• Dit is het praattopic van My school's Glee club - Next generation.
    Hier kun je praten over de rpg, en al het andere gedoe. :P

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ninuturu schreef:
    Meh, ik ben er net vanaf, en ik snap niet echt wat dat er mee te maken heeft.

    @Mebarak sort of maybe


    :W
    Dat lijkt me best lastig aangezien vleermuizen met daglicht niet actief zijn en praten doormiddel van geuren en pieptonen, maar explain it to me :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zie ze hier ook meestal alleen s'nachts, gisteren is er een bijna geraakt door vuurwerk. Gelukkig heb ik hem levend zien wegvliegen.

    Maar ik praat eigenlijk over een dode vleermuis, mijn nieuwe beschermer.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Beschermmuis ipv beschermengel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee een beschermengel zit nog dieper en is altijd een mens.
    Een berschermer is meestal een dier, gewoon een dier. Kan vanalles zijn van muis naar beer naar olifant. Die van paranormale mensen verandert meestal als diegene zich meer ontwikkelt. Hond-wolf-hond-kraai-vleermuis. De een hou ik langer dan de ander, die van andere mensen blijft meestal hetzelfde soms zelfs het hele leven lang. Dit kan ook gelden voor mensen die wel een gave hebben maar die niet ontwikkelen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Want jij bent paranormaal begaafd, of hebben we allemaal zo'n diertje?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Beide


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    XD dit vind ik gewoon lachwekkend worden (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus je kan met geesten communiceren en ik heb een beest dat me beschermt :W


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja, ik kan met geesten praten
    En iedereen heeft een bescherm dier,
    En het boeit me geen flikker of je het geloofd of niet, uiteindelijk dealen ze er zelf mee


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dealen ze? Wie is ze, als ik mag vragen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jullie, uiteindelijk dealen jullie er zelf wel mee, whatever


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hoe dan? Waarmee moet ik dealen? Dat jij paranormaal begaafd bent? Ik snap dat niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nee ik heb niks met die zin te maken
    Hoewel misschien ook wel, ligt eraan hoe je het begrijpt.
    Maar ik ga het niet uitlegen, je zoekt het zelf maar uit, net als de rest.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Oké, lekker vriendelijk weer :W


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Idc


    "Find peace in who and what you are." — Saphira