• Hoihoi,

    Zijn er nog wedstrijdsporters hier op quizlet? in de paardensport dan hé :P
    Zijn er hier ook eventers? :D

    Hoeft niet perse een eventer te zijn hoor.

    groetjes

    immortales schreef:
    (...)

    Nee, dat vind ik dus absoluut niet haha.
    Ik wil proberen om hier mijn geld mee te gaan verdienen later. Heb een goede opleiding achter de hand hoor, doe momenteel Havo omdat ik weinig tijd voor school heb en ben begonnen in gymnasium wat makkelijk lukt als ik de tijd heb haha.

    Als ik dat wil moet ik heel veel ervaring op doen, heel veel trainen en er een boel voor over hebben.
    Ik ben niet echt een uitgaansmens en zonder mij over het algemeen een beetje af zodat ik 1/2 vrienden/vriendinnen heb die niet al te veel aandacht vragen.
    Zo ga ik zodra ik uit school ga leren en hw maken waar ik een uur voor heb waarna ik naar stal ga en daar blijf. Als ik 's avonds thuis kom( rond een uur of half 11/11) ga ik als ik nog even leren.

    Ik heb het geluk dat mijn moeder ook heel veel voor mij doet en 1 paard kan best wel eens een dagje stilstaan, wel naar buiten en in de stapmolen, maar een dagje niet rijden is niet erg, wij doen het gemiddeld zo'n 1 keer in de week dus het gebeurd heus wel eens dat ze 2 keer in de week niet gereden worden.
    Ik geniet er van, van elk paard leer je weer wat.
    Het is hard werken en je moet er zeker wat voor over hebben maar als je wat wilt,moet je werken.


    Gaaf, ik rij mijn verzorgpaard nu 3/4 keer per week maar daar ligt mijn grens wel ongeveer. Ik kijk er nu nog altijd op vooruit, ze staat ook op de wei dus als het rot weer is rijden we gewoon niet; simple as that. Heb je foto's van je paarden, ik ben wel benieuwd :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ik rij wel heel actief paard maar haast nooit wedstrijden :Y)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik wil wel paardrijden maar heb er nooit geld voor gehad. :c
    Heb wel veel op manege's rondgelopen om te helpen vroeger, vooral toen ik een jaar school moest missen. :')


    Til hug og blod.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Gaaf, ik rij mijn verzorgpaard nu 3/4 keer per week maar daar ligt mijn grens wel ongeveer. Ik kijk er nu nog altijd op vooruit, ze staat ook op de wei dus als het rot weer is rijden we gewoon niet; simple as that. Heb je foto's van je paarden, ik ben wel benieuwd :Y)


    Ik stuur je wel even een berichtje met mijn facebook, is het makkelijkst haha.

    Vanaf volgend seizoen/schooljaar ga ik wel ook springlessen nemen, ik kan best goed springen daar niet van, maar is gewoon leuk haha ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een sportpaard als verzorpaard, maar rijd geen wedstrijden met haar.. ben bezig met springlesse .. ze kan namelijk echt heek goed springen.

    Taiteilijan schreef:
    Ik heb één keer op een paard gezeten en ik werd er helemaal paranoïde van.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    mismi schreef:
    Ik heb een sportpaard als verzorpaard, maar rijd geen wedstrijden met haar.. ben bezig met springlesse .. ze kan namelijk echt heek goed springen.


    heb je een filmpje? :P


    Moe wel lachen om sommige reacties hoor!



    Ikzelf heb een arabier ( Hadden er eerst 2 een bruine en een zwarte. maar de zwarte is van de winter dood gegaan. ) Maar die is zwanger dus we kunnen er niet op rijden. Maar als dat veulen er is mag ik hem beleren voor western :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb drie paarden. Eentje (een arabier) is van m'n moeder, daar rij ikzelf nooit op, dan hebben we nog een quarter, daar heb ik vroeger wedstrijden mee gedaan, maar daar kreeg hij stresskolieken van, en als laatste hebben we een kwpn, maar daar ga ik eind deze zomer pas wedstrijden mee doen omdat hij nog maar 3 is :').
    Veder rijd ik alleen maar dressuur, springen die ik alleen met de quarter (aangezien de kwpn nog te jong is) voor mijn plezier. Ik vind gewoon dat er op wedstrijd te veel springruiters zijn die een nek van hier tot in Tokio hebben maar totaaal niet kunnen rijden en hun paard al het werk laten doen. Bij dressuur moet wel je fatsoenlijk kunnen rijden om ervoor te zorgen dat je paard doet wat je wil.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik rijd heel actief op wedstrijden mee, ja. Springwedstrijden vind ik ook het leukst om te doen.
    Bij ons op de manege staat een oud eigen paard, die is overleden, en dat paard is eigenlijk door iedereen een beetje geadopteerd, daar doe ik wel eens eventing mee.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    HippieDream schreef:
    Ikzelf heb een arabier ( Hadden er eerst 2 een bruine en een zwarte. maar de zwarte is van de winter dood gegaan. ) Maar die is zwanger dus we kunnen er niet op rijden. Maar als dat veulen er is mag ik hem beleren voor western :D

    Ik vind arabieren zo mooi he <3 Heb een tijdje eentje geleast, maar wat een temperament ook


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    mismi schreef:



    Wat een leuk paardje!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zeker een leuk paard.. al was ze toen ik hasr net keam bijrijden echt een draak. Was een pittige dane met een eigen wil.. is ze nog steeds. Als ze echt niet wil, laat ze het wek merken.

    Helaas staat ze nu te koop. Vind het aan de ene kant het heel jammer, maar aan de andere kant ook goed. Ik rijd haar nu zo'n 1,5 jaar en hebben inmiddels toch een band opgebouwd en zijn flink gegroeid samen. Aan de andere kant merk ik dat ik steeds minder tijd krijg vanwege mijn opleiding. De eigenaresse is ernstig ziek geweest en haar herstek duurt nog zeker een jaar. Ze kan dus nu nog een jaar niet rijden en daarbij red ze het momenteek financieel niet. Helaas is het nogal moeilijk om iemand voor haar te vinden.