• Het is niet zo heel bijzonder, en verklaar dit maar voor onzin maar ik moest het gewoon kwijt.

    Justin Bieber heeft een nieuwe kitten. Na Mally, zijn aapje, en Pac, zijn hamster heeft hij besloten dat ie weer een nieuw huisdier wilde. Het is Tuts geworden, een superschattige kitten. Dit is Tuts.




    Ook heeft hij bekend gemaakt dat er snel een nieuwe song komt genaamd Heartbreaker. Hij is al uit maar er is nog veel twijfel of dit hem is of niet. Snel wordt Heartbraker bekend gemaakt en misschien komt er ook een videoclip van.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 10:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lesbienne schreef:
    Doe niet zo kinderachtig. Alsof Justin een dierenbeul is.


    Dat hebben ze toch ook niet gezegd? Mijn hond begint al met janken als hij 3-4 uur alleen is, moet je voorstellen dat zo'n beest met iemand leeft die continu reist.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat hebben ze toch ook niet gezegd? Mijn hond begint al met janken als hij 3-4 uur alleen is, moet je voorstellen dat zo'n beest met iemand leeft die continu reist.


    Mijn kat heeft gelukkig en andere kat en een hond die hem gezelschap houden, maar Luck (mijn hond dus) die haat het om alleen te zijn. Die is altijd verdrietig als we weggaan en extreem blij als we terugkomen.


    26 - 02 - '16

    Silverton schreef:
    (...)haha dit vond ik grappig en die kat is schattig, die hele soort kijkt zo he. Alleen vind ik het jammer waar hij terecht is gekomen xD


    Queer zijn is gewoon alles

    oke wel een schattige kat, hij kijkt alleen chagrijnig

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:04 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik had het niet over Bieber, al weet je dat ik daar geen voorstander van ben. Ik had het over de hashtag.
    Verder word ik graag óf met mijn username of met Fenna aangesproken. Mijn naam is niet Liset.


    Ik bedoel Licet dat was jou vorige username, daar herken je van. Licet die altijd perse moet reageren op andermans reactie.. En trouwens reageer dan niet op mijn hashtag, want dat zorgt gwn voor opmerkingen.. Het is stront vervelend gewoon. Ja jij wacht niet op heartbreaker ik weer wel, als ik dan iets post dat ik niet kan wachten hoef jij niet zo’n opmerking te plaatsen..

    TeamKidrauhl schreef:
    (...)

    Ik bedoel Licet dat was jou vorige username, daar herken je van. Licet die altijd perse moet reageren op andermans reactie.. En trouwens reageer dan niet op mijn hashtag, want dat zorgt gwn voor opmerkingen.. Het is stront vervelend gewoon. Ja jij wacht niet op heartbreaker ik weer wel, als ik dan iets post dat ik niet kan wachten hoef jij niet zo’n opmerking te plaatsen..


    Ze mag toch wel ergens op reageren?

    OT: Het gezicht van die kat is geweldig.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat hebben ze toch ook niet gezegd? Mijn hond begint al met janken als hij 3-4 uur alleen is, moet je voorstellen dat zo'n beest met iemand leeft die continu reist.


    Die van mij kunnen prima een week alleen, als er iemand elke dag komt om hun uit te laten en schoon water et cetera te geven. Ik durf te wedden dat Pattie/Ryan/Chaz/iemand anders dat ook bij Tuts doet en haar buiten laat om aan het einde van de middag weer binnen te laten. Tuts hoeft niet perse met Justin mee, hoor. Of als ze nog niet buiten mag zal iemand heus wel op haar passen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:30 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    TeamKidrauhl schreef:
    (...)

    Ik bedoel Licet dat was jou vorige username, daar herken je van. Licet die altijd perse moet reageren op andermans reactie.. En trouwens reageer dan niet op mijn hashtag, want dat zorgt gwn voor opmerkingen.. Het is stront vervelend gewoon. Ja jij wacht niet op heartbreaker ik weer wel, als ik dan iets post dat ik niet kan wachten hoef jij niet zo’n opmerking te plaatsen..


    Eerlijk? Het maakt me weinig uit wat voor crack muziek jij of wie dan ook luistert. Ik ken genoeg mensen op Quizlet die ik ongelofelijk sympathiek vind, ongeacht wat voor smaak series, film, muziek ze hebben. Maar als je iets als 'Awhhh hoe bedoel je schattig(L) en omfg i can't wait anymore!!!! #WeWantHeartbreaker' post, en dan pissig wordt als ik één woord reageer heb je mijn respect verloren.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:34 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lesbienne schreef:
    (...)

    Die van mij kunnen prima een week alleen, als er iemand elke dag komt om hun uit te laten en schoon water et cetera te geven. Ik durf te wedden dat Pattie/Ryan/Chaz/iemand anders dat ook bij Tuts doet en haar buiten laat om aan het einde van de middag weer binnen te laten. Tuts hoeft niet perse met Justin mee, hoor. Of als ze nog niet buiten mag zal iemand heus wel op haar passen.


    Idd Allemaal gezeik hier -.- Wat dan nog dat Justin een kat heeft, Justin heeft meerdere dieren zo ook zijn hondje Sam. Alhoewel Justin Sam al heel lang heeft kan hij best zonder Justin. Er is vast wel iemand die op zijn dieren past, Pattie/Jeremy/Chaz/Ryhan etc..
    And… I will Heartbreaker!

    Tok, tok, toooook.

    Kippenhok.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Tok, tok, toooook.

    Kippenhok.


    +1


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Eerlijk? Het maakt me weinig uit wat voor crack muziek jij of wie dan ook luistert. Ik ken genoeg mensen op Quizlet die ik ongelofelijk sympathiek vind, ongeacht wat voor smaak series, film, muziek ze hebben. Maar als je iets als 'Awhhh hoe bedoel je schattig(L) en omfg i can't wait anymore!!!! #WeWantHeartbreaker' post, en dan pissig wordt als ik één woord reageer heb je mijn respect verloren.


    Ten eerste ik luister geen crack muziek. Ten tweede mijn 'Awhhh hoe bedoel je schattig(L) en omfg i can't wait anymore!!!! #WeWantHeartbreaker' zin is een normale zin. Dat jij dan reageert “No” toont dan zeker dat je geen respect hebt.. Dus dat je zegt dat je je respect verloren hebt, had je al getoond op je reactie. .. Dat wist ik dus al.. and i don’t really care… Jij hebt nooit respect op mijn reactie’s , ik zou zo al jou reactie uitvissen van verschillende topics..

    Sinistre schreef:
    (...)

    +1


    -1

    TeamKidrauhl schreef:
    (...)

    Ten eerste ik luister geen crack muziek. Ten tweede mijn 'Awhhh hoe bedoel je schattig(L) en omfg i can't wait anymore!!!! #WeWantHeartbreaker' zin is een normale zin. Dat jij dan reageert “No” toont dan zeker dat je geen respect hebt.. Dus dat je zegt dat je je respect verloren hebt, had je al getoond op je reactie. .. Dat wist ik dus al.. and i don’t really care… Jij hebt nooit respect op mijn reactie’s , ik zou zo al jou reactie uitvissen van verschillende topics..


    #opvissen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tuts is echt cute, hij kijkt alleen niet zo blij op die eerste foto. :/


    What do we say to the god of death? ''Not today.''