Sempra schreef:
(...)
Dat heb ik gedaan, maar ze zegt telkens dat ik gewoon pissed ben omdat ik niet ben uitgenodigd.
Maar om eerlijk te zijn; dat boeit me niet, alleen dat zij wel gaat terwijl we een afspraak hadden.
Oh, ze zond met net dit:
ik weet het echt niet meer maar als jij dat het slapste excuus vind ooit, moet je dat lekker zelf weten.
Ze blijft maar doorzagen over dat alles aan mij ligt.
Ik zou echt reageren met: meisje als je niet eerlijk tegenover mij kan zijn en je kop onder 't zand steekt moet je 't helemaal zelf weten, maar als je niet eerlijk tegenover jezelf bent ga je 't nog lastig krijgen later :].
En over dat naar school fietsen: ik zou zelf gaan. Laat dat wijf op pleuren. Kinderachtig? Dat volk is zelf kinderachtig. Domme halfgare argumenten. Als ik een feestje geef voor m'n 21ste verjaardag zou ik ook mensen uitnodigen die 16/17 jaar zijn, vanwege mijn vriendschap met hen en niet vanwege hun geboortedatum. Laat dat volk toch in hun eigen soep gaar koken, they're aint worth your tears :].
En anders houden we met z'n allen een gezellige Q meeting waar je ook komt, houden we zelf wel een feestje! Hurrr.
No growth of the heart is ever a waste