• Het is niet zo heel bijzonder, en verklaar dit maar voor onzin maar ik moest het gewoon kwijt.

    Justin Bieber heeft een nieuwe kitten. Na Mally, zijn aapje, en Pac, zijn hamster heeft hij besloten dat ie weer een nieuw huisdier wilde. Het is Tuts geworden, een superschattige kitten. Dit is Tuts.




    Ook heeft hij bekend gemaakt dat er snel een nieuwe song komt genaamd Heartbreaker. Hij is al uit maar er is nog veel twijfel of dit hem is of niet. Snel wordt Heartbraker bekend gemaakt en misschien komt er ook een videoclip van.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 10:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."



    Moet dit serieus gebumpt worden?


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    (...)

    #NO


    Jij weer, moet je altijd reageren op wat ik zeg Liset? En met "we" bedoel ik de fans ermee en niet jij.

    TeamKidrauhl schreef:
    (...)

    Jij weer, moet je altijd reageren op wat ik zeg Liset? En met "we" bedoel ik de fans ermee en niet jij.


    Ah gossie. Zij geeft haar mening en jij voelt je als fan gelijk weer op je teentjes getrapt. Wat typisch dit.


    26 - 02 - '16

    TeamKidrauhl schreef:
    (...)

    Jij weer, moet je altijd reageren op wat ik zeg Liset? En met "we" bedoel ik de fans ermee en niet jij.

    Voel je niet aangevallen jezus, ze geeft alleen haar mening.

    Zo'n types horen geen huisdier meer te mogen adopteren, als je al zag wat hij met die aap deed.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Zo'n types horen geen huisdier meer te mogen adopteren, als je al zag wat hij met die aap deed.


    Inderdaad. Ik hoop dat voor die kat dat Justin hem goed zal behandelen.


    26 - 02 - '16

    TeamKidrauhl schreef:
    (...)

    Jij weer, moet je altijd reageren op wat ik zeg Liset? En met "we" bedoel ik de fans ermee en niet jij.


    Ik had het niet over Bieber, al weet je dat ik daar geen voorstander van ben. Ik had het over de hashtag.
    Verder word ik graag óf met mijn username of met Fenna aangesproken. Mijn naam is niet Liset.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alecia schreef:
    (...)

    Inderdaad. Ik hoop dat voor die kat dat Justin hem goed zal behandelen.

    Hoe moet voor dat arme beest gaan zorgen? Katten raken snel gehecht aan hun woning, maar dat rotjoch is altijd onderweg.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Hoe moet voor dat arme beest gaan zorgen? Katten raken snel gehecht aan hun woning, maar dat rotjoch is altijd onderweg.


    Of hij moet er een tweede kat bij nemen, dat hebben wij ook gedaan en mijn katten zijn eigenlijk nooit eenzaam. Een kat is niet geschikt voor een beroemdheid een hond daarentegen misschien wel.


    26 - 02 - '16

    Dat beest kijkt net als ik kijk als ik rode kool eet...


    Searching heavens for another earth

    Alecia schreef:
    (...)

    Of hij moet er een tweede kat bij nemen, dat hebben wij ook gedaan en mijn katten zijn eigenlijk nooit eenzaam. Een kat is niet geschikt voor een beroemdheid een hond daarentegen misschien wel.

    Nah, een hond juist niet. Die hechten zich weer meer aan hun baasje dan aan hun huis. Een hond kun je eigenlijk nooit langer dan een uurtje of twee uurtjes helemaal alleen laten, dan worden die diertjes doodongelukkig. Honden willen namelijk overal bij betrokken worden omdat ze het gezin zien als roedel, waar zij dus ook deel van uitmaken.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Nah, een hond juist niet. Die hechten zich weer meer aan hun baasje dan aan hun huis. Een hond kun je eigenlijk nooit langer dan een uurtje of twee uurtjes helemaal alleen laten, dan worden die diertjes doodongelukkig. Honden willen namelijk overal bij betrokken worden omdat ze het gezin zien als roedel, waar zij dus ook deel van uitmaken.


    Tja en dan moet je ook geen langharige hond nemen of je moet als beroemdheid zijnde een schoonmaker in dienst hebben die elke dag je huis drie keer wil stofzuigen, tenminste dat moet bij mijn hond wel. Ik denk dan eigenlijk dat hij helemaal geen huisdieren kan hebben. Ik bedoel van als hij niet eens normaal een hamster kan verzorgen..


    26 - 02 - '16

    Doe niet zo kinderachtig. Alsof Justin een dierenbeul is. Een paar jaar geleden was er niks mis op zijn zestiende en zeventiende. Hij had een hond, daar werd niks over gezegd. Hij deed soms wel eens erger dan nu, daar werd niks over gezegd. En door Lil Twist en Lil Za is ie opeens onverantwoordelijk, kinderachtig, et cetera.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:54 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Lesbienne schreef:
    Doe niet zo kinderachtig. Alsof Justin een dierenbeul is.


    We hebben het niet alleen over Bieber, maar beroemdheden in het algemeen. Zij hebben het zo druk dat ze geen tijd hebben voor dieren en dan is het nemen van een huisdier zielig, want dat zal het dier zich 24/7 alleen voelen en dat is niet de bedoeling. Als je een huisdier neemt moet je er zijn voor het dier, het dier is er immers ook voor jou.


    26 - 02 - '16

    Lesbienne schreef:
    Doe niet zo kinderachtig. Alsof Justin een dierenbeul is.

    The fuck? Kinderachtig? We hebben het er gewoon over of beroemdheden dieren zouden moeten hebben of niet, jezus. Calm your tits.


    ars moriendi