Liam:
Het enige wat ik zie is wit licht. Ik zie allemaal mensen en..Oma? Ik reik mijn hand naar haar maar ze stapt achteruit. 'Liam, je mag hier nog niet komen! Ga terug' zegt ze. Het klonk net als mijn echte oma. maar ze is gestorvan. ik zie haar vervagen. 'Oma?! Niet gaan! Wat bedoeld u?' vraag ik maar ik zie haar schim langer worden en verdwijnen. Wat dat de hemel? Dan moet ik doorzetten. Maar ik kan toch niks. Ik ben niet nuttig, kan niks, als ik dood ben is het ook prima. Op dat moment hoor ik emma en Niall wat zeggen. Ik kan het niet verstaan want het is ver en zacht met een echo, maar ze klinken verdrietig. Als ze het maar niet om mij zijn! Maar wat anders? Ik zucht en verzet me 1X zo sterk mogelijk. Het voelt alsof ik tegen een sterke stroming zwem. Heel even krijg ik gevoel in mijn lichaam en knijp in de hand(en) naast me. Ik voel mezelf afzwakken en kan het niet meer aan. Ik laat mezelf met de stroming gaan en ga langzaam weer richting de witte wereld waar ik nog niet klaar voor ben.
Gotta get, gotta get out of my head <3