Damien
''Daar in de verte, dat moet het zijn,'' denk ik in mijzelf. Ik kijk vanuit de helikopter naar een magnifiek gebouw dat zich onderscheidt van de rest van het landschap, het geeft mij een fijn gevoel om in de bergen te zijn, dit doet mij denken aan de plek waar ik ben opgegroeid. Nu de helikopter al steeds dichterbij komt krijgt ik al een beter beeld, ik kan al figuren zien lopen voor het gebouw, het lijkt drukker dan ik verwacht had. Ondertussen kan ik de zenuwen al steeds meer voelen, onzeker over dat mensen mij niet zullen mogen omdat ik hun taal niet goed spreek. Lezen en luisteren gaat nog wel, maar ik weet dat ik dit nog goed moet oefenen.
Er is een zware dreun zodra de helikopter de grond raakt, ik spring uit het luchtvaartuig en neem even de tijd om goed om mij heen te kijken en op te nemen wat er om mij heen gebeurt. Niet wetend waar ik heen moet gaan zoek ik een plek om te gaan zitten en mijn lunch te eten. ''Je kan namelijk geen problemen op lossen zonder gezond te blijven eten,'' denk ik weer in mijzelf.
[ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 12:37 ]
''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''