• I love you all <3


    Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Essink - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa -Melieke- 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Nikki - Malfie - 3 november
    Noek - Lake - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - AvatarKyoshi - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 18:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juni 2013 - 18:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Dan zijn we het daar in ieder geval al over eens. (krul)


    Mag ik jouw dan gaan helpen ? c:


    Danmarks Dynamite.

    Dan sws Myke en Gabriëla, aangezien jullie nu aan het 'broeden' zijn


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Maliksch schreef:
    (...)

    Mag ik jouw dan gaan helpen ? c:


    Haha, ik heb nog niet gezegd dta ik ook de leiding ga nemen, ik zou het alleen leuk vinden. (:
    Daarbij kunnen de mensen die ideëen hebben niet direct de beste ,,directors" zijn. Ik vind leiding geven erg leuk, omdat ik structuur aan breng in een zee van chaos en vragen. Maar ik ben zelf iemand die ook graag met structuur dingen doet, dus dat is vrij tegenstrijdig. c: But, ik verheug mij vooral op het schrijven en de lol erin!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    InsaneMe schreef:
    Dan sws Myke en Gabriëla, aangezien jullie nu aan het 'broeden' zijn


    Je mag best meebroeden, hoor, haha, gezellig samen in een nestje broeden op ideetjes. Gezelluuuug! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het was meer omdat jij er mee kwam, Myke. c:


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Je mag best meebroeden, hoor, haha, gezellig samen in een nestje broeden op ideetjes. Gezelluuuug! :Y)

    Ik moest hardop lachen dus die zusters keken me zo aan van: 'Jeezz, wat is er mis met jou?', gelukkig wisten ze al dat ik heel vaag kan zijn. :)


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Hmm, misschien dadelijk ook plaatjes zoeken, héél misschien.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Maliksch schreef:
    Het was meer omdat jij er mee kwam, Myke. c:


    Yep, maar laten we nu broeden over de opbouw! :'D Dit is mijn eerste opset:

    > SA's
    Bij de SA's mag je deze zelf schrijven of samen, dat mag je zelf beslissen. Duidelijk bovenaan zetten wie de schrijver(s) is/zijn, aangezien ik persoonlijk het wel zo eerlijk en eervol vind om de auteur van de SA bij haar of hun story te vermelden.
    Anderen die níet aan deze story meewerken, zijn verboden om de SA aan te passen tijdens het schrijven of na het voltooien ervan. Alleen de schrijver(s) mogen tijdens het proces of na de voltooing eraan verbeteren, zólang het noodzakelijk is.
    Mocht je samenwerken met iemand, moet dit afgesproken zijn. Niet ervan uitgaan dat het wel goed is, dan komen er ruzie's. Maak duidelijke afspraken onderling die voor jullie handig zijn en werken.
    Mocht je sowieso gaan schrijven, alleen of samen, meldt dit dan aan één van de ,,leiders", dan is er een notitie van. Geef ook duidelijk aan wanneer er geactiveerd moet worden - dat mag alleen op toestemming van de auteur(s) - of wanneer het gedeactiveerd moet worden.

    > Shot-stories
    Hierbij kun je eveneens kiezen om alleen of samen het te schrijven. Duidelijk bovenaan zetten wie de schrijver(s) is/zijn, aangezien ik persoonlijk het wel zo eerlijk en eervol vind om de auteur van de Shot-story bij haar of hun story te vermelden.
    Anderen die níet aan deze story meewerken, zijn verboden om de Shot-story aan te passen tijdens het schrijven of na het voltooien ervan. Alleen de schrijver(s) mogen tijdens het proces of na de voltooing eraan verbeteren, zólang het noodzakelijk is.
    Mocht je samenwerken met iemand, moet dit afgesproken zijn. Niet ervan uitgaan dat het wel goed is, dan komen er ruzie's. Maak duidelijke afspraken onderling die voor jullie handig zijn en werken.
    Mocht je sowieso gaan schrijven, alleen of samen, meldt dit dan aan één van de ,,leiders", dan is er een notitie van. Geef ook duidelijk aan wanneer er geactiveerd moet worden - dat mag alleen op toestemming van de auteur(s) - of wanneer het gedeactiveerd moet worden.
    Geef van te voren aan welk deel het van de Shot-story is, dát het een Shot-story is en hoeveel Shots het zal hebben. Eveneens overleg dit met elkaar als je samenwerkt.
    Note: het zou míj erg leuk lijken als de Shot-story qua hoofdstukken achter elkaar wordt gepost en niet verspreid, aangezien het makkelijk te lezen is voor de lezers en tevens terug te vinden voor jezelf. De Shot-story kan dan pas geactiveerd worden, wanneer de complete Shot-story voltooid is.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 20:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    InsaneMe schreef:
    (...)
    Ik moest hardop lachen dus die zusters keken me zo aan van: 'Jeezz, wat is er mis met jou?', gelukkig wisten ze al dat ik heel vaag kan zijn. :)


    Oeps, haha, mijn ouders kunnen soms ook zo kijken als ik lach achter de computer of zo. X] Gelukkig weten ze ook van mij dat ik (soms) vreemd doe/ben.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Yep, maar laten we nu broeden over de opbouw! :'D

    > SA's
    Bij de SA's mag je deze zelf schrijven of samen, dat mag je zelf beslissen. Duidelijk bovenaan zetten wie de schrijver(s) is/zijn, aangezien ik persoonlijk het wel zo eerlijk en eervol vind om de auteur van de SA bij haar of hun story te vermelden.
    Anderen die níet aan deze story meewerken, zijn verboden om de SA aan te passen tijdens het schrijven of na het voltooien ervan. Alleen de schrijver(s) mogen tijdens het proces of na de voltooing eraan verbeteren, zólang het noodzakelijk is.
    Mocht je samenwerken met iemand, moet dit afgesproken zijn. Niet ervan uitgaan dat het wel goed is, dan komen er ruzie's. Maak duidelijke afspraken onderling die voor jullie handig zijn en werken.
    Mocht je sowieso gaan schrijven, alleen of samen, meldt dit dan aan één van de ,,leiders", dan is er een notitie van. Geef ook duidelijk aan wanneer er geactiveerd moet worden - dat mag alleen op toestemming van de auteur(s) - of wanneer het gedeactiveerd moet worden.

    > Shot-stories
    Hierbij kun je eveneens kiezen om alleen of samen het te schrijven. Duidelijk bovenaan zetten wie de schrijver(s) is/zijn, aangezien ik persoonlijk het wel zo eerlijk en eervol vind om de auteur van de Shot-story bij haar of hun story te vermelden.
    Anderen die níet aan deze story meewerken, zijn verboden om de Shot-story aan te passen tijdens het schrijven of na het voltooien ervan. Alleen de schrijver(s) mogen tijdens het proces of na de voltooing eraan verbeteren, zólang het noodzakelijk is.
    Mocht je samenwerken met iemand, moet dit afgesproken zijn. Niet ervan uitgaan dat het wel goed is, dan komen er ruzie's. Maak duidelijke afspraken onderling die voor jullie handig zijn en werken.
    Mocht je sowieso gaan schrijven, alleen of samen, meldt dit dan aan één van de ,,leiders", dan is er een notitie van. Geef ook duidelijk aan wanneer er geactiveerd moet worden - dat mag alleen op toestemming van de auteur(s) - of wanneer het gedeactiveerd moet worden.
    Geef van te voren aan welk deel het van de Shot-story is, dát het een Shot-story is en hoeveel Shots het zal hebben. Eveneens overleg dit met elkaar als je samenwerkt.
    Note: het zou míj erg leuk lijken als de Shot-story qua hoofdstukken achter elkaar wordt gepost en niet verspreid, aangezien het makkelijk te lezen is voor de lezers en tevens terug te vinden voor jezelf. De Shot-story kan dan pas geactiveerd worden, wanneer de complete Shot-story voltooid is.



    Wacht, ik zie het verschil niet. :c


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:



    LOOOOOL.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil wel mee broeden...


    Reality's overrated.

    Of bedoel je Short Story ?


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)


    Wacht, ik zie het verschil niet. :c


    Tussen een SA en een Shot-story zit een verschil qua lengte. (: Maar dit zijn ,,leefregels" in het algemeen voor duidelijk en goed verloop. De samenwerking onderling, mocht er sprake van zijn, verloopt bij iedereen naar eigen dunken en iedereen schrijft ook op de manier zoals 'ie wilt en waarover. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife