• Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen klagen over het feit dat er te veel One Direction en dergelijke is hier op Quizlet. Dus nu kom ik met een idee dat ik eerder ingezet heb om Onbekende Personen verhalen een kans te geven. Ik presenteer u 'The hype of unknown stories!'




    Het is eigenlijk 'De onbekende personen hype' maar dan in een nieuw jasje. Voor de mensen voor wie dit allemaal nieuw is zal ik dit uitleggen: Als je mee doet post je hier jouw onbekende personen verhaal of dat van een ander. Als er veel mensen meedoen gaan we proberen om de verhalen, die we verzamelt hebben, de top in te helpen om het meer aandacht te geven. Hier mag je uiteraard ook tips vragen voor je verhaal als je vastloopt.

    Dus, wie doet er mee?

    Lijst van deelnemers:
    Alecia
    Merrow
    Insurgent
    Gingercheeks
    Unimaginable
    Croyance
    AvatarKyoshi
    Crave
    Frodo
    KillTheSun
    VladiFerr
    Silverton
    Assasino
    Mebarak
    Cuthalion
    Macabre
    Euterpe
    Kaeru
    Younique
    Scorpia
    Sempra
    Lootus
    fireflower
    Ninuturu
    Alois
    Abstract
    Fennec
    Parachutes
    Rayvenious
    Lalaloveyaa
    Knight
    Liberacorpus
    Excito
    Lolicia
    Cherbourg
    Rydel
    Pezz
    Maniae
    Phantasticae
    Antagonistic
    Square
    xSunshineee
    Lizor


    Lijst van stories:
    1Daybreak revelation (Fantasy, 16+, Thriller, Actie, Drama)
    2 White feathers (Drama, Actie)
    3 De tijd is om (Drama, Fantasy, Actie, Avontuur, Romantiek)
    4 Levensruil (Drama, Fantasy)
    5 3 golden rings (Drama)
    6 The odd tea-parties from atypical Mrs. Johnson [Afgelopen]
    7 Birds (Drama)
    8 Hotel Atkinson (Horror)
    9 Sons Of War (Fantasy)
    10 Adventurer (Fantasy, Avontuur)
    11 A ghost, a human (Fantasy)
    12 Wolvenmeisje (Fantasy, Romantiek, Avontuur)
    13 The war against our death (Thriller, Fantasy)
    14 Winter falls (Drama, Fantasy, Romantiek)
    15 IJskristallen en ivoren knoopjes
    16 I'm coming home (Fantasy, Avontuur)
    17 Shaylon | Lesbian story (Actie, Romantiek)
    18 Ophelia (Fantasy, Historisch, Avontuur)
    19 Aurora (Fantasy, Romantiek)
    20 The Seasons (Fantasy, Avontuur)
    21 Fake smile (Actie)
    22 Pagina drie (Horror, Thriller, Drama)
    23 Gevallen lichten doven niet (Drama, Fantasy, Romantiek)
    24 Wolf at School (Fantasy, Stand Alone, Avontuur)
    25 Was it all just a dream (Fanfiction, Onbekende personen, Actie)
    26 The uncommon (Thriller, Fantasy, Romantiek)
    27 Once upon a vintage time (Drama, Fantasy, Avontuur)
    28 De huichelaar (Fantasy, Avontuur)
    29 Elven princess (Fantasy)
    30 Vlinder zonder vleugels (Science fiction/Fantasy, Drama)
    31 Criminal (Drama, Misdaad)
    32 The producer (Horror, Fantasy)
    33 Het verdict van de Maan (Fantasy, Romantiek)
    34 Spiegel van water (Fantasy, Avontuur)
    35 The door (Thriller, Drama, Fantasy)
    36 Elusive (Drama, Romantiek, Historisch)
    37 Shattered (Drama, Actie, Romantiek)
    38If I had known what I know now (Drama, Romantiek)
    39 Catch me if you can (Fantasy)
    40 Ignorance (Horror, Thriller, Drama)
    41 Killer whale (Fantasy, Waargebeurd, Avontuur)
    42 For the kind (Fantasy, Avontuur)


    Als je een leuke story weet, zet hem dan in dit topic met de link en ik zet hem op de lijst. Vermeld a.u.b ook het genre. Als de story inactief is of afgelopen, meld het dan ook even. Ook zou ik het zeer waarderen als naamveranderingen ook gemeld worden (;

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:24 ]


    26 - 02 - '16

    I'm in, net zoals de vorige keer!
    En hier mijn redelijk actieve OP: I'm coming home


    Stenenlikker

    I'm in, net als de vorige keer! Hahahaha wtf, exact dezelfde zin als de reactie hierboven. Not on purpose, though.
    met Ophelia.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 16:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    I'm in, net als de vorige keer! Hahahaha wtf, exact dezelfde zin als de reactie hierboven. Not on purpose, though.
    met Ophelia.


