• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daaaaamn. T-T

    Ik begin het zo lastig te krijgen als ik zwangere vrouwen of jonge moeders zie... Hopelijk neemt dat gevoel een beetje af eens ik mijn metekindje in mijn armen kan houden, maar ik begin een beetje het tegenovergestelde te vrezen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Leuke dag gehad. :3
    En ik zat ook nog eens tegenover Jon Snow! Alleen dan blond met groene ogen. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Leuke dag gehad. :3
    En ik zat ook nog eens tegenover Jon Snow! Alleen dan blond met groene ogen. :3

    Beth, dan is 't toch ook geen look-a-like D: Wat Jon Snow, Jon Snow maakt is juist zijn donkere krullen met matchende donkere ogen *_*


    "I shut my eyes in order to see.'

    DarkSavior schreef:
    Stomme lenzen, waarom zie ik steeds vaker zo wazig door jullie? Jullie zijn net 2 weken uit de verpakking en horen niet zo kut te doen D:
    Ik kan geen nieuwe pakken, want dan heb ik niks meer en ik heb nog geen geld voor een nieuw pakje lenzen.

    Heb je ze al eens goed gewassen met je lenzenvloeistof? Kan wel eens helpen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Barbas schreef:
    (...)
    Heb je ze al eens goed gewassen met je lenzenvloeistof? Kan wel eens helpen...

    Doe ik elke dag, dus dat is het niet ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Doe ik elke dag, dus dat is het niet ;c

    Dat heb ik de laatste tijd ook o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Subtiel, heel subtiel.. Hmpf


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    .__.


    26 - 02 - '16

    I need my music.
    *gaat playlist ineen pleuren*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Doe ik elke dag, dus dat is het niet ;c

    Wacht, het zal vast het droge weer zijn. Misschien eens op de dag bijdruppelen. Helpt volgens mij ook.


    Deep inside, I've never felt alive

    Niet zeuren, je kan het best zelf.


    'Darling, just hold on'

    Mhiiiiiiii mijn vriend is zo leuk :3


    -

    Barbas schreef:
    (...)
    Wacht, het zal vast het droge weer zijn. Misschien eens op de dag bijdruppelen. Helpt volgens mij ook.

    Ik heb het sinds ik een nieuw pakje heb gepakt, dus ik betwijfel het. De dag daarvoor had ik nergens last van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alecia schreef:
    Neem nou je telefoon op, please?


    nee. want ik bel jou ;)