• Goedemorgen !!

    ik zat al een hele tijd na te denken over een tattoo.
    vlinders vindt ik heel erg mooi, maar wil het ook simpel houden.
    nu heb ik iets moois gevonden op Google.
    zie hier mijn (aankomende) tattoo :



    ik neem het rechter plaatje zonder die puntjes aan de onderkant van de vleugels.

    Mooi of niet ?!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Lillia66 schreef:
    moooi! Maar als ik jou was zou ik hem iets kleiner doen dan op de foto.
    (laat je een foto zien als je hem hebt/?)

    Dan heb je kans dat de inkt dicht gaat lopen, denk ik.


    Als je hem kleiner neemt, zou ik hem gewoon helemaal vullen met inkt.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind de rechter wel mooi.


    Bad decisions make good stories.

    Shit zeg, ik vind ze allebei erg mooi. (:

    Edit: En toch zou ik voor 1 gaan denk ik..

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 2:30 ]


    ars moriendi

    Appa schreef:
    Als ik heel eerlijk ben vind ik er niks aan en is het zo onorigineel.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het is niet het soort tattoo dat ik zou nemen, maar als jij hem mooi vindt en je zeker bent van je zaak dan hou ik je niet tegen (:


    And in that moment, we were infinite.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hahaha ik ga kijken wat ik kan doen (; wat voor vleugel wil je?


    Ik denk engelen vleugels.


    26 - 02 - '16

    majorlazer schreef:
    Ik vind het mooi! Zolang het voor jou maar een betekenis heeft!

    Ik vind 't altijd zo flauw dat mensen gaan zeggen dat het standaard is, of niet mooi omdat je niet direct een betekenis erachter kan verzinnen. Er zijn duizenden mensen met een vlinder en misschien wel honderden redenen daarvoor :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Als jij hem mooi vindt, maakt het niets uit wat anderen er van vinden. Als er voor jou een betekenis achter zit, maakt het niets uit dat anderen hem on-origineel noemen / vinden. Je moet je wel beseffen, dat een tattoo op je pols (vrijwel) altijd zichtbaar is, hier kun je last bij krijgen als je gaat solliciteren, en natuurlijk zie je hem altijd nog zitten (als je er zat van bent). Maar ik neem aan dat je hier al over nagedacht hebt.


    Aan niets denken is ook denken.

    ik vind persoonlijk een vlinder nogal kinderachtig, vooral in deze style, maar misschien komt dat omdat ik vroeger precies op die manier vlinders tekende. Zelf ik bijv. niet op mijn 40ste met een vlinder op mijn pols lopen, maar eerder een mooi symbool/quote.


    The night is dark and full of terrors.

    Florentina schreef:
    Als jij hem mooi vindt, maakt het niets uit wat anderen er van vinden. Als er voor jou een betekenis achter zit, maakt het niets uit dat anderen hem on-origineel noemen / vinden. Je moet je wel beseffen, dat een tattoo op je pols (vrijwel) altijd zichtbaar is, hier kun je last bij krijgen als je gaat solliciteren, en natuurlijk zie je hem altijd nog zitten (als je er zat van bent). Maar ik neem aan dat je hier al over nagedacht hebt.


    Ligt er maar net aan waar je solliciteert. Ik heb voor een stage als grafisch vormgever (bij een chique bureau) en die hadden er totaal geen problemen mee. Maar het ligt maar net aan de sector waar je in zit.


    To infinity and beyond •

    majorlazer schreef:
    (...)

    Ligt er maar net aan waar je solliciteert. Ik heb voor een stage als grafisch vormgever (bij een chique bureau) en die hadden er totaal geen problemen mee. Maar het ligt maar net aan de sector waar je in zit.


    Zouden ze er in de zorgsector moeilijk over doen? Just asking


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Zouden ze er in de zorgsector moeilijk over doen? Just asking


    Als je er werk in wil vinden zou ik wachten met een tattoo op zo'n zichtbare plek. Als je bijvoorbeeld een tijdje werkt kun je het er met je baas over hebben. Maar denk er wel om, je moet lange mouwen dragen bij de meeste bedrijven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Als je er werk in wil vinden zou ik wachten met een tattoo op zo'n zichtbare plek. Als je bijvoorbeeld een tijdje werkt kun je het er met je baas over hebben. Maar denk er wel om, je moet lange mouwen dragen bij de meeste bedrijven.



    Ik wil er een op mijn bovenarm, bijna tegen schouder aan zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)


    Ik wil er een op mijn bovenarm, bijna tegen schouder aan zeg maar.


    Dan zou het wel kunnen, maar als jij in de zomer op je werk dan bijvoorbeeld met van die t-shirt mouwen moet lopen is dat wel warm. Maar zolang het niet zichtbaar is zou het wel moeten kunnen ^_^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I like (:
    Ik wil graag een tattoo wat met HP te maken heeft, dat lijkt me echt lovelyyyy


    they come, they go