• Welcome to the Caedus Asylum, opgebouwd in het jaar 1829 in Amityville, New York. Het vindt plaats in een oud ziekenhuis. Gesloten vanwege de activiteiten die er plaats vonden, echter hedendaags weer bruikbaar gemaakt door de werknemers die er resideren.
    Mensen die er als patiënten verbleven, werden vanzelfsprekend voor gek verklaard voor de verhalen die zij vertelden. Zo kwam het ter spraken dat het personeel hen vernederden op verschillende manieren, de cliënten misbruikten door intieme aanrakingen en zelfs verkrachtingen voor kwamen. Dat was desondanks niet het enige, want ook geweld, intimidatie en martelingen kwamen aan de orde. De werknemers stookten graag en in één op één gesprekken met een zieke fluisterde degene ook allemaal dingen in die in feite niet waar zijn, zoals ‘Je doet degenen rondom je pijn met je ziekte…’ en ‘Hier zal je beter worden.‘
    Op een gegeven moment begonnen de zieken erin te geloven, maar dat kwam niet alleen door de ingefluisterde praatjes. Elke keer kregen ze psychoactieve middelen, die de dingen nog erger maakten dan ze al waren.
    Nu begint de geschiedenis zich weer te herhalen, als de Artsen en Zusters zich bij elkaar voegen om het ziekenhuis opnieuw levend te maken. Ze zullen mensen zoeken die als patiëntes kunnen dienen, en de volgende ochtend zal degene wakker worden in een oud ziekenhuis met een verschrikkelijke hoofdpijn. Wegrennen kunnen zij niet; voor de ramen zitten planken getimmerd en alleen de deur van je eigen kamer zit niet op slot.

    It is starting all over again and nobody can stop them.
    The pain. The horror. The intimacy.
    On a certain day, you will go crazy.

    Good luck with surviving, saints and sinners.

    The cover was made by Frodo.


    Personeel |
    • Morticia | Alec Gates
    • Frodo | Samantha Lockwood
    • Malefide | Bryan Steines
    • Timo Jefferson | Male.
    • Hael | Male.

    Patiënten |
    • Beaton | Adelyn Raven Cavett
    • Cult | Désirée Aelita Winfrith. Inactief wegens persoonlijke redenen.
    • Irvine | Scarlett Bennett
    • Lizor | Quinn Tereza Cole.
    • xJules001 | Taylor Thomassen.
    • Wolfheart | Angela Myra Night.
    • Eternamente. | Andrew Jake Carter.

    • Reservering voor Metalizer.

    Het gaat er dus om dat de werknemers een psychische stoornis hebben en niet de patiënten. Anders klopt het niet meer. Ze gaan dan wel op zoek naar mensen die wandaden verrichten, zodat ze deze mee kunnen nemen, echter dit keer zijn de rollen omgedraaid. Aangezien de patiënten daar niet weg kunnen en de middelen die ze zullen krijgen, worden ze langzaamaan gek. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.


    Rules ||
    • Leeftijd moet tussen de 16 en 25. Voor de werknemers mag dat wat ouder zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Graag een post schrijven van meer dan vijf regels, anders loop je geheid vast. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander!
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Full name:
    Nick name:
    Age:
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]:
    Ziekte [alleen voor personeel]:
    Misdaad van Patiënt:
    Appearance + Photo:
    Character:
    Biography:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 21:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hael schreef:
    (...)
    Ehhh... Graag een werknemer, als het kan. En ik had toch al een voorkeur voor een mannelijke rol :)

    Ik zet je erbij. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik zet je erbij. :].


    Yay :)! Ik maak mijn rol morgen aan!


    I will keep watch.

    Had ik een rol... Crasht Quizlet -_- Sorry, maar als ik een goede rol wil posten, komt de rol morgen. Sorry!


    I will keep watch.

