• [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 14:28 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Melieke schreef:
    (...)

    Ons record staat op zeven topics, was eens een zondag in de zomer. :]
    Deze zomer? en weet je nog dat topic op 10 minuten?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rydel schreef:
    CHOCOMELK.


    FRUITSAP.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    WvW is ons toneelspel. En op meetings wordt het ook vaak gedaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melieke schreef:
    (...)

    FRUITSAP.
    WATER


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)Deze zomer? en weet je nog dat topic op 10 minuten?


    Vorige zomer, natuurlijk. :'D
    Jaa!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lupone schreef:
    WvW is ons toneelspel. En op meetings wordt het ook vaak gedaan.


    Ik speel het zo graag, juist omdat ik het maar een paar keer per jaar speel. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En, Eef, je leeft!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Vorige zomer, natuurlijk. :'D
    Jaa!
    haha ik was er toen ook :Y) man ik vind dat we dat record moeten breken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)haha ik was er toen ook :Y) man ik vind dat we dat record moeten breken.


    Me too! Wel als niemand (of toch niet te veel mensen) op vakantie is. Dan gaat het vlugger en is het leuker. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Me too! Wel als niemand (of toch niet te veel mensen) op vakantie is. Dan gaat het vlugger en is het leuker. ^^
    haha ja idd weet je zo nog records?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het is heeeeet :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Silverton schreef:
    (...)haha ja idd weet je zo nog records?


    Nee, haha.
    Ik heb btw een oude ledenlijst gezocht! Man, we waren met veel toen.


    Sarah – Saarsel - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher, Minecrafter en Tribute
    Melissa - Vollmer - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Saunders - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFanmily, Digrassidict, Campbell Saunders
    Marthe - Gallymogger - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod, Avatar en Potterhead, Firebender, Vuurheer, Narniër
    Nele - Neelsel - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, Blub
    Naomi - Excitatio - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Nena - Jeremiah - is 15 en wordt 16 op 5 oktober, Belg, Blub2
    Xanthe - IIlumination - is 14 en wordt 15 op 7 juli , Belg, Directioner en HoN vamp
    Fren - Souvenir, is 12 en wordt 13 op 9 januari, Belg, Tribute, Avatar, HP, Narnia, Directioner
    Lisette - Roxite - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Grammarnazi - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Haleb - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFanmily
    Nikki - Dirtypaws - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Beaudine - Carstairs - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Stratosphere - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander, Tribure en Grammarnazi
    Tessa - TessaRose is 16 wordt 17 op 12 Juli, Nederlander, Directioner, District 2, Anglophile
    Jette - GeverfdeDame - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan, Avada Kedavra-er, Potterhead, Tribute, Little Black Star en Little Monster
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner, TWFanmily, District 2, District 11, District 12
    Kimberly - Gatiss - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander, Directioner, Potterhead, Sherlockian, Alien
    Isabella - Yancy - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner, Tribute, District 2, TVD, Teen Wolf, Saving Hope
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober, Nederlander
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Gabriëla - KINGMALIK - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Lizzy - AdorePayne - is 16 en wordt 17 op 7 oktober, Nederlander, Directioner
    Sterre - Prul - is 14 en wordt 15 op 9 oktober, Nederlander, Directioner, Tribute, Savant en Draki
    Sandra - Ellenpoep - is 15 en wordt 16 op 6 augustus, Nederlander
    Kim - Koopa - is 15 en wordt 16 op 14 september, Nederlander, Jurkie, Rusher, Gleek, Klainer, Jedhead, Olly Murs, hardcore Star Wars fan, Minecrafter.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Clint schreef:
    Het is heeeeet :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lupone schreef:
    WvW is ons toneelspel. En op meetings wordt het ook vaak gedaan.


    WvW is zalig.

    De vorige keer waren we met megaweinig. Ik denk dat het twee burgers, twee weerwolven en een politie/waarzegger waren. Ik was de waarzegger.

    Er was dus al een burger dood, waardoor er nog één burger en ik, de politie/waarzegger overbleef. Ik wist wie de weerwolf was, dus probeerde ik het subtiel te doen, maar dat ene kind was zo achterlijk om mij te beschuldigen, maar ik kon niet zeggen dat ik het wist omdat ik de kaart van de weerwolf had gezien, anders ging ik de volgende nacht dood zijn en dan zouden de weerwolven winnen. Nu ik zo bekijk wat ik getypt heb klopt het niet echt, maar toen we het speelden was het wel zo, dusja. xd Maar dat ene kind was dus zo achterlijk om dan op mij te stemmen, en natuurlijk stemde de rest ook op mij en waren de weerwolven gewonnen.

    Was nog zo'n keer dat ik agent was, en de meerderheid stemde op mij, ik zo heel van: "Dan moet je het zelf maar weten." Dus dan was ik zo net nog op het nippertje gered. Maar nu kon ik dat niet zeggen, omdat we met een paar van dezelfde mensen speelden. :/


    help

    Ik ga niet op vakantie :3 Hooguit naar Zeeland, maar dan ben ik er dus ook niet :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.