• Nou kijk, sinds de Jonas brothers beetje bekend zijn, stappen bijna alle TH fans over na Jonas brothers, dat is echt zo dom! Als je een echte fan van TH bent stap je niet zomaar over!
    stomme overlopers!
    & Dan nog iets, JB probeert TH alleen maar na te doen!
    Hun zijn zoooo NIET orgineel!
    Ik heb nou geen zin, in rusie ofso, dit is gewoon MYN mening!
    danku !
    ×


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik ben echt facking fan van TH en ik laat hun echt niet vallen!

    JB is best goewd hoor!!:D


    maar Niemand kan TH vervange!Hun zijn zoooooo geweldig geniaaal superrr geeil!!
    Hun zijn gwn the best!(H)

    Amen!!

    Mee eens!Ik ben fan van Evanescence(Amy Lee dus) en ik stap niet zo snel over naar iets anders omdat het toevallig populairder is ofzo.Das idd dom(N)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Goh LiebtxTH heeft ook gesproken! en ik geef der GELIJK!!



    (A)

    Tog nog iemand met mee eens! (A)


    (H)

    Ik ben het niet met je eens.:3
    Like, de Jonas Brothers doen Tokio Hotel dus écht niet na ofzo?
    x


    ok

    BIG AMEN_O_

    Ik ben het niet met je eens.:3
    Like, de Jonas Brothers doen Tokio Hotel dus écht niet na ofzo?
    x



    Ben het eens met Madena

    Ik ben fan van allebei

    Nou nu ga ik hier op reageren. JB is heel anders dan TH dus ik snap het probleem zowiezo niet. En ik bedoel,overlopen naar een band?! Come one, je mag toch zelf wel kiezen waar naar je luisterd. Ik snap die mensen goed hoa! Van TH hoor je nooit iets meer en JB is nu gewoon wat succesvoller dan TH. Nou en als je TH fan bent en je gaat naar JB luisteren,ben je dan meteen een 'overloper'!? Ik snap ook niet waarom het altijd JB tegen TH is of anders om. Het zijn 2 verschillende bands die met elkaar nog niet eesn ruzie hebben gehad! Dus dat JB tegen TH gedoe dat doen de fans zelf!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik vind dat je gelijk heb, maarja dat is mijn mening, :O


    Nvt

    Ik ben het voor de helft met je eens.


    Music is the new sex

    jij heeft zo hard!! gelijk (x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    je heb helemaal gelijk


    <3

    lees: http://www.quizlet.nl/log.php?id=1834

    Ik vind het onzin? Al iemand die muziek nu leuker vind, dan mág dat toch? Wie ben jij om dan te zeggen dat dat dom is en niet mag?
    Ben ik dan ook dom omdat ik overloop naar de hardrock/metal zooi? =)
    wel thanks ^^

    -Adem!-

    Het spijt me zeer, al zal het nog wel ff duren voor TH uit me kruipt, -ikbenvolgensmijtelangobsessedgeweest- maar alle smaken veranderen. Kijk, als je nu ineens gaat doen alsof TH een ziekte was waar je vanaf bent, dat vind ik ook beetje vreemd, want dan ben je nooit echt fan geweest, maar als gewoon je smaak veranderd.

    En heb je ooit naar JB geluisterd? Als je ook maar een béétje verstand van Muziek hebt, dan hoor het overduidelijke verschil tussen de stijlen. _0_

    [/mening]

    Btw, ik heb altijd naar alles geluisterd. Ik luister TH, maar JB is ook goed heur. _0_ Ik luister ook al vet lang Nevada Tan en KiPi geluisterd, terwijl daar ook vette ruzie onder de fans is (naar TH en elkaar toe). WHO CARES?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    er komen steeds jongere kinderen op quizlet
    die zijn makkelijk te beinvloeden
    en passen snel hun mening aan
    nu volgt iedereen JB, dan volgt iedereen weetikveel
    je hebt wel een beetje gelijk
    en ik heb totaal NIETS met JB
    ze zijn zo braafjes
    zo'n bandje waarbij ik spontaan denk
    hè nog zo eentje, gaaan we weeeer
    dan is er 1 nummer leuk en dan interesseert het me niet meer
    en ik merk ook dat -maaktnietuitwaarzedanvoorgaan- veel mensen TH een beetje zat zijn, of op uitgekeken zijn, dat snap ik niet
    want eerst was het: ooh ik HOU van hun en blabla
    en dan gaat het langzamerhand gewoon over
    apart...
    ik snap je

    Nou nu ga ik hier op reageren. JB is heel anders dan TH dus ik snap het probleem zowiezo niet. En ik bedoel,overlopen naar een band?! Come one, je mag toch zelf wel kiezen waar naar je luisterd. Ik snap die mensen goed hoa! Van TH hoor je nooit iets meer en JB is nu gewoon wat succesvoller dan TH. Nou en als je TH fan bent en je gaat naar JB luisteren,ben je dan meteen een 'overloper'!? Ik snap ook niet waarom het altijd JB tegen TH is of anders om. Het zijn 2 verschillende bands die met elkaar nog niet eesn ruzie hebben gehad! Dus dat JB tegen TH gedoe dat doen de fans zelf!

    ergens geef ik je gelijk
    het is een andree stijl en je mag kiezen wat je wilt blabla
    maar dit: Van TH hoor je nooit iets meer en JB is nu gewoon wat succesvoller dan TH.
    toen kwam heel even de fighter in me naar boven
    WATTES zei je daar1
    dat is dus zo níét waar
    maarja het is gewoon iets wat je maar moet laten liggen
    mensen veranderen dus hun muziek en obsessie ook
    *diepe zucht*