    ^ Maakt niet uit, je krijgt wel uitstel hoor. Je was er in elk geval aan begonnen, dat zegt al veel. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Full name: Brennan Connor
    Nick name:Vroeger língua figurativa ( Silvertongue ), nu meestal Brenn
    Age: 34
    Patiënt of Werknemer [Zuster / Arts]: Arts
    Ziekte [alleen voor personeel]:posttraumatische stress-stoornis (PTSS en CVT), lichtelijk schizofrenie
    Appearance + Photo:


    Brennan heeft een getinte huid en ravenzwart haar. Hij is 1 meter 79 en draagt sowieso altijd een zwart leren jasje. Meestal draagt hij een donkerblauwe spijkerbroek, een paar gympen en een of ander shirt, meestal in donkere kleuren. Zijn ogen zijn grijsblauw/mistig blauw en hij heeft vrij volle lippen. Hij heeft meerdere tattoos, maar die bedekt hij meestal onder zijn donkere kleding. Door al zijn training ( zie Biography ) heeft hij een vrij gespierd lichaam. Hij komt vrij dreigend en angstaanjagend over, en dat is volkomen terecht.
    Character: Brennan vertoont haast geen emoties, maar soms kan hij daar niet meer tegen en slaat hij iets of iemand in elkaar. Zijn zintuigen zijn scherp en getraind. Verder houdt hij van muziek en boeken, maar dat schuift hij opzij. Hij is serieus en gefocust, ookal wordt hij nog steeds geplaagd met de beelden van zijn ouders. Hij geniet met volle teugen van de pijn van anderen. Er zijn haast geen positieve dingen over hem te zeggen, maar hij blijft loyaal aan het ziekenhuis, zelfs als hij last heeft van zijn schizofrenie. Hij doet wat hij wilt, wanneer hij wilt.
    Biography: Als baby verhuisde hij van Bristol naar een buitenwijk in Brazilië, een wijk waar onder andere veel bendegeweld voorkwam. Zijn ouders werden in zijn bijzijn vermoord door een groep jongeren. Brennan rende direct weg en kon nog net ontkomen. Hij was toen zeven jaar oud. Een paar mensen hebben hem toen opgevangen. Sinds toen was Brennan teruggetrokken, altijd schrikachtig en bleef hij steeds maar weer zien hoe zijn ouders werden vermoord. Toen hij 16 was vertrok hij uit Brazilië en begon gelijk zijn nieuwe leven. Hij ging op diverse vecht- en verdedigingssporten met het beetje geld dat hij had meegenomen (gestolen van de mensen die hem hebben gered) vanuit Brazilië en kon met een bijbaan in een muziekwinkel wat geld verdienen. Bij de vechtsporten merkte hij hoe goed het voelde als hij iemand versloeg of in zijn macht had. Dit gevoel werd zijn verslaving. Na een tijdje kwam hij erachter dat je niet hoefde te vechten voor dat gevoel, maar dat woorden ook al genoeg konden zijn.
    Extra: Brennan heeft nog steeds een Portugees accent, wat hij verafschuwt.

    (Hopelijk is het lang genoeg en goed genoeg :) )

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 15:36 ]


    I will keep watch.

    Ik zou nog wel graag mee willen doen, als dat kan?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Ik zou nog wel graag mee willen doen, als dat kan?

    Het ligt eraan wat je wil spelen, want ik wil het liefste patiënten erbij.

    @Hael: Je mocht allang meedoen, hoor?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Het ligt eraan wat je wil spelen, want ik wil het liefste patiënten erbij.

    @Hael: Je mocht allang meedoen, hoor?


    Patiënt is goed, man of vrouw? Ik vind beide leuk.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Nog ruimte voor een mannelijke patiënt?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Malafide *


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eternamente schreef:
    (...)
    Patiënt is goed, man of vrouw? Ik vind beide leuk.

    Metalizer schreef:
    Nog ruimte voor een mannelijke patiënt?

    Persoonlijk denk ik dat er voor nu enkel nog mannen nodig zijn. Er zijn namelijk vijf mannen, vier als Wolfheart haar mannelijke personage weg streept, en zes vrouwen. Er mag op zich wel één vrouw nog aangemaakt worden hoor, maar denk er wel goed over na.
    Nu zal ik jullie beiden erbij zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Full name: Andrew Jake Carter
    Nick name: Drew, hij heeft er een hekel aan als mensen hem Andy proberen te noemen.
    Age: 24
    Patiënt of Werknemer: Patiënt
    Misdaad van Patiënt: Grafschennis, grafroof, handelen in (dode) mensen. Andrew graaft doden op net nadat ze begraven zijn en verkoopt de lijken door. Soms verkoopt hij mensen terwijl ze nog leven, maar levert ze pas nadat ze dood zijn gegaan. Het levert flink wat geld op maar is vaak een vuil klusje.
    Appearance + Photo: Andrew is 1,85 lang, maar niet bijzonder breed. Hij is redelijk gespierd, wat je enkel echt pas op zal vallen als hij zijn spieren aanspant, omdat het niet al te overdreven is hoewel je wel iets van zijn armspieren kan zien. Hij is niet één van de sterkste, maar wel sterker geworden omdat hij vaak aarde staat te scheppen en lijken vervoert. Hij heeft een blanke huid die licht getint is van de zon en weinig moedervlekken. Echt snel bruin word hij echter niet, wel snel bleek. Hij draagt het liefst simpele kleding, een shirt met een spijkerbroek en als het nodig is een vest of een leren jas. Veel moeite steekt hij er niet in.
    Een heel breed gezicht heeft Drew ook niet. Het is wel opvallend dat hij een smalle kin heeft en zijn kaak redelijk hoekig is. Hij heeft een smalle neus en rozige, smalle lippen. Zijn ogen zijn redelijk klein en hebben een opvallende blauwe kleur, die in contrast staat met zijn donkere wenkbrauwen en donkere haar. Ze hebben een bruine kleur, als hij veel in de zon komt kan het nog wel lichter worden. Zijn haar heeft hij altijd iets langer en draagt hij altijd achterover. Meestal heeft hij een stoppelbaardje staan, ook hier steekt hij niet al teveel tijd en moeite. Een ijdel persoon valt hij dan ook niet te noemen.
    Hij heeft ruwe handen vol eelt door zijn werk. Hij kan dan ook nogal ruw in zijn doen zijn, maar evengoed teder en kleine, pietepeuterige dingetjes doen met zijn vingers. Hier is hij zelf best trots op. Zijn nagels zijn nogal kort en afgekloven door het nagelbijten, vaak heeft hij er ook nog een zwarte rand onder zitten vanwege de aarde. Kortweg gezegd, zijn handen zien er vreselijk uit. Gelukkig voor hem komt hij over het algemeen beter verzorgd over, zonder dat hij daar al te veel moeite voor hoeft te doen. Over het algemeen heeft hij een nonchalante, rustieke houding over zich heen, maar als hij opgefokt raakt straalt hij een vervelende sfeer uit waardoor anderen vaak weg willen of ook opgefokt raken van hem.
    Character: Drew word vaak omschreven als een nonchalante man met een redelijk kalme houding. Hij lijkt zich dingen nooit persoonlijk aan te trekken en reageert op bepaalde dingen gewoon niet. In het bijzijn van anderen heeft hij vaak veel geduld, vooral als deze mensen vreemden zijn, of belangrijk. Tegen mensen die hij echt niet mag of die onder hem staan kan hij echter heel anders zijn. Dan is zijn geduld zo op en ontploft hij bij het minste of geringste al. Als dingen zijn zin niet gaan kan hij behoorlijk agressief worden, als het moet kan hij dit inhouden tot hij het eruit kan laten, maar daarvan word het vaak wel een stuk erger. Ook is hij redelijk egoïstisch ingesteld, hij doet dingen vaak omdat hij er zelf beter van word.
    Echt te vertrouwen is hij ook niet, mede door zijn egoïsme en omdat zijn humeur snel om kan slaan. Als je echt met hem bevriend bent is het een ander verhaal, maar hij laat je maar lastig toe. Hij vertrouwt anderen ook niet, behalve als je jezelf bewijst voor hem. Hij is gewend om een hechte vriendenclub te hebben die uit maar een paar mensen bestaat, maar hen zal hij helpen zonder egoïsme en zij helpen hem net zo goed. Liefhebben op het vlak naast vriendschap vind hij moeilijk. Hij kan zichzelf niet volledig geven in een relatie en moet er ook niet aan denken om voor altijd aan iemand vast te zitten die zoveel dingen van je wilt en verwacht. Flirten kan hij echter wel heel goed en hij houd zich hier graag mee bezig. Het mislukt alleen vaak omdat zijn ego nogal in de weg kan zitten af en toe.
    Drew is niet bepaald perfectionistisch, hij heeft af en toe zelfs maar weinig zin om dingen af te maken, vooral als hij het saai vind. Gedreven is hij wel, maar ambitieus niet. Hij vind dit werk prima en hoeft niet meer in zijn leven te bereiken als het zo goed gaat. Maar hij is wel gedreven om dit vast te houden en er misschien nog wat meer van te maken, zijn klantenkring wat uit te breiden en meer winst te maken. Als hij echt wat wilt, gaat hij er ook zo goed mogelijk voor. Hij geeft dan niet snel op, maar heeft er uiteindelijk ook niet alles voor over en kan stoppen als het te ver gaat.
    Biography: Andrew is geboren in een achterbuurt van New York. Zijn gezin deed nogal hun eigen zin, zo is hij geen kind van degene die getrouwd was met zijn moeder, maar buitenechtelijk van één of andere man die zijn moeder zich niet meer kan herinneren. Toch heeft haar man hem gewoon opgevoed als zijn eigen zoon, hoewel hij het wel wist en hij draagt ook gewoon zijn achternaam. Zelf was hij ook niet al te trouw en nam hij soms zelfs vrouwen mee naar huis. Drew is dan ook opgevoed met een hoop seks en geweld. Zijn vader dronk nogal wat en leerde de kinderen lessen met geweld. Hij heeft nog drie zussen en twee broers en is de op één na jongste in het gezin. Zijn zus is later overleden aan een overdosis drugs, geen van de kinderen of de ouders was vaak thuis of had een echte stabiele, vaste baan. Iedereen deed wat ze zelf wilden en zorgden ook voor hun eigen geld en benodigdheden. Mede hierdoor heeft hij zijn middelbare school nooit afgemaakt en op zestien jarige leeftijd al in het beroep gerold wat hij nu doet, sindsdien woont hij ook niet meer thuis.
    Extra: Drew mag nog wel eens op zijn nagels bijten, wat erger word als hij gestrest is of verveeld. Hij is het gewend om te roken, maar drinkt absoluut niet, hij heeft er een hekel aan om dronken te worden en hij gebruikt ook nooit drugs. Dit heeft hij ook nog nooit gedaan. Andrew heeft geen vast huis, maar woont in een kraakpand samen met wat andere mensen die komen en gaan. Het huis van zijn ouders is afgebrand en ze zijn verhuisd naar een andere stad, waardoor hij geen contact meer met hen heeft. In die tijd woonde hij al niet meer thuis. Hierbij is ook één van zijn broers omgekomen, hij had teveel gedronken en had niet door dat er brand was. Drew is nooit naar zijn begrafenis geweest.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 16:29 ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    @Eternamente: Oh, wauw.. Jouw karakter is.. wauw. Kevin Zegers?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, inderdaad (krul)


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Ja, inderdaad (krul)

    He's got a little something, something. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.