Ik vond die film best nog awesome. Logan Lerman <3
Dat deuntje wordt best nog veel gebruikt. De soundtrack van sucker punch is denk ik ook een cover van Sweet Dreams.
Tigress schreef:
Ik vond die film best nog awesome. Logan Lerman <3
Dat deuntje wordt best nog veel gebruikt. De soundtrack van sucker punch is denk ik ook een cover van Sweet Dreams.
haha logan was inderdaad de reden ^^ maar het was een geweldige film op zich ook met goede muziek
Dat is altijd raar, als je opeens een soundtrack bij een of andere film of serie herkent. Het is vooral frustrerend als je wel weet dát je het kent, maar niet waarvan. :')
Ik ken Sweet Dreams vooral van de coverversies van Marilyn Manson en Emily Browning, maar het origineel is ook heel goed.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Square schreef:
Dat is altijd raar, als je opeens een soundtrack bij een of andere film of serie herkent. Het is vooral frustrerend als je wel weet dát je het kent, maar niet waarvan. :')
Ik ken Sweet Dreams vooral van de coverversies van Marilyn Manson en Emily Browning, maar het origineel is ook heel goed.
nee ik ken het omdat mijn vader bakken liedjes heeft en dat er waarschijnlijk orgineel wel ergens tussen ligt