• Het is niet zo heel bijzonder, en verklaar dit maar voor onzin maar ik moest het gewoon kwijt.

    Justin Bieber heeft een nieuwe kitten. Na Mally, zijn aapje, en Pac, zijn hamster heeft hij besloten dat ie weer een nieuw huisdier wilde. Het is Tuts geworden, een superschattige kitten. Dit is Tuts.




    Ook heeft hij bekend gemaakt dat er snel een nieuwe song komt genaamd Heartbreaker. Hij is al uit maar er is nog veel twijfel of dit hem is of niet. Snel wordt Heartbraker bekend gemaakt en misschien komt er ook een videoclip van.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 10:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Die kat doet me denken aan Garfield. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinistre schreef:
    (...)

    #opvissen


    TeamKidrauhl schreef:
    (...)

    Ten eerste ik luister geen crack muziek. Ten tweede mijn 'Awhhh hoe bedoel je schattig(L) en omfg i can't wait anymore!!!! #WeWantHeartbreaker' zin is een normale zin. Dat jij dan reageert “No” toont dan zeker dat je geen respect hebt.. Dus dat je zegt dat je je respect verloren hebt, had je al getoond op je reactie. .. Dat wist ik dus al.. and i don’t really care… Jij hebt nooit respect op mijn reactie’s , ik zou zo al jou reactie uitvissen van verschillende topics..

    Jeetje zeg, maak er geen drama van en laat haar haar eigen mening hebben. Zij kan het misschien crack muziek vinden, laat dat haar vinden oke. Jij hoeft dat niet te vinden, maar maak nou geen fucking discussie om zoiets doms. En misschien ligt het ook een beetje aan jezelf dat je het 'uitlokt,' niet alleen aan haar.

    ItsNiall schreef:
    Tuts is echt cute, hij kijkt alleen niet zo blij op die eerste foto. :/

    Het is een 'zij', haha.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Bieberen schreef:
    (...)
    Jeetje zeg, maak er geen drama van en laat haar haar eigen mening hebben. Zij kan het misschien crack muziek vinden, laat dat haar vinden oke. Jij hoeft dat niet te vinden, maar maak nou geen fucking discussie om zoiets doms. En misschien ligt het ook een beetje aan jezelf dat je het 'uitlokt,' niet alleen aan haar.



    Wtf, ik zei alleen maar dat ik hearbreaker wil, zegt zei “no” en vervolgens zegt ze nog dat ze geen respect meer voor me heeft, nou dat kon ik al aan haar antwoord op mijn reactie zien. En wrm bemoei jij dan ermee?

    Ik lach me dood om sommige reactie’s xD

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 21:40 ]

    Wanneer komt Heartbreaker eigenlijk uit? Ik wacht al zo lang..

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:04 ]

    TeamKidrauhl schreef:
    Wanneer komt Heartbreaker eigenlijk uit? Ik wacht al zo lang..


    De eerste regels heeft ie op Instagram gezongen, en ik vind het wel leuk klinken [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    TeamKidrauhl schreef:
    Wanneer komt Heartbreaker eigenlijk uit? Ik wacht al zo lang..


    "Soon."


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pom schreef:



    Moet dit serieus gebumpt worden?


    ars moriendi

    Abelard schreef:
    (...)

    "Soon."


    Comming soon