• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Dani en All reageren later deze avond Morgen ben k in Turkije dus k Zit nu ook op mn mobb.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lily Evers

    'Ik struikelde en toen spatte jouw bol kapot. Ik viel in het glas, maar Aaron hielp me. Ik ben trouwens niet naakt hoor. Ik heb een handdoek voor. Kan iemand hem trouwens repareren?' Voorzichtig gluurde ik tussen mijn vingers door en kreeg een hol gevoel in mijn maag, toen ik de glassplinters zag. Mistroostig keek ik naar de stukjes bol. Had hij hem nou serieus de eerste dag gelijk laten vallen? Aaron repareerde hem gelukkig, hoewel de spreuk om de poppetjes levend te maken, wel was uitgewerkt.
    'Lily, waarom heb je geen spreuk gebruikt dat het glas niet kapot kan.' Ik keek de jongen even verward aan. Waarom zou je dat doen? Dat deed ik nooit met mijn spullen... maar ik was natuurlijk opgegroeid in een dreuzel-gezin. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd, ik was dom geweest. Ik had kunnen weten dat zo'n spreuk van pas zou komen bij iemand zoals Potter.
    'Bedankt voor de tip,' mompelde ik dan ook.
    'Als James zich omkleed kunnen we ontbijten. Want ja, ik zat wel in de Grote Zaal. Maar ik had eerst geen honger. En nu wel. O, en ik moet eerst mijn kleurenlenzen in doen.' Ik was nu gedwongen met Potter te ontbijten, maar ik ging er niet tegenin. We zouden sowieso aan dezelfde tafel zitten, ik kon moeilijk aan de tafel van Slytherin gaan zitten, hoewel Sev daar natuurlijk zou zitten.
    Opeens kwam Potter veel dichterbij dan hij net geweest was en gaf mij, halfnaakt en wel, een knuffel. Hij deed dit uiterst voorzichtig, alsof ik even breekbaar was als het glas van de bol. 'Bedankt voor je bol, Lils. En een vrolijk kerstfeest.' Ik merkte dat het ontzettend afleidend was, dat hij geen normale kleren droeg, maar ik knuffelde hem wel terug.
    'Graag gedaan, maar ik heb liever dat je volgende keer kleren aandoet, voordat je mij knuffelt,' zei ik dus ook en maakte mij weer los uit de knuffel. 'Dat is toch iets... prettiger.'


    Happy Birthday my Potter!

    Aaron Moon

    'Nee, ik ben Dreuzel geworden.'Zegt James op het feit dat ik vergeten was dat zijn wand in de slaapzaal ligt. 'Is goed.'Zegt James op mijn ontbijt idee.'Mooi dan ga ik vast naar de slaapzaal.'Zeg ik,zenuwachtig.Ik heb geen idee waarom.Ach ja.'Vrolijk Kerstfeest trouwens!'Zegt James en hij slaat vriendschappelijk op mijn schouder.'Jij ook!'Antwoord ik terug.Bedankt voor je bol, Lils. En een vrolijk kerstfeest.'Zegt James tegen Lily en hij slaat voorzichtig zijn armen open.Lily had nog gemompeld dat ze me bedankte voor de tip.Lily knuffelde hem terug.Zou ik de enige zijn die hun een schattig stel zou vinden?Graag gedaan, maar ik heb liever dat je volgende keer kleren aandoet, voordat je mij knuffelt,'Zegt Lily,en ze maakt zich los uit de knuffel. 'Dat is toch iets... prettiger.'
    'Goed ik doe mijn kleurlenzen in! Tot zo!'Zeg ik en ik snel me naar,de jongens slaapzaal.

    Daniëlle Jane Westlize

    Bellatrix went zicht tot mijn broer.'Hey, nog een Westlize, gezellig. Kom er lekker bijzitten, man!'Zegt ze sarcastisch.Remus komt de zaal binnen,en loopt naar de tafel.Hij bukt en pakt zijn cadeautjes.Maar dan struikelt hij op een of andere manier,stoot hij zijn hoofd,en valt hij met zijn elleboog in mijn eten.Niet dat ik nog ging eten.Zonder Bellatrix een blik te gunnen loop ik naar Remus toe.'Gaat het?'Vraag ik hem. 'Zo, Lijpos, eet je voortaan met je elleboog?'Zegt Bellatrix.Met mijn handen gebald als vuisten sta ik weer op.'Noem.Hem.Niet.Zo'Sis ik naar haar toe. 'Dus... Gaan jullie nog wat dappers doen om mij weg te krijgen of heeft de sorteerhoed een vergissing gemaakt en hadden jullie in Huffelpuf moeten zitten, of nog beter: niet op deze school.'Vervolgt ze.'Ik hoor wel op deze school.En je wilt duelleren?Is goed.'Antwoord ik bot op haar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Morgen om 12.30 kan ik niet meer reageren!! Dan ben k naar t vliegveld.Donderdag ochtend/middag kan ik wel weer reageren.TURKIJE IK KOM ERAAN!!! K vlieg wel om een kut tijd hoor. 15.30.In totaal moet ik 5 uur reizen.3 uur en 30 min vliegen.K ben dr pas om half 10.Als je via Turkse tijd berekend dan.In Nederlandse tijd om half 9.s'AVONDS!!!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    James Potter

    Ik snuif voorzichtig haar geur op. Dit voelt echt gewoon fantastisch. Als ik voel dat ze terug knuffelt verschijnt er een lach om mijn gezicht en gelijk beginnen de jaarlijkse Hoe-Krijg-Ik-Lily-Evers-Onder-De-Mistletoe-gedachten. 'Graag gedaan, maar ik heb liever dat je volgende keer kleren aandoet, voordat je mij knuffelt,' zegt ze en ze maakt haarzelf weer los. Ik verberg meteen mijn verliefde grijns voordat ze mijn gezicht ziet. 'Dat is toch iets... prettiger.' Ik grinnik zenuwachtig. Wacht... Wat? Ik mocht haar knuffelen als ik kleren aanhad? 'Prima, perfect. Uhm, ik bedoel is goed!' Zeg ik lachend.
    'Goed ik doe mijn kleurlenzen in! Tot zo!' Hoor ik Aaron zeggen. Ik knik naar hem en draai me weer om naar Lily. Ik doe mijn mond open om wat te zeggen, maar ik weet niet wat, dus klap ik hem weer dicht. Mijn borst gloeit vanwege Lily's aanraking. Als hier nou mistletoe groeide... Ik voel hoe ik rood word. Ik heb echt geen idee waarom, dus kijk ik naar de grond. Ik zet een stap achteruit. 'Uhm... Misschien moet ik me gaan aankleden.' Mompel ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (JJHamblett > JamesPotter, hahaha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (JJHamblett > JamesPotter, hahaha)


    (Overal aangepast. "Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics"... :') )

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Overal aangepast. "Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics"... :') )


    (Hahah, dankje;p het staat ook zo grappig in het Jily topic:
    Jily shippers:
    JamesPotter
    :') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Hahah, dankje;p het staat ook zo grappig in het Jily topic:
    Jily shippers:
    JamesPotter
    :') )


    (Whaha, prachtig. Wel vreemd trouwens dat hij niet eerder is gebruikt 0.0 )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, prachtig. Wel vreemd trouwens dat hij niet eerder is gebruikt 0.0 )


    (Inderdaad! Dat vond ik dus ook, haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Het is misschien slim om een nieuw topic te openen)

    Remus Lupos

    'Gaat het?' hoor ik iemand van ver weg zeggen. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en probeer de wereld scherp te krijgen.
    'Zo, Lijpos, eet je voortaan met je elleboog?' zegt een andere stem.
    'Noem. Hem. Niet. Zo'
    'Dus... Gaan jullie nog wat dappers doen om mij weg te krijgen of heeft de sorteerhoed een vergissing gemaakt en hadden jullie in Huffelpuf moeten zitten, of nog beter: niet op deze school.'
    'Ik hoor wel op deze school. En je wilt duelleren? Is goed.'
    Het duizelt me. Ik laat mijn hoofd op mijn handen steunen en knipper verwoed met mijn ogen. Dan besef ik waarom ik bijna niets zie. Mijn ogen tranen als een gek door de smak. Ik veeg snel de tranen uit mijn ogen en zie dat Daniëlle en Bellatrix elkaar woedend aankijken. Op de een of andere manier lijkt al het geluid van heel ver weg te komen. Ik ben me vaag bewust van een bonkend geluid bij mijn slapen.
    Mijn hand gaat naar mijn toverstok. Niet omdat ik wil aanvallen, maar voor het geval dat het uit de hand loopt. Zenuwachtig kijk ik van Daniëlle naar Bellatrix, van Bellatrix naar Daniëlle.


