• Nou, laatst viel de Girlz! bij mij op de deur mat en tjha toen begon ik te lezen, en 1 ding viel me nogal op:
    Jonas Brothers - A little bit longer.
    De broertjes Jonas zien er allereerst lekker uit. De muziek die ze maken is soms ook lekker, maar zeker niet altijd. Is dat een domper? Ja, eigenlijk wel, want we hadden zo gehoopt dat de CD op repeat kon en dat kon-ie niet. De rock die ze maken, is niet echt speciaal. Met de ballads precies zo, maar er zijn een paar leuke nummers, zoals 'Lovebug' 'Burnin'Up' en 'Shelf'. Ze moeten gewoon nog een little bit longer doorzingen, dan komt het vast goed...
    Dit stukje komt uit de Girlz! die laatst nog zo enthousiast over de broertjes Jonas waren, nu dus niet meer. Ik denk dat ze het toch niet zo gemaakt hebben hier in Nederland zoals ze gedacht hadden. Of ze zijn gewoon een hype.
    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Vaagheid ÖÖ

    [LiefjouAnouk<3]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vaagheid ÖÖ

    [LiefjouAnouk<3]

    Ik lieft jou ook! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik blijf fan van ze <3

    Ik vind zulke dingen altijd zo'n onzin, he? Ik ben geen fan van JB, maar als je dat wel bent, wat maakt zo'n recensie dan uit? Like, je kan zelf wel bepalen of je het een goede CD vindt, ja of nee.


    blame the bully.

    nou, ik vind ze geweldig XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik blijf fan van ze <3

    Oo daar hb ik ook geen problemen mee, ik vind persoonlijk Lovebug ook een top nummer! Maar de rest neit zo :)


    Tears are crashing out of my eyes

    Begrijp je niet helemaal

    Ik vind zulke dingen altijd zo'n onzin, he? Ik ben geen fan van JB, maar als je dat wel bent, wat maakt zo'n recensie dan uit? Like, je kan zelf wel bepalen of je het een goede CD vindt, ja of nee.

    Idd, maar ik vond gwn dat jullie dit ff moesten weten x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Oo daar hb ik ook geen problemen mee, ik vind persoonlijk Lovebug ook een top nummer! Maar de rest neit zo :)

    Lovebug ik LIEFDE
    Die clip is sexy^^
    [Lieftjou<3]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BTW;
    Niet boos worden op mij okay, ik wil geen ruzie en ik heb ook niks tegen de JB!


    Tears are crashing out of my eyes

    BTW;
    Niet boos worden op mij okay, ik wil geen ruzie en ik heb ook niks tegen de JB!

    Ik maak geen ruzie met je hoor :'D
    Ik hou zelf echt totaal NIET van Tokio Hotel maar wel van De Jonas Brothers. Zolang mensen mij respecteren,respecteer ik hun.

    raar, .. maar dat is wel vaak bij week/maandbladen, dat ze constant van mening veranderen, omdat ze met de hype's mee moeten hé.
    Ik had verwacht dat iedereen nu super "gefreakt" ging zijn over JB, zoals het ook was toen TH nog een echte hype was, maar op de tmf awards laatst hadden ze ook al geen award Ö.


    Beeeeeeeesje :-)

    (...)
    Lovebug ik LIEFDE
    Die clip is sexy^^
    [Lieftjou<3]

    Inderdaad. Geweldig is die clip.

    raar, .. maar dat is wel vaak bij week/maandbladen, dat ze constant van mening veranderen, omdat ze met de hype's mee moeten hé.
    Ik had verwacht dat iedereen nu super "gefreakt" ging zijn over JB, zoals het ook was toen TH nog een echte hype was, maar op de tmf awards laatst hadden ze ook al geen award Ö.

    idd,
    ik denk dat ze het net niet gered hebben hier in NL, k weet niet hoe het in BE is :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Stom tijdsgrift ^^
    [/snapte hm eerst niet ,maar kreeg opeens een slimme ingeving] [/snapt hm nu wel XD]
    WHOA ,, se sijn niet soo bekend als se d8ten ,, XD
    Maar ik vind het tog lkkr vaag ,, En se sijn niet lelijk fseu maar hbben wel een vaage kop X"D
    Dat moest ik even seggen fseu?XD
    Maar maar maar.. ik sit hier maar te typen en ik weet niet eens meer waarover XD
    DUss ik peer hm weer.
    Xx Ash

    Owhjaa ANouk ,, IloveYou (A)


    Crack a bottle