• Ik maak momenteel een nieuwe HP story.
    Waar het over gaat vertel ik je nog wel als je co-auteur wilt worden.
    Ik schrijf zelf wel het Proloog.
    Dan mag jij schrijven en dan zien we nog wel dan gaat het denk ik een beetje door elkaar.
    Voorbeeld hoe ik schrijf:
    Persoon zuchtte,'waarom moet jij ook altijd alles fout doen?'
    Persoon 2 mompelde verlegen,'maar ik kan er niks aan doen.'
    Persoon riep,'hou op met dat ge-ik-kan-er-niks-aan-doen!'

    Voorbeeld 2:

    'Schiet nou oh-op' roept Persoon ongeduldig, 'straks komen we nog te laat door jou!'
    'Ja, ik kom al, zegt Persoon 2 geÏriteerd,'ik kan er ook niks aan doen dat ik iets minder snel ben.'
    'Kom dan snel we hebben nog maar vijf minuten, zegt Persoon,'en we moeten wel optijd zijn anders hebben we voor niets betaald'.

    Ik kan ook op andere manieren schrijven maar dit zijn er even 2 van.
    Wil je co-beheerder zijn dan moet je minimaal 1 voorbeeld geven maar het liefst meer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Don't be shy, just be cute.

    I'm curious... :3

    http://www.quizlet.nl/stories/117843/lethalica/ is het verhaal dat ik momenteel schrijf, hieruit is het eerste voorbeeld.

    Voorbeeld 1 Lethalica

    "Het komt wel goed, al zal het even wennen zijn. Denk er maar aan wat voor buitengewone kans dit is. Je hebt per slot van rekening niet voor niets de keuze gemaakt om naar Plaats toe te gaan." Ze knikte maar, zonder te kijken en zei zacht "Ja, dat is waar.".

    Voorbeeld 2, deze komt van een andere account, maar deze houd ik liever geheim omdat ik bepaalde zaken gescheiden wil houden.

    "Hoi" antwoordt ze op mijn roep van daarnet. "Hoe was je dag?"
    "Wel goed," antwoord ik, "z'n gangetje." Het antwoord was niet helemaal waar, maar ik had geen zin om weer een hele psychologische analyse te moeten horen.

    Dus ik kan op verschillende manieren schrijven, ik krijg mezelf van alles aangewend. Schrik trouwens niet van mijn story, ik schrijf daarin nogal lange hoofdstukken, maar korter kan ik ook. Op Lethalica heb ik namelijk superveel details gezet (misschien te veel xD)..

    (Mocht het voor je nodig zijn het hele verhaal van voorbeeld twee te lezen, wil ik je best de link sturen in pb!)


    "De hel, dat is de ander." - J.P. Sartre