• Hoihoi,

    Zijn er nog wedstrijdsporters hier op quizlet? in de paardensport dan hé :P
    Zijn er hier ook eventers? :D

    Hoeft niet perse een eventer te zijn hoor.

    groetjes

    Ik rij wel heel actief paard maar haast nooit wedstrijden :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik hou niet zo van paarden. :Y)

    Ik heb één keer op een paard gezeten en ik werd er helemaal paranoïde van.


    Searching heavens for another earth

    Ik wilde wel altijd op paardrijden, maar het mocht nooit. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    haha. Ik rijd op hoog niveau in de wedstijdsport. Heb er 5 staan die van mijzelf zijn met nog een paar trainingspaarden er naast.

    Dragneel schreef:
    Ik hou niet zo van paarden. :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sinistre schreef:
    Ik rij wel heel actief paard maar haast nooit wedstrijden :Y)


    + ik snap nooit wat mensen met zoveel paarden moeten. Eentje is hartstikke leuk, twee ook nog wel, maar veel meer dan dat vind ik een beetje vreemd. Ik besteed mijn tijd liever met één paard zodat ik daar een hechte band mee kan opbouwen. Maar ja, ik rij dan ook geen wedstrijden.


    i put the fun in funeral

    Ik reed ooit op een pony op de kermis


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sinistre schreef:
    Ik rij wel heel actief paard maar haast nooit wedstrijden :Y)


    +Ik heb geen eigen paard, dus het zijn manegelessen/paarden, dat wordt hem dus niet met wedstrijden buiten de F-proefjes :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    FNRS hahaha :') (wel helemaal F9)
    Helaas geen eigen paard om officiële wedstrijden mee te rijden, zou wel heel graag de springsport in willen of eventing ofzo. Maarja, misschien later (krul)
    Heb een tijdje een verzorgpaard gehad maar die was destijds nog te jong en onervaren om de wedstrijden in te gaan haha (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Backfire schreef:
    (...)

    + ik snap nooit wat mensen met zoveel paarden moeten. Eentje is hartstikke leuk, twee ook nog wel, maar veel meer dan dat vind ik een beetje vreemd. Ik besteed mijn tijd liever met één paard zodat ik daar een hechte band mee kan opbouwen. Maar ja, ik rij dan ook geen wedstrijden.


    Ik wil hoog komen en geloof mij, ik heb een hechte band met ze allemaal. Ik ben hartstikke close met ze. Bij mij op stal staat een meisje en dat is echt handel bij haar. Paarden worden nooit geknuffeld of wat dan ook. Dat heb ik dan weer niet

    De enige wedstrijden die ik rij te paard zijn de wedstrijden van mijn manege, dus ik kan mezelf geen wedstrijdsporter noemen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    immortales schreef:
    (...)

    Ik wil hoog komen en geloof mij, ik heb een hechte band met ze allemaal. Ik ben hartstikke close met ze. Bij mij op stal staat een meisje en dat is echt handel bij haar. Paarden worden nooit geknuffeld of wat dan ook. Dat heb ik dan weer niet


    Het lijkt me vreselijk om meerdere paarden op stal te hebben staan, die elke dag beweging nodig hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik rijd dressuur in de L1 met mijn haffie, maar ik ga met haar western rijden ;)


    Life's a journey, not a destination

    Sinistre schreef:
    (...)

    Het lijkt me vreselijk om meerdere paarden op stal te hebben staan, die elke dag beweging nodig hebben.


    Nee, dat vind ik dus absoluut niet haha.
    Ik wil proberen om hier mijn geld mee te gaan verdienen later. Heb een goede opleiding achter de hand hoor, doe momenteel Havo omdat ik weinig tijd voor school heb en ben begonnen in gymnasium wat makkelijk lukt als ik de tijd heb haha.

    Als ik dat wil moet ik heel veel ervaring op doen, heel veel trainen en er een boel voor over hebben.
    Ik ben niet echt een uitgaansmens en zonder mij over het algemeen een beetje af zodat ik 1/2 vrienden/vriendinnen heb die niet al te veel aandacht vragen.
    Zo ga ik zodra ik uit school ga leren en hw maken waar ik een uur voor heb waarna ik naar stal ga en daar blijf. Als ik 's avonds thuis kom( rond een uur of half 11/11) ga ik als ik nog even leren.

    Ik heb het geluk dat mijn moeder ook heel veel voor mij doet en 1 paard kan best wel eens een dagje stilstaan, wel naar buiten en in de stapmolen, maar een dagje niet rijden is niet erg, wij doen het gemiddeld zo'n 1 keer in de week dus het gebeurd heus wel eens dat ze 2 keer in de week niet gereden worden.
    Ik geniet er van, van elk paard leer je weer wat.
    Het is hard werken en je moet er zeker wat voor over hebben maar als je wat wilt,moet je werken.