    -

    Bellatrix Zwarts

    'Ik hoor wel op deze school. En je wilt duelleren? Is goed.' Ik lach spottend. 'Heb ik dat gezegd dan?' Zeg ik lachend. 'Dom wicht.' Ik zwaai mijn haar naar achteren en kijk haar aan. Ik kijk naar Lupos, die met tranende ogen naar ons kijkt. 'Och, Lijpos toch. Ik doe je vriendinnetje niks hoor.' Ik grinnik even en ik zie dat hij z'n stok pakt. Dan wend ik me weer tot Westlize. 'Je moet wel een stok hebben om mee te duelleren, Westlize. Expelliarmus!' Ik vang haar stok handig op en kijk haar verveeld aan.

    (Ik reageer vanavond en morgen ochtend/middag niet meer. Ik ga terug rijden naar huis. Daarna reageer ik weer volop(;

    Edit: oh, ik heb nog 12 minuten)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 19:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Topic 3 (:)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 19:30 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Prima, perfect. Uhm, ik bedoel is goed!' zei Potter lachend. Ik trok mijn wenkbrauwen op, maar moest toch wel grinniken om zijn redelijk vreemde antwoord. Ik snapte die jongen echt totaal niet, maar stiekem was hij best schattig als hij zo blij verbaasd was, om wat ik allemaal toestond, deed en zei. In ieder geval was hij nu al twaalf uur geen irritante kwal tegen mij geweest. Misschien zat daar wel een aantal uur slaap tussen, maar toch. Ik merkte dat hij iets wilde zeggen, dus keek ik hem afwachtend aan, maar hij deed zijn mond weer dicht. Langzaam kleurden zijn wangen rood en richtte hij zijn blik op de grond, waardoor ik weer moest grinniken. De jongen zette een stap achteruit en ik kwam erachter dat het mij niet eens was opgevallen dat we nog steeds redelijk dicht bij elkaar stonden. Vreemd, want meestal had ik hem het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt.
    'Uhm... Misschien moet ik me gaan aankleden,' mompelde Potter uiteindelijk en ik knikte.
    'Lijkt mij wel handig, aangezien Aaron verzonnen heeft dat ik op jullie moet wachten om samen met jullie te gaan eten en ik ondertussen bijna omval van de honger,' zei ik hem lachend en gaf hem een zetje in de richting van de jongensvertrekken. 'Tenzij je liever in je handdoekje wilt ontbijten, hoewel dat ook zou kunnen inhouden dat je naakt gaat ontbijten, aangezien vast iemand wel de kans aangrijpt om de handdoek van je af te trekken.'


    Happy Birthday my Potter!

    Remus Lupos

    'Heb ik dat gezegd dan? Dom wicht.' Bellatrix lacht spottend. Dan kijkt ze me aan. 'Och, Lijpos toch. Ik doe je vriendinnetje niks hoor.' Ik wordt rood. Ik weersta de neiging om haar te wurgen, maar houd mijn toverstok stevig in mijn hand geklemd.
    'Je moet wel een stok hebben om mee te duelleren, Westlize. Expelliarmus!' De toverstok van Daniëlle vliegt uit haar handen en wordt opgevangen door Bellatrix.
    Nu wordt ik echt kwaad. 'Wat toevallig dat ik er wel een heb.' zeg ik zacht. 'Petrificus Totalus!' schreeuw ik. Ik raak Bellatrix, die verstijfd op de grond valt. Op dat moment hoor ik een woedende stem. 'Waar denken jullie mee bezig te zijn?!' Als ik me omdraai kijk ik recht in het gezicht van professor Anderling.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -