• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ben echt inspiratieloos....)

    Remus Lupos

    Aaron denkt even na.
    'Daniëlle,professor Santius en ik brachten je naar de Ziekenzaal,na dat ik om hulp had geroepen.En de rest heb je zelf mee gemaakt.' Ik knik.
    We blijven een tijdje zwijgend zitten. Ik bedenk me dat ik iets warmers aan had moeten trekken dan alleen een spijkerbroek, t-shirt en vest. Ik begin te rillen.
    Mijn verstand zegt me naar binnen te gaan, maar daar heb ik nu dus echt geen zin in.
    Ik stop mijn handen in mij zakken en trek mijn schouders op in een poging warm te blijven.


    -

    (Ik kan van 20 juli tot ongeveer 6 augustus niet reageren)


    -

    [ Ik kan van 17 Juli tot 31 Juli ben ik in Turkijeeeee(H)]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Bedankt voor het melden xxxHappiness)

    Narcissa Black

    'Niets, en dat is dus het probleem, want iedereen denkt van wel.' Ik knikte om aan te geven dat ik het probleem begreep. Ik plaagde Bella ook altijd met dat soort dingen, gewoonweg omdat dat te grappig voor woorden was. Maar verder deed ik het eigenlijk bij niemand. Bella was er gewoon makkelijk op te pakken. Het was één van de weinige dingen waar ik beter mee omging dan mijn "perfecte" zus. Nou ja, volgens mijn familie dan. Over het algemeen werd ik immers toch ook aardiger gevonden. Dat was ook niet zo moeilijk. Bella vocht met de halve school.
    Jason zijn hand ging even naar zijn neus en voor ik kon zeggen dat hij hem niet moest aanraken, deed hij het al. 'Uhm, ik zou kunnen proberen je neus in ieder geval te helen. Ik heb het al wel vaker bij mijzelf gedaan. Het is niet zo moeilijk,' zei ik, terwijl ik met een pijnlijk gezicht naar zijn verwondingen keek. 'Je ziet er namelijk niet... uhm... al te leuk uit, zo op eerste kerstdag.' Bij die laatste zin grijnsde ik onschuldig.


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik kom ff met Jay op Narcissa en Jason af. Waarschijnlijk vindt hij het niet zo leuk dat iedereen denkt dat ze iets hebben.xD]

    Jay Dave Broock

    Gapend stap ik uit mijn bed. Het is gisteren nogal laat geworden.
    Ik vraag me af hoe het met Jason is. Ik kleed me snel aan en loop dan naar beneden toe, maar daar is hij niet. Daarom pak ik maar wat pakjes van me uit. Dan ga ik door het kasteel lopen. Uiteindelijk zie ik Narcissa en Jason.
    "Heey." Begroet ik ze gapend. Ik ben nog steeds erg moe. Dan zie ik Jason zijn gezicht.
    "Jezus hé, Jason. Hadden ze er niets tegen kunnen doen? Het ziet er nogal pijnlijk uit." Zeg ik tegen hem. Ik ben bezorgd, maar Jason is de enigste persoon die dat kan merken. En tja, nu kan iedereen ons ook uit elkaar houden.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 20:40 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Fleur, je hebt de verkeerde naam boven je post geschreven xD)

    Jason Broock

    'Uhm, ik zou kunnen proberen je neus in ieder geval te helen. Ik heb het al wel vaker bij mijzelf gedaan. Het is niet zo moeilijk. Je ziet er namelijk niet... uhm... al te leuk uit, zo op eerste kerstdag.' zegt Narcissa. Ik rol met mijn ogen. Ik wil haar net vragen hoe zij dan aan een gewonde neus komt, als Jay eraan komt lopen. 'Het wordt hier gezellig' mompel ik.
    "Heey." zegt Jay. Dan ziet hij mijn gezicht. "Jezus hé, Jason. Hadden ze er niets tegen kunnen doen? Het ziet er nogal pijnlijk uit." Hij laat het niet merken, maar ik weet dat hij geschrokken is. Ik haal mijn schouders op. 'Ik werd gek van die genezer, dus ben ik weggelopen. Lucius en zijn vriendjes hebben vanochtend trouwens het meeste werk verricht.' zeg ik.


