• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Justin Benjamin Smith
    Ik keek om toen ik een bekende stem hoorde, die ik sinds gister avond niet uit mijn hoofd had kunnen krijgen. "Hey" zei ik vrolijk toen ik hem zag. Ik voelde me nogsteeds wat ongemakkelijk en wist niet echt hoe ik me moest gedragen, maar goed. Ik haalde dus maar een hand door mijn haren en pakte toen mijn elleboog van mijn hangende arm vast om mezelf een houding te geven. "Alweer wakker?" Ik vroeg me af hoe erg zijn kater was aangezien hij me redelijk aangeschoten had geleken vanacht. Achter me hoorde ik Aidan en|Dean vrolijk pratend schommelen. Ik hield hun geluiden wel in de gaten want ik wilde echt niet naar het ziekenhuis.


    Bowties were never Cooler

    Hannah
    Ze zei al snel dat ze een chocolade muffin wou en ik glimlachtte even naar haar waarna ik het geld alvast pakte. 'Oh, er was een jongen die mij wel zag zitten, maar hij wou iets serieus en ik niet,' zei ze toen en ik fronsde even. Ze zat er nog steeds mee met het incident wat een paar jaar geleden was gebeurd. Ik had medelijden met haar, ze zat er volgensmij zo erg nog over in. 'Waar heb jij al die tijd gezeten?' Ik haalde even mijn schouders op en glimlachtte kort. 'In The Brew, en op mijn werk. Mijn leven is niet zo spectaculair.' Ik bekeek haar even, ik kon van haar gezicht aflezen dat ze er misschien toch nog wel over in zit. Ik vroeg me af wat die jongen allemaal tegen haar had gezegd.

    Cameron
    'Hey,' zei hij vrolijk terwijl hij door zijn haren wreef en uiteindelijk een pose aannam. 'Alweer wakker?' Vroeg hij toen en ik keek hem even grijnzend aan. Ik had niet geslapen en had net nog een fles wijn op, maar dat hoefde hij niet te weten. 'Ja,' zei ik wat kort en ging daarna tot hem over en keek achter hem. Zijn twee zoontjes waren vrolijk aan het schommelen. 'Hoef je niet te werken?' Vroeg ik toen. Ik wist niet eens hoelaat het was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lore

    zo'n stomme jongen. Owjaah ik had een sms gekregen van iemand. Ik neem mijn gsm weer en kijk naar het bericht het was weer van mijn vader. Ik ga dan maar eens gaan naar hem zeker. Meestal als ik naar huis moet komen is het om een preek te geven. Misschien kon ik door het Central Park gaan. Ik loop naar de deur en ga naar buiten. Als ik in het park ben kijk ik wat rond. Ik zag plots twee kindje spelen op een schommel. Schattige kindjes.


    Do what you love, love what you do

    Matthew Simon Collins

    Zodra ik thuis was ,deed ik mijn shirt bij de was en nam ik een snelle douche. Ik nam een vers setje kleren en deed deze aan. Zodra ik de badkamer uitging ,hoorde ik de deur opengaan ,dus ging ik naar de woonkamer en ik zag Mabel ,met een grote smile op haar gezicht binnen komen.
    "Zo ,jij hebt het wel leuk zo te zien."mompel ik tegen haar en ze glimlacht even.
    "Tja ,ik had het erg leuk bij mijn vrienden."zei ze schouderophalend. Ik wilde net beginnen over dat ik haar gezien had met die jongen,maar ze heeft me onverwachts een knuffel ,waardoor ik haar verbaasd aankijk. "Ik heb je heus wel gezien hoor,maar maak je geen zorgen ,we zijn alleen vrienden."zei ze dan tegen me en ik zucht even. "Heb je zin om te wandelen?"vroeg ze me dan. "Ja is goed."antwoord ik tegen haar ,waarna we het flatje uitgaan en wat wandelen door central park. En ik had al een vermoeden waarom ze naar hier wilde.
    Ze zat wat te praten over goed uitziende meiden ,waarmee ze me wel kon koppelen. "Aha ,daar zo!"zegt ze waarna ze me wat vooruit duwt en daarna weg loopt. Soms begrijp ik echt niet ,waarom ik nog met mijn zussen omga. Ik zucht en slenter wat rond. Ik zag een jonge dame alleen zitten op een bankje en om Mabel een plezier te doen ging ik naar het meisje zitten.
    "Hoi."zeg ik tegen het meisje met een klein glimlachje.

