• Ja, aangezien ik mijn Polyvore account de laatste dagen weer eens heb op gezocht. En weer setjes aan het maken ben, misschien wil er wel iemand een setje maar komt er zelf niet uit of heeft geen zin om zelf een setje samen te stellen.

    Dus mocht je een kledingsetje nodig hebben, dan maak ik die met alle plezier voor je!

    Vul alsjeblieft wel het onderstaande lijstje in zodat ik een idee heb waar ik naar moet zoeken en hoe het setje er ongeveer eruit moet gaan zien.

    Bovenkleding: (T-shirt, top, overhemd)
    Onderkleding: (Broek, spijkerbroek, short, rok(je))
    Schoenen: (Sandalen, hakken, laarzen, schoenen, sneakers)
    Accessoires: (Armbanden, oorbellen, ketting)
    Extra: (Bijvoorbeeld je wil een jurk in plaats van een t-shirt met een broek, make-up, wat voor kleur de kleren moeten zijn)

    Voorbeelden





    Voor meer voorbeelden zie mijn account/profiel op Polyvore chicagirl17

    (Als dit topic bij Lifestyle moet staan, sorry maar ik wist het niet zeker en heb hem hier dus neer gezet)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:41 ]


    Physics is awesome

    Heb je misschien ook voorbeelden?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Heb je misschien ook voorbeelden?


    Ze staan erbij!.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 16:11 ]


    Physics is awesome

    Ik heb momenteel niet echt iets nodig, maar ik vind dat je een goede smaak hebt c:
    Ik zal dit topic onthouden, mocht ik ooit iets nodig hebben


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    Ik heb momenteel niet echt iets nodig, maar ik vind dat je een goede smaak hebt c:
    Ik zal dit topic onthouden, mocht ik ooit iets nodig hebben


    Do what people say you can't.

    Dat eerste setje zou ik zelf zo dragen.


    26 - 02 - '16

    Liberacorpus schreef:
    Ik heb momenteel niet echt iets nodig, maar ik vind dat je een goede smaak hebt c:
    Ik zal dit topic onthouden, mocht ik ooit iets nodig hebben


    Dankjewel, ik probeer af te wisselen. Dus setjes te maken zoals de eerste maar ook setjes zoals de tweede.


    Physics is awesome

    Alecia schreef:
    Dat eerste setje zou ik zelf zo dragen.


    Fijn om te lezen, vraag ik mij toch af of je het onderstaande setje ook zou aan trekken.


    Physics is awesome

    Ik zou de 3e zo aantrekken. De accessoires die erbij zitten dan wel niet net zoals de zwarte nagellak en rode lippenstift.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Ik zou de 3e zo aantrekken. De accessoires die erbij zitten dan wel niet net zoals de zwarte nagellak en rode lippenstift.


    Vanaf boven geteld is het de 4e volgens mij, zat namelijk al naar de derde in de begin post te kijken.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Vanaf boven geteld is het de 4e volgens mij, zat namelijk al naar de derde in de begin post te kijken.
    Ja sorry ik dacht dat ze hetzelfde waren. Ik heb totaal niks met set 1 en 2. Ik hou sowieso al niet van losse broeken. Voor mij een legging, skinny jeans of short. Ik heb dan ook het geluk dat ik getint ben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Blutbad schreef:
    (...)

    Fijn om te lezen, vraag ik mij toch af of je het onderstaande setje ook zou aan trekken.



    Nee, geen korte broekjes, vanwege onzekerheid.


    26 - 02 - '16

    Looooooks great! Ik ga je even volgen c: de mijne.