    -

    IsA20 schreef:
    (Fleur, je hebt de verkeerde naam boven je post geschreven xD)


    [Oeps, nou ja, ik heb het verbeterd.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Bellatrix Zwarts

    Een van de Westlize's antwoord: 'Wat moet je Zwarts? En ja ik heb een leuke Kerst. Heb je er wat tegen?' Ik trek mijn wenkbrauwen op. Wauw, lekker brutaal zeg. 'Er zijn op deze school nu totaal vijf Zwartsen en een watje. Het is dus nu niet duidelijk tegen wie je het hebt. Cissy, Rose, Meda, Regulus, het uitschot of tegen mij. Ik mag hopen dat je het niet tegen het uitschot had, al zie ik hem hier nergens. En ja, ik heb er inderdaad wat tegen.' Met het uitschot bedoelde ik natuurlijk mijn lieve Griffoendor neefje Sirius. Ik kijk naar de twee meisjes voor me. Het was me niet ontgaan dat ze hun toverstok hadden gepakt, maar ik deed geen moeite ook maar iets te laten blijken. Ik gorgel en laat een klodder tuf op een van de meisjes hun eten vallen.


    (Someone for Jamessssssss?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:

    Narcissa Black

    [Ff vraagje,wie is die actrice op die gif? Want ik heb haar als hoofdpersoon van mn verhaal,en dan kan ik ook bewegende plaatjjs doen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daniëlle Jane Westlize

    'Er zijn op deze school nu totaal vijf Zwartsen en een watje. Het is dus nu niet duidelijk tegen wie je het hebt. Cissy, Rose, Meda, Regulus, het uitschot of tegen mij. Ik mag hopen dat je het niet tegen het uitschot had, al zie ik hem hier nergens. En ja, ik heb er inderdaad wat tegen.'Zegt Bellatrix.Met uitschot bedoelde ze,Sirius.'Ik had het tegen jou.En trouwens,je merkt niet dat de persoon die jij uitschot noemt,familie van jou is.'Zeg ik,terwijl ik het woord ''jou'' walgend uit spreek.Daarna vervolg ik.'Wil je nog iets zinnigs doen hier?Of ga je naar je afdelingstafel?Want je verpest mijn ontbijt.'En ik zet een fake smile op.
    Bellatrix gorgelt,en spuugt op mijn eten.Ik klem mijn hand,strakker om mijn wand heen.
    Mijn ogen vallen op Sophie,die me aan kijkt met een: Doe-Nou-Niet-Blik.Maar ik negeer het.
    Het kan me niks schelen,wat ze ervan vind.Ook mijn broer komt naar mij en Zwarts toe,en kijkt mij aan met een Val-Haar-Maar-Aan-Blik.Een korte grinnik verlaat mijn mond.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bellatrix Zwarts

    'Ik had het tegen jou en trouwens,je merkt niet dat de persoon die jij uitschot noemt, familie van jou is.' Ik draai met mijn ogen. 'Gelukkig niet nee,' breng ik er tegen in. .'Wil je nog iets zinnigs doen hier? Of ga je naar je afdelingstafel? Want je verpest mijn ontbijt.' Ik haal mijn schouders op en haal een hand door mijn haar. Ik zie dat er nog een Westlize bijkomt. 'Hey, nog een Westlize, gezellig. Kom er lekker bijzitten, man!' Ik kijk de jongen aan en ik zie zijn blik. Mijn hand glijdt naar mijn toverstok. Je wist maar nooit. Ach, ja. Volgend jaar was ik toch van Zweinstein. Dan kan ik eindelijk fulltime voor Hem werken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xxxHappiness schreef:
    Rider schreef:

    Narcissa Black

    [Ff vraagje,wie is die actrice op die gif? Want ik heb haar als hoofdpersoon van mn verhaal,en dan kan ik ook bewegende plaatjjs doen.





    (Amber Heard, uit mijn hoofd c: )

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)




    (Amber Heard, uit mijn hoofd c: )


    [Dankje!!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rose Black

    'Oh. Nee hoor. Het is al lief van je dat je me al een cadeautje wil kopen. Ik heb ook iets voor jou. Dan krijg je dat wel morgenvroeg,' antwoordde ik. Ik zag hoe Severus naar de klok keek. 'Wil je naar bed?' vroeg ik hem toen. Ik wilde wel naar bed, ik was best moe. Maar ik wilde hem ook niet alleen laten. 'Ik bedoel, ben je moe?' voegde ik er maar aan toe. Ik wilde morgenvroeg niet al te laat op zijn. Niet dat het een probleem was, maar het was kerstmis!

    [Sorry.. Veel te kort..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Zouden Rose en Severus ook in de volgende post naar de volgende dag willen springen, ze lopen achter met de rest!)


    Happy Birthday my Potter!