    (Heb even vlug iets verzonnen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    "In the Brew, en op mijn werk. Mijn leven is niet zo spectaculair," antwoordde ze. Ik lachte even. "Dat van mij ook niet hoor. We hebben toch eigenlijk saaie levens hè? Nooit eens wat actie." Ik nam nog een slok thee. "Ik wil mijn muffin trouwens wel zelf betalen." Ik hield er nooit zo van als mensen dingen voor me kochten, niet als ik er zelf ook gewoon geld voor had. Ik voelde me dan altijd schuldig, letterlijk en figuurlijk.

    Rose Vanderwaal
    Altijd als ik een boek las, kon ik me helemaal afsluiten van de rest van de wereld. Dan werd ik nergens meer door gestoord, zelfs van de hardste en vervelendste geluiden kon ik niets aantrekken. Dat was waarschijnlijk ook de reden waarom ik zo van lezen hield, het gaf een soort van innerlijke rust, het was een soort meditatie voor me. Doordat ik zo in mijn boek verdiept zat, merkte ik niet dat er een jongen naast me was komen zitten, tot hij tegen me begon te praten. "Hey," begroette ik hem, met een glimlach.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Het meisje was zo diep in haar boek ,dat ze het eerst niet doorhad dat ik naar haar was komen zitten.
    Pas toen ik iets zij ,merkte ze me op. "Hey," begroette ze me met een glimlachje. Aan haar accent te horen ,was ze niet van hier ,maar ... Brits ,het was een engels accent.
    "Ben je brits? "vraag ik haar dan toch voor de zekerheid en om misschien een gesprek te beginnen. Hopelijk stoorde ik haar ook niet..


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ben je Brits?" vraagt de jongen aan me. "Ja, klopt," zeg ik, "is het zo goed te horen dan?" Ik lach even. Ik was best trots op mijn Britse accent, ik vond het altijd wel mooi klinken, maar dat typische Amerikaanse had ook wel wat leuks. Ik klap mijn boek dicht en kijk de jongen aan. "Ik ben Rosie," stel ik mezelf voor, terwijl ik mijn hand naar hem uitstak, zodat ik die van hem kon schudden.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Ja, klopt," zei ze. "is het zo goed te horen dan?" vroeg ze lachend en ik grinnik even.
    "Ja ,eigenlijk wel." glimlach ik. Ze klapte haar boek dicht en richtte zich dan weer tot mij. "Ik ben Rosie," stelde ze zichzelf voor terwijl ze haar hand uitstak. . "Aangenaam ik ben Matthew, maar je mag me Matt noemen. "stel ik mezelf dan voor terwijl ik even haar hand schud en die vervolgens dan weer los laat.
    "Dus ,wat doe je hier in New York?"vraag ik haar dan best geïnteresseerd. Het kon zijn dat ze hier op reis was ,maar ergens zou ik dat wel een beetje balen vinden,want ze leek me een erg interessant meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ja, eigenlijk wel," zegt hij glimlachend. Ik lach even. "Aangenaam, ik ben Matthew, maar je mag me Matt noemen," stelt hij zichzelf voor, terwijl hij mijn hand even schudt. "Ik houd het bij Matthew, Matthew is een leuke naam," besluit ik hardop.
    "Dus, wat doe je hier in New York?" vraagt hij geïnteresseerd. "Ik studeer hier, dierengeneeskunde," antwoord ik. "En jij? Woon je gewoon in New York of ben je hier toevallig op vakantie, of ben je hier voor andere redenen?" vraag ik aan hem.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Ik houd het bij Matthew, Matthew is een leuke naam," besluit ze en ik glimlach even zwakjes.
    "Ik studeer hier, dierengeneeskunde," antwoord ze en ik knikte even. "En jij? Woon je gewoon in New York of ben je hier toevallig op vakantie, of ben je hier voor andere redenen?" vraagt ze me dan." Ik woon hier niet zo ver vandaan."zeg ik dan met een glimlachje.
    "Je bent dus een grote dierenliefhebber."zeg ik. Ik hield ook van dieren ,zelf heb ik een kat. Ook zou ik graag een hond willen ,maar dat is onmogelijk in de kleine flat waar ik nu woon.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Ik woon hier niet zo ver vandaan," antwoord hij. Ik knik begrijpend en neem dan nog een slok van mijn ijskoffie, die inmiddels bijna op is. "Je bent dus een grote dierenliefhebber," zegt hij. Ik knik weer. "Ja klopt," antwoord ik, "mijn hele leven al geweest. Als klein kind redde ik al muisjes en vogeltjes uit putjes, dus ik wist al snel wat ik later wou worden." Ik glimlach even. "En, wat doe jij in het dagelijks leven?" Ik neem een laatste slok van mijn ijskoffie en gooi dan het plastic bekertje in de prullenbak die naast het bakje stond.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    Rosie knikte even en dronk van haar drankje. Bij mijn opmerking knikte ze weer en antwoorde ze dat dat klopte.
    "mijn hele leven al geweest. Als klein kind redde ik al muisjes en vogeltjes uit putjes, dus ik wist al snel wat ik later wou worden." zei ze glimlachend en ik glimlach ook even.
    "En, wat doe jij in het dagelijks leven?" vroeg ze me dan. "Nou ,momenteel eigenlijk niets."mompel ik. "Ik was bezig met een studie ,maar door privé redenen heb ik moeten stoppen."legde ik uit. Zodra mijn moeder beter zou worden ,zou ik mijn studie technologie verder zetten."Heb je zelf huisdieren?"vraag ik haar dan ,om over een ander onderwerp te beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Nou, momenteel eigenlijk niets. Ik was bezig met een studie, maar door privéredenen heb ik moeten stoppen," vertelde hij. "Wat voor studie deed je dan?" vroeg ik. "Heb je zelf huisdieren?" vroeg hij. "Hier niet. Thuis, in Engeland, wel. Een hond en een aantal paarden," vertel ik, "maar hier niet, ik verblijf in een hotel dus dat is niet zo'n goed idee." Ik miste mijn dieren best wel, vooral omdat ik in mijn eentje in een hotelkamer verbleef, terwijl ik altijd gezelschap om me heen had gehad thuis, van mijn ouders, het personeel, de dieren.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Wat voor studie deed je dan?" vroeg ze me. "Technologie ,mijn tweede jaar "antwoorde ik haar dan.
    "Hier niet. Thuis, in Engeland, wel. Een hond en een aantal paarden," antwoorde ze, "maar hier niet, ik verblijf in een hotel dus dat is niet zo'n goed idee."
    Ik knikte even. Een hotel ,daar voelde ik me altijd zo opgesloten in en het was nog eens duur ook,maar je kon er inderdaad ook geen honden houden. Net een beetje zoals mijn flat ,te klein.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosie Vanderwaal
    "Technologie, mijn tweede jaar," antwoordde hij. "Wat wou je worden dan?" Ik keek hem vragend aan. Ik had eigenlijk echt geen idee wat je allemaal met die studie kon worden, maar het was waarschijnlijk ook een studie die meer voor jongens was geschikt dan voor meiden. "Heb je misschien zin om nog wat te drinken te halen?" vroeg ik aan hem. Ik had eigenlijk alweer dorst gekregen en stiekem had ik ook wel zin om wat te eten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."