Sherina
Athene spreekt Jade aan en neemt haar mee naar binnen nadat Jade afscheid van me heeft genomen. Dat was een kort gesprek, maar het was wel leuk haar zo terug te zien. Eigenlijk wil ik de anderen ook wel graag zien, dus ik besluit naar binnen te gaan. Op dat moment komt een kleuter naar me toe rennen en ik ga op mijn hurken zitten om haar eens goed te knuffelen. 'Hai Linn!' zeg ik, en ik laat haar los. 'Wat ben je gegroeid! Waar is je mama? Is ze binnen?' Linn knikt en ik pak haar op. Ik neem haar mee naar binnen, nog steeds benieuwd naar de anderen, en ik loop de slaapzaal binnen. Linn springt half uit mijn armen en trekt aan mijn hand. 'Ho, voorzichtig,' zeg ik lachend, terwijl ik merk dat ik het half in iemand's oor roep. Ik denk dat het vast niet heel veel uitmaakt tot ik besef dat het de jongen van eerder is. Ik kijk vluchtig in zijn ogen en word dan naar mijn vriendinnen getrokken. 'Mama, kijk, Sjelina!'
[ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 14:03 ]
You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.