• Hoi!
    Ik zoek een soundtrack voor mijn story.
    Het liefst gewoon iets rustigs, het filmpje erbij maakt niet zoveel uit maar zou wel leuk zijn als het erbij past.

    Alvast bedankt!
    x Iris

    P.s Ik zou wel een beloning willen geven, maar ik weet niet wat aangezien ik geen credits kan kopen zolang de sms-service niet beschikbaar is.


    Nypmh > Yaspis

    Zou je een uitleg willen geven van waar de story ongeveer over gaat? Dan wil ik wel iets voor je zoeken. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik dacht dat het via de link wel duidelijk zou zijn :)
    Beschrijving van het verhaal:
    Dawn is een meisje van vijftien jaar oud. Ze is eindelijk verlost van haar school en vertrekt, samen met haar moeder en broertje voor een week naar een camping in Engeland. Ze ontmoet daar een mysterieuze jongen.. Voor ze het weet wordt ze onbewust meegetrokken in een bijzondere reeks van gebeurtenissen...
    Proloog van het verhaal:
    Did you know... There is another world beside ours?
    A world, completely different?

    A world, build up from the old Roman myths,
    Founded by the famous Remus, killed by his own brother?

    Where mythical creatures live unperturbed,
    Where time flows in a different direction?

    Explore a world of miracles and myths.


    Dit is een echte spoiler.

    Dat meisje, Dawn, komt dus via die jongen in een andere wereld terecht die zo'n beetje in de proloog beschreven wordt, en in die wereld leven allerlei wezens (mensen, elven, wat bestaande fantasiewezens en wat zelfbedachte fantasiewezens). Die wereld is oneerlijk verdeeld, en er is vijandigheid tussen de wezens, en wie de macht heeft is onduidelijk. Ik heb alles nog niet volledig uitgekiend, maar zoiets dus. Het lijkt een beetje (heel erg) cliché maar daar ga ik nog wat aan doen.


    Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en bedankt ;D


    Nypmh > Yaspis

    Haha ik zou de percy Jackson muziek eens bekijken het is puur instrumentaal maar wel mooi (vind ik maar ja je moet er ook wel voor te vinden zijn)

    hier een voorbeeldje


    het heeft wel geen filmpje sorry daarvoor :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Euterpe schreef:
    Ik dacht dat het via de link wel duidelijk zou zijn :)
    Beschrijving van het verhaal:
    Dawn is een meisje van vijftien jaar oud. Ze is eindelijk verlost van haar school en vertrekt, samen met haar moeder en broertje voor een week naar een camping in Engeland. Ze ontmoet daar een mysterieuze jongen.. Voor ze het weet wordt ze onbewust meegetrokken in een bijzondere reeks van gebeurtenissen...
    Proloog van het verhaal:
    Did you know... There is another world beside ours?
    A world, completely different?

    A world, build up from the old Roman myths,
    Founded by the famous Remus, killed by his own brother?

    Where mythical creatures live unperturbed,
    Where time flows in a different direction?

    Explore a world of miracles and myths.


    Dit is een echte spoiler.
    Dat meisje, Dawn, komt dus via die jongen in een andere wereld terecht die zo'n beetje in de proloog beschreven wordt, en in die wereld leven allerlei wezens (mensen, elven, wat bestaande fantasiewezens en wat zelfbedachte fantasiewezens). Die wereld is oneerlijk verdeeld, en er is vijandigheid tussen de wezens, en wie de macht heeft is onduidelijk. Ik heb alles nog niet volledig uitgekiend, maar zoiets dus. Het lijkt een beetje (heel erg) cliché maar daar ga ik nog wat aan doen.


    Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en bedankt ;D


    Oké, ik ga even op zoek voor je in m'n muziek op m'n laptop. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Obliviate meschien


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik krijg niet echt iets heel goeds gevonden... Qua songtekst komt dit misschien aardig in de buurt (ook niet perfect), maar het is niet echt een 'soundtrack' achtig nummer, vind ik zelf. Plus, je moet er echt van houden.



    Verder ben ik zelf vooral van de wat drukkere nummers, omdat ik dat ook beter vind passen bij fantasy achtige stories waarin strijd voorkomt, zeg maar. Maar jij geeft duidelijk aan dat je iets rustigs wilt, dus daar ga ik je niet mee lastig vallen. :Y)

    En muziek van Yiruma is altijd awesome, maar is volledig instrumentaal en ik weet niet of je dat erg vindt. Plus, ik weet niet goed of het bij je story zal passen. Ik denk persoonlijk van niet.






    Op internet is nog veel meer van hem te vinden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorry voor bump.
    Ik zoek nog steeds! Zoals Parachutes zei zou iets drukkers er misschien beter bij passen. Ideaal zou zijn een nummer dat eerst rustig is en dan wat drukker wordt, en als de Sms-functie eindelijk beschikbaar komt zou ik nog kunnen belonen ook.

    Alvast bedankt!

    x


    Nypmh > Yaspis

    Obliviate:


    Queer zijn is gewoon alles





    Fell in love with this one. Heel erg bedankt Draculea!
    De rest ook (K)


    x


    Nypmh > Yaspis



    WAIT.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'