• ... En het gaat over een jongen (het is ingewikkeld, u-hu (; ).

    Het begon aan het begin van 4Havo. Een jongen (we noemen hem maar Peter) werd verliefd op mij, maar ik hem toen afgewezen. Hij had het heel hoog in zijn bol van mij (iets te hoog) en ik vond dat maar niks. Toen wist ik al dat ik hem ook wel leuk vond, maar ik had die periode iets te veel aan mijn hoofd. We vonden een middenweg en bleven vrienden.
    Nu hebben we net allemaal onze examens afgerond... En ben ik verliefd op hem geworden. Ik merk nog steeds dat hij op mij is (als ik het goed opvang...). Ik geef iedereen altijd een knuffel, ook de jongens uit mijn vriendengroep, en niemand reageert daar raar op, behalve Peter... Iedereen mag Peter knuffelen en hij geeft een knuffel terug, maar als ík hém knuffel, is hij helemaal overdondert en mompelt iets van 'moet dat!?' (niet op een nare manier, meer geschrokken).
    Enerzijds ergert het mij dat hij niet egt normaal kan doen, anderzijds heb ik nog een soort hoop dat hij inderdaad nog op mij is. Maar hoe kan ik dit hem in godsnaam voorleggen? Hoe kan ik hem zo nonchalant mogelijk vragen (mag met omweg (;) of hij mij leuk vind?

    Binnenkort hebben we een klein feestje met een vriendengroep van mij, ook Peter...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Vraag hem gewoon. In prive ofzo. Je zal dan wel merken hoe hij reageert. Succes alvast (flower)


    -