• STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies!


    Zeg ken je de historie?
    Er was eens een quizletter, die dacht: ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic en dat zijn wij:

    Sarah - Whispermen - is 13 en wordt 14 op 5 mei, Belg
    Melissa - Melieke - is 15 en wordt 16 op 22 januari, Belg
    Marthe - Rydel - is 14 en wordt 15 op 31 mei, Belg
    Naomi - Ademir - is 18 en wordt 19 op 9 december, Belg
    Xanthe - Silverton - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg
    Evelien - Lupone - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele - Starkisch - is 17 en wordt 18 op 21 april, Belg
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg
    Fren - Evigilavi - is 13 en wordt 14 op 9 januari, Belg

    Lisette - Eloquentia - is 15 en wordt 16 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Clint - is 14 en wordt 15 op 1 februari, Nederlander
    Lieke - Essink - is 16 en wordt 17 op 8 maart, Nederlander
    Nikki - Malfie - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander
    Mara - WearyEyed - is 16 en wordt 17 op 29 mei, Nederlander
    Sofie - Barbas - is 17 en wordt 18 op 9 januari, Nederlander
    Jette - Vampurr - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander
    Kim - McGregor - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Miriam - Bechemi - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Tessa - TereziPyrope is 16 en wordt 17 op 12 Juli, Nederlander
    Mare - Chanson - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Marlijn - Mallory - is 14 en wordt 15 op 24 december, Nederlander
    Noek - Lake - is 15 en wordt 16 op 27 juni, Nederlander
    Belle - Cuthalion - is 15 wordt 16 op 25 juli, Nederlander.

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.

    Vakanties/Afwezigheden:
    Sofie: 30 juni t/m 6 juli
    Lieke: 16 t/m 31 juli
    Melissa : 17 t/m 29 juli
    Evelien : 29 juli t/m 4 augustus + 19 t/m31 augustus
    Kim: 12 juli t/m 19 juli

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' o.i.d. te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.


    De geweld(dad)ige Starkische Mutsen.
    Onze tinychat. ~ ons twitteraccount ~ de topicregels ~ Geloofsbelijdenis




    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 16:52 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Crispation schreef:
    (...)
    Hmm, wel, voor burgerlijk ingenieur en geneeskunde moet je een ingangsexamen doen
    voor de rest weet ik het niet...
    Geneeskunde valt voor mij al weg :'( dierkunde waarschijnlijk ook.

    Dat kan ook. Ik weet het niet, omdat ik niet geïnteresseerd ben in geneeskunde.


    Deep inside, I've never felt alive

    @sofie
    geinteresseerd om naar de belgische unief te gaan?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crispation schreef:
    (...)
    Dus B komt overeen met 6 (of 4?) en D met 8?

    B is basis, D is extra. B is bewijzen, gonio en functies en dan niet alleen met X. D is getallen, plus statestiek. Zoiets.


    Deep inside, I've never felt alive

    Crispation schreef:
    @sofie
    geinteresseerd om naar de belgische unief te gaan?

    Boh. Ik wilde eerste misschien iets van criminologie gaan doen, in Antwerpen was dat ook. Maar nu wil ik iets van biologie doen. Weet nog niet precies wat, maar kijk ik nog wel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Lalala.^^


    •*• Lululu •*•

    Crispation schreef:
    (...)
    Dus B komt overeen met 6 (of 4?) en D met 8?


    Nah, bij B heb je geloof ik 4 uur, of 6 uur, weet even niet. Zou ik dan moeten opzoeken.
    Ow, het boekje waar dat in staat heb ik weggegooid...
    Nahja, laten we maar zeggen dat je bij wisB 6 uur hebt. Als je wisD erbij neemt heb je 8 uur. En wisD kan je niet hebben zonder ook wisB te hebben.

    @Kim
    Bij wisD krijg je alles wat in Wis C en A zit, maar niet in wisB, maar dan versneld.


    Stenenlikker

    Barbas schreef:
    (...)
    B is basis, D is extra. B is bewijzen, gonio en functies en dan niet alleen met X. D is getallen, plus statestiek. Zoiets.

    Oh. Ok.
    Bij ons ziet iedereen hetzelfde (toch in ASO, in richtingen in BSO en TSO met minder uur wiskunde zien ze minder), wat van alles, maar wie meer uren heeft, ziet meer toepassingen, meer uitbreiding, oefeningen,...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Nah, bij B heb je geloof ik 4 uur, of 6 uur, weet even niet. Zou ik dan moeten opzoeken.
    Ow, het boekje waar dat in staat heb ik weggegooid...
    Nahja, laten we maar zeggen dat je bij wisB 6 uur hebt. Als je wisD erbij neemt heb je 8 uur. En wisD kan je niet hebben zonder ook wisB te hebben.

    @Kim
    Bij wisD krijg je alles wat in Wis C en A zit, maar niet in wisB, maar dan versneld.

    Wat is wiskunde C? Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord. Ik wist wel dat het bestond.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Nah, bij B heb je geloof ik 4 uur, of 6 uur, weet even niet. Zou ik dan moeten opzoeken.
    Ow, het boekje waar dat in staat heb ik weggegooid...
    Nahja, laten we maar zeggen dat je bij wisB 6 uur hebt. Als je wisD erbij neemt heb je 8 uur. En wisD kan je niet hebben zonder ook wisB te hebben.

    @Kim
    Bij wisD krijg je alles wat in Wis C en A zit, maar niet in wisB, maar dan versneld.

    Nee? WisD is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijker. Je krijgt dan x, y èn z-as. Complexe getallen, dat was het!


    Deep inside, I've never felt alive

    Barbas schreef:
    (...)
    Boh. Ik wilde eerste misschien iets van criminologie gaan doen, in Antwerpen was dat ook. Maar nu wil ik iets van biologie doen. Weet nog niet precies wat, maar kijk ik nog wel.

    En wanneer is dat? Over een jaar en een aantal maanden?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crispation schreef:
    (...)
    Oh. Ok.
    Bij ons ziet iedereen hetzelfde (toch in ASO, in richtingen in BSO en TSO met minder uur wiskunde zien ze minder), wat van alles, maar wie meer uren heeft, ziet meer toepassingen, meer uitbreiding, oefeningen,...

    Aha. Dacht ik al.


    Deep inside, I've never felt alive

    Barbas schreef:
    (...)
    Nee? WisD is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijker. Je krijgt dan x, y èn z-as. Complexe getallen, dat was het!

    Dimenties? Lineaire algebra?
    Complexe getallen krijgen de 6h hier ook. 4h, 3h,2h en 1h niet.
    Da's best wel nog moeilijk, zeker als je het vlak voor de examens krijgt, dat je er geen test meer over hebt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    McGregor schreef:

    Wat is wiskunde C? Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord. Ik wist wel dat het bestond.


    WisC is vooral statistiek, kansberekening en dat soort dingen. Nauwelijks droge wiskunde, veel verhaaltjes sommen.

    Wauw, wat ik weet ik toch veel over de soorten wiskunde.... Misschien moet ik een soort van adviseur daarover worden xD


    Stenenlikker

    Crispation schreef:
    (...)
    En wanneer is dat? Over een jaar en een aantal maanden?

    Over een jaar moet ik m'n diploma hebben (dat is ik iig van plan :Y) ) en dan ga ik een tussenjaar doen. Dus ik hoef pas te beslissen over twee jaar ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil ook mijn diploma!!!!!!!! :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."