    Hahaha, geeft niet hoor (:


    Stenenlikker

    Mag ik ook meedoen? Ik word eigenlijk helemaal gek van One Direction fanfics, eigenlijk zijn het gewoon mensen die fantasie-loos zijn :X.
    Dit is mijn story, Aurora, en hoewel er nog alleen een proloogje is ga ik er proberen iets van te maken.

    x Iris


    Nypmh > Yaspis

    Oew...geweldig idee!
    Ik doe mee met kudoën!!!

    Hoe gaat dat in zijn werk? Kiezen we gewoon elke dag een story uit het rijtje en doe geven we dan massaal een kudo, of gaan we elke dag het rijtje af?


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Kaeru schreef:
    Oew...geweldig idee!
    Ik doe mee met kudoën!!!

    Hoe gaat dat in zijn werk? Kiezen we gewoon elke dag een story uit het rijtje en doe geven we dan massaal een kudo, of gaan we elke dag het rijtje af?


    Misschien is een systeem handig, telkens 7 stories te nemen (aangezien de top bestaat uit 7 stories) om massaal op te stemmen met z'n allen (misschien het rijtje afgaan) zodat alle OP's toch een keer in de top kunnen komen...? I don't know, ik denk dat Alecia beter is in het beantwoorden van deze vraag :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil ook meedoen^^ graag met The Seasons (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wauw nice (:
    Ik doe mee met drie stories (zie spoilerknoppen ^^)

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Shaylon, een vijftien-jarig verdrietig meisje, kwam op haar vijftiende achter dat ze lesbisch was. Hoe overleefde ze dat in een buurt VOL kakkers?
    Ze wist het niet. Shaylon werd zelfs uit huis gestuurd omdat haar ouders geen lesbie's in hun huis wouden. Uitslovers.
    Maar Shaylon kon prima zonder haar ouders leven. Ze bracht haar leven door bij Kimley's huis. Maar was dat wel een goed idee om te doen?


    Some people are art and do art at the same time

    Merrow schreef:
    (...)

    Misschien is een systeem handig, telkens 7 stories te nemen (aangezien de top bestaat uit 7 stories) om massaal op te stemmen met z'n allen (misschien het rijtje afgaan) zodat alle OP's toch een keer in de top kunnen komen...? I don't know, ik denk dat Alecia beter is in het beantwoorden van deze vraag :'D


    Oke, in ieder geval bedankt voor het antwoorden :)
    Moeten we hopen dat er veel mensen mee gaan doen met dit....anders heeft het nog geen nut. 10 personen ofzo is gewoon niet genoeg -.-'


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Mag ik meedoen?

    Klik, pagina drie.

    Kaeru schreef:
    (...)

    Oke, in ieder geval bedankt voor het antwoorden :)
    Moeten we hopen dat er veel mensen mee gaan doen met dit....anders heeft het nog geen nut. 10 personen ofzo is gewoon niet genoeg -.-'


    Op een uurtje tijd hebben er zich toch echt al redelijk wat mensen aangemeld, dus wie weet :3
    Natuurlijk blijft het de vraag of ze ook allemaal echt gaan kudo'en, maar ik vind een actie als dit het proberen waard ^_^
    En tja, wat ik eerder al schreef. Ik vind het tof om zoveel mensen bij elkaar te zien die een OP schrijven :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Op een uurtje tijd hebben er zich toch echt al redelijk wat mensen aangemeld, dus wie weet :3
    Natuurlijk blijft het de vraag of ze ook allemaal echt gaan kudo'en, maar ik vind een actie als dit het proberen waard ^_^
    En tja, wat ik eerder al schreef. Ik vind het tof om zoveel mensen bij elkaar te zien die een OP schrijven :3


    Ja inderdaad! Het gaat vast wel lukken (:


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Hopelijk gaat iedereen hier kudo'en! Ik zou het wel gemeen vinden, moest iemand zijn story hier neer zetten, maar er voor de rest verder niets mee doen.
    Voor wat hoort wat, toch?
    Ik ga in ieder geval actief meedoen (A)


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    Ik heb alles bijgewerkt en ik zie dat het al aardig storm loopt. Ik word er echt blij van dat het zo'n groot succes heeft


    26 - 02 - '16

    Wolf at School


    "Find peace in who and what you are." — Saphira