• Hi! Ik heb weer ruimte op mijn kamermuren, heb zojuist alle posters in de prullenbak gedumpt. Nou, ik heb een idee bedacht. Mijn moeder en mijn zus gaan me helpen om mijn muren helemaal vol te maken met foto's van vakanties, vriendinnen, familie enzovoort. Alleen ik wil één plekje overhouden om een tekening op te hangen. Nou, het probleem is dat ik voor geen meter kan tekenen en ik graag een foto nagetekend wil hebben. De foto betekent veel voor mij want ik sta er samen met mijn beste vriendin q]Appa[/q op. Dus bij deze wil ik jullie vragen, natuurlijk als iemand het leuk vindt om te doen en het graag wil doen in zijn of haar vrije tijd, om een tekening te maken. Hoeft alleen een foto van de tekening, wij hebben namelijk een soort printer die posters uitprint. Geen idee hoe mijn ouders erop komen maar ik heb er geen verstand van, ik ben namelijk niet zo technisch :Y).
    Groetjes Hayden.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Wat veel teken topics de laatste tijd!

    Klik hier is mijn Deviantart, ik heb in de vakantie genoeg tijd dus laat maar weten als ik iets moet maken!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Wat veel teken topics de laatste tijd!

    Klik hier is mijn Deviantart, ik heb in de vakantie genoeg tijd dus laat maar weten als ik iets moet maken!

    $.$ Je kan er wel geld voor vragen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    $.$ Je kan er wel geld voor vragen.


    Ghehe,

    Een portret kost wel behoorlijk veel tijd. Als je iets in deze richting wilt doe ik het graag gratis



    Maar iets als dit kost gewoon te veel tijd om even tussen door te doen

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 12:57 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Wat veel teken topics de laatste tijd!

    Klik hier is mijn Deviantart, ik heb in de vakantie genoeg tijd dus laat maar weten als ik iets moet maken!


    Wow, jij kan mooi tekenen. Ik stuur een pb'tje :]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Licet schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij verdient geld met 't maken van portretten, maar haar tekenkunsten zijn dan ook echt fenomenaal en het kost haar ook echt ontzettend veel tijd.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 13:21 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Een vriendin van mij verdient geld met 't maken van portretten, maar haar tekenkunsten zijn dan ook echt fenomenaal en het kost haar ook echt ontzettend veel tijd.


    Hahaha ik heb ook een aantal keer geld geboden gekregen maar ik vind het ontzettend lastig geld ervoor aan te nemen, dan liggen de eisen voor mijn gevoel nog hoger.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha ik heb ook een aantal keer geld geboden gekregen maar ik vind het ontzettend lastig geld ervoor aan te nemen, dan liggen de eisen voor mijn gevoel nog hoger.

    Haha, ja. Ik heb ook al eens geld aangeboden gekregen, maar inderdaad, ik vind mezelf niet zo goed dat ik er geld voor mag vragen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Haha, ja. Ik heb ook al eens geld aangeboden gekregen, maar inderdaad, ik vind mezelf niet zo goed dat ik er geld voor mag vragen :Y)


    Klopt, ik kan er ook moeilijk een prijs of tijd aan plakken


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'