• Zoals het titel al zegt, wie is het oudste lid van Q? Buiten Rutger Natuurlijk.


    -

    "8 jaar geleden". Is Quiz als zo oud. :O


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    "8 jaar geleden". Is Quiz als zo oud. :O


    Helemaal linksonder aan iedere pagina: "Copyright © 2004-2013 Schwa Productions".
    Maar het klinkt inderdaad oud, haha. Ik was toen acht. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scorpia schreef:
    Dan denk ik een of andere Claudia.


    ik ook dus.

    Taiteilijan schreef:
    "8 jaar geleden". Is Quiz als zo oud. :O


    yup, unbelievable he? XD


    -

    Het langst op Q, na Rutger, is ene dniz.


    i put the fun in funeral

    Cas schreef:
    (...)

    Dat je als eerste mod bent geworden betekent niet dat je ook als eerste op de site was.

    Ik bedoelde dat hij één van de eerste mods was die aangesteld was omdat hij vlak na Rugter lid geworden was ofzo. Zo iets meen ik me toch te herinneren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vinter schreef:
    Het langst op Q, na Rutger, is ene dniz.


    Ja, die.
    Als je op je forumgeschiedenis drukt staat er een getal in de link, die moet je vervangen door '2' en dan kom je erachter.


    Your make-up is terrible

    I have no idea. Wel raar dat Q al zo lang bestaat!


    Bad decisions make good stories.

    Square schreef:
    (...)

    Helemaal linksonder aan iedere pagina: "Copyright © 2004-2013 Schwa Productions".
    Maar het klinkt inderdaad oud, haha. Ik was toen acht. :'D

    Oh ik was toen 5 jaar haha :'D

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, die.
    Als je op je forumgeschiedenis drukt staat er een getal in de link, die moet je vervangen door '2' en dan kom je erachter.

    Huh, wat bedoel je?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Huh, wat bedoel je?


    Misschien moet je eerst even op je forumgeschiedenis kijken en dan in de link voordat je het vraagt.


    Your make-up is terrible

    Scorpia schreef:
    (...)
    Huh, wat bedoel je?


    Het werkt wel alleen als je naar de geschiedenis van iemand anders gaat. Bij je eigen staan er in de url geen cijfers (tenminste niet als je er via "mijn topics" heen gaat), maar bij die van anderen wel.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 18:00 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het werkt wel alleen als je naar de geschiedenis van iemand anders gaat. Bij je eigen staan er in de url geen cijfers (tenminste niet als je er via "mijn topics" heen gaat), maar bij die van anderen wel.


    Shit, dat had ik nog niet eens door. (cat) Ik klikte gewoon op de dichtstbijzijnde geschiedenis op het moment haha en dat was niet die van mij.
    Maar als je hiernaast op je eigenlijk geschiedenis klikt door op je aantal forum post te klikken kom je er trouwens wel juist uit.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 18:01 ]


    Your make-up is terrible

    Sowieso Krull niet, deze site bestond sinds 2004 en zij werd in 2007 lid :].


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Cas @ Square
    Ik snap het nog steeds niet?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    @ Cas @ Square
    Ik snap het nog steeds niet?


    Ik ga naar jouw geschiedenis via "3886 posts" aan de linkerkant van het bericht dat ik net heb gequote. Dan kom ik in de balk waar je ook "quizlet.nl" zou intypen dit tegen: "http://www.quizlet.nl/forum/history.php?mid=70662". Dat is de url. Daar staan cijfertjes in en die moet je veranderen in 2, dan kom je uit bij de geschiedenis van de tweede user ooit. :')

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 18:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan