• Ik las dus dat topic over de Color Run en ik had het er met mijn vriend over. Wij, alle twee sportief, wilden mee doen en dan het liefste in Utrecht want dat was het dichtste bij. Dus ik heel vrolijk aan mijn moeder vragen of ik mee mag doen zegt ze: 'Ja, met Utrecht komen we net terug van vakantie en ik ga niet naar Zwolle rijden.'
    Nou, we gaan met onze boot door Nederland varen dus ik zei: 'Dan ga ik toch een paar dagen eerder terug en slaap ik bij oma en opa?' En toen begon ze echt heel chagrijnig tegen me te doen en te zeggen dat dat nergens op sloeg terwijl ze weet dat ik echt heel graag mee wil doen en ik echt gewoon geen zin heb om mee te gaan op vakantie aangezien mijn zus niet meer mee gaat dus ik drie weken alleen met mijn ouders op een boot zit.

    \En nou weet ik zeker dat sommige mensen gaan zeggen dat het nergens op slaat dat ik zo reageer maar ik vind zulke dingen gewoon leuk. Oké? Dus die reactie is overbodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is wel jammer ja. :c Ik zou er ook flink chagrijnig van worden trouwens, het is niet eens zo'n big deal om eerder terug te gaan daarvoor, vooral niet als je al zolang met ze op een boot zit.


    Your make-up is terrible

    Hmmm, raar dat ze zo reageert. Misschien over een paar dagen nog een keer proberen?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm, raar dat ze zo reageert. Misschien over een paar dagen nog een keer proberen?


    En als het het geval was geweest dat ik nooit alleen met de trein was gegaan dan had ik het nog wel begrepen. Maar dat is ook niet zo dus ik begrijp het eerlijk gezegd totaal niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    I know your feel bro. Ik had (en heb) er altijd een ontzettende hekel aan als ik moet vragen of ik ergens heen kan.
    Vraag aan je ouders of je niet gewoon thuis kan blijven tijdens die vakantie. Laat ze je desnoods een paar zakcenten geven en wie weet vinden je opa en oma 't wel heel leuk om je een paar dagen over de vloer te hebben als je ouders 't niet zien zitten om je drie weken alleen te laten.
    Ik denk dat als je weet hoe de wasmachine werkt (seriously, ik was 19 toen ik dat pas door had, it's pathetic really), weet wanneer je de vuilnisbakken buiten moet zetten en hoe je moet koken dat je al een end bent :]. En dan kun je ook naar de running shizzle.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    I know your feel bro. Ik had (en heb) er altijd een ontzettende hekel aan als ik moet vragen of ik ergens heen kan.
    Vraag aan je ouders of je niet gewoon thuis kan blijven tijdens die vakantie. Laat ze je desnoods een paar zakcenten geven en wie weet vinden je opa en oma 't wel heel leuk om je een paar dagen over de vloer te hebben als je ouders 't niet zien zitten om je drie weken alleen te laten.
    Ik denk dat als je weet hoe de wasmachine werkt (seriously, ik was 19 toen ik dat pas door had, it's pathetic really), weet wanneer je de vuilnisbakken buiten moet zetten en hoe je moet koken dat je al een end bent :]. En dan kun je ook naar de running shizzle.


    Mijn oma en opa hebben ook al aangeboden dat ik drie weken daar mag blijven. Dus dat is geen probleem maar ik moet van mijn ouders gewoon simpelweg mee op vakantie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm, raar dat ze zo reageert. Misschien over een paar dagen nog een keer proberen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lelijk man. Ik denk: waarom moeilijk doen? Butyeah, this is as far as I can go.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Lelijk man. Ik denk: waarom moeilijk doen? Butyeah, this is as far as I can go.


    26 - 02 - '16

    Neem de trein naar Zwolle.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is balen. Misschien komt ze er later nog op terug als je het nogmaals aardig vraagt?


    Bad decisions make good stories.