• Ik was Adele eigenlijk wel weer zat, en daarom terug naar Rowling, de meest geniale schrijfster ooit. :Y)
    Eigenlijk zijn Adele en Rowling de enigste oude usernamen die ik vaker terug neem. Hebben jullie ook zo'n usernaam die je vaker terug neemt dan je andere usernamen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik dacht dat Rowling een nieuw boek had geschreven :'), dus ik helemaal blij.
    Rowling is wel heel leuk! Ik heb Knight nu twee keer gehad, maar voor de rest heb ik al mijn andere usernames maar één keer gehad.


    The odds are néver in our favor.

    Nah, ik verander hem eigenlijk altijd wel weer. Ribery is here to stay for a while, though. (:


    ars moriendi

    Croynace is de eerste keer dat ik mijn naam heb veranderd, daarvoor had ik een jaar Penelopy. Ik denk niet dat ik die ooit terug zal nemen. Veelkans kom ik ook pas over een jaar weer met een nieuwe username dus dat zien we dan wel weer :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb ze nog nooit teruggenomen, maar ik denk dat Gillies, Thirlwall en Contostavlos nog wel een paar keer teurg zullen komen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see