijk gevoel. Ik ken het. Mijn beste vriendin heeft mij iets minder dan vijf jaar geleden laten vallen en dat was niet de eerste keer dat het mij overkwam. Daarbij merk ik dat ik gewoon niet helemaal lijk te passen binnen mijn "vriendengroep" en ze mij vaak genoeg compleet vergeten. It seems to be a part of life :c

    Maar goed, probeer er niet te lang om te treuren. De meeste mensen zijn zo en het is beter om daar nu achter te komen, dan wanneer je ze iets belangrijks hebt toevertrouwd en ze dit tegen je gebruiken. Zie het als een overwinning van jouw kant. Ze zijn je toch niet waard :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Awh, het si vreselijk als de mensen van wie je dacht t je vrienden zijn, je vrienden helemaal niet zijn. Die gevoel ken ik maar al te goed.
    Zoek nieuwe vrienden op. Je krijgt wel geweldige vrienden die je vriendschap wel graag wil hebben.


    -