• Zoals het titel al zegt, wie is het oudste lid van Q? Buiten Rutger Natuurlijk.


    -

    Pfff, ik heb echt geen idee.

    Ik weet dat er hier een moeder zit van 4 kinderen, ooit eens voorbij zien komen. Die was 36 geloof ik. Maar ik heb geen idee wie het is en of haar profiel nog bestaan, maar die heb ik ooit eens voorbij zien komen op het forum.
    Verder, echt geen flauw idee xD Wel een leuke vraag eigenlijk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Geen idee, ik alleszins niet. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oudste forumlid qua leeftijd of qua hoe lang diegene al zit op Quizlet?


    Chaos is a ladder.

    Mijn moeder! Haha, zij heeft serieus ooit een account aangemaakt, awkward. Weet alleen niet meer wat haar username was.


    i put the fun in funeral

    Cullens schreef:
    Oudste forumlid qua leeftijd of qua hoe lang diegene al zit op Quizlet?


    Hoe lang iemand hier al zit eigenlijk.
    Maar ook leuk natuurlijk om een idee te hebben wie het oudste qua leeftijd is, dus beide.


    -

    Ik denk dat Krull hier al het langste zit (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lol, nvm, behalve Rutger. Ik heb werkelijk geen idee. :'D

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een of andere database expert waar Rutger het over had in een topic (:


    Some people are art and do art at the same time

    Frodo schreef:
    Ik denk dat Krull hier al het langste zit (:


    Wauw, dan ben je nog behoorlijk nieuw als je dat denkt. Mijn vorige account is ouder dan die van haar, maar er zijn er genoeg die veel langer op Q zitten dan 5 jaar.
    Het zou trouwens wat zijn als de site bestaat sinds 2004 en het oudste lid pas in 2007 aangemeld is. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 17:10 ]


    Your make-up is terrible

    Scorpia schreef:
    Een of andere database expert waar Rutger het over had in een topic (:

    Hmm, dan is ei kwijt, kan em nergens vinden :X


    -

    Misschien een van de mensen die hier bovenaan staan? Dat zijn mensen die zich 8 jaar geleden hebben geregistreerd. Langer geleden kan niet, want toen bestond de site nog niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daimon ofzo geloof ik. Hij was één van de eerste mods die Rutger had aangesteld. Geen idee of ik het goed geschreven heb trouwens.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Daimon ofzo geloof ik. Hij was één van de eerste mods die Rutger had aangesteld. Geen idee of ik het goed geschreven heb trouwens.


    Dat je als eerste mod bent geworden betekent niet dat je ook als eerste op de site was.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Misschien een van de mensen die hier bovenaan staan? Dat zijn mensen die zich 8 jaar geleden hebben geregistreerd. Langer geleden kan niet, want toen bestond de site nog niet.


    Thanks! (yeah)


    -

    Dan denk ik een of andere Claudia.


    Some people are art and do art at the same time