• Hi! Ik heb weer ruimte op mijn kamermuren, heb zojuist alle posters in de prullenbak gedumpt. Nou, ik heb een idee bedacht. Mijn moeder en mijn zus gaan me helpen om mijn muren helemaal vol te maken met foto's van vakanties, vriendinnen, familie enzovoort. Alleen ik wil één plekje overhouden om een tekening op te hangen. Nou, het probleem is dat ik voor geen meter kan tekenen en ik graag een foto nagetekend wil hebben. De foto betekent veel voor mij want ik sta er samen met mijn beste vriendin q]Appa[/q op. Dus bij deze wil ik jullie vragen, natuurlijk als iemand het leuk vindt om te doen en het graag wil doen in zijn of haar vrije tijd, om een tekening te maken. Hoeft alleen een foto van de tekening, wij hebben namelijk een soort printer die posters uitprint. Geen idee hoe mijn ouders erop komen maar ik heb er geen verstand van, ik ben namelijk niet zo technisch :Y).
    Groetjes Hayden.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Wat veel teken topics de laatste tijd!

    Klik hier is mijn Deviantart, ik heb in de vakantie genoeg tijd dus laat maar weten als ik iets moet maken!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Wat veel teken topics de laatste tijd!

    Klik hier is mijn Deviantart, ik heb in de vakantie genoeg tijd dus laat maar weten als ik iets moet maken!

    $.$ Je kan er wel geld voor vragen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    $.$ Je kan er wel geld voor vragen.


    Ghehe,

    Een portret kost wel behoorlijk veel tijd. Als je iets in deze richting wilt doe ik het graag gratis



    Maar iets als dit kost gewoon te veel tijd om even tussen door te doen

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 12:57 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Wat veel teken topics de laatste tijd!