• Dit is het praattopic van My school's Glee club - Next generation.
    Hier kun je praten over de rpg, en al het andere gedoe. :P

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aah oke, geeft niet ;)


    Ich liebe dich 27.12.23

    omg mijn story staat in de top!


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Welke top


    Ich liebe dich 27.12.23

    de top story's van vandaag top


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    En toen was Fin van Glee dood


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    En toen was Fin van Glee dood


    Een beetje subtieler mag wel ja!. :@
    en je bent laat


    Ich liebe dich 27.12.23

    Geen zin om het anders te zeggen
    En ik zit in Frankrijk zonder kranten of spull
    Zo laat is het niet als het nog in de top van Nu. Nl staat

    Goed dan, gassie van Glee heeft zelfmoord gepleegd, weet ik veel heb niet echt geel ideeen om et anders te zeggen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Beter houd je gewoon je mond, als je het alleen maar zo onrespectvol kan zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het is maar een mens, mensen sterven iedere dag.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Godverdomme Relinde! Op dit soort momenten haat ik je echt ja!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maar een mens? Nou, fijn om te weten hoeveel een mens waard is in jouw ogen. Als jij sterft zal ik ook zeggen; ach, het was maar een mens.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je doet dat maar ja, want dat boeit me niet echt. Ik ken je toch al niet zo goed,
    Er zijn eigenlijk te veel mensen.
    En puur omdat er iemand dood gaat die op tv was en iets speelt is hij in het nieuws enzo.
    Maar toch, er gaan andere elke dag dood, die komen niet in het nieuws. Kinderen met ziektes gaan dood en komen ook niet in het nieuws.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Wat maakt het uit of hij bekend was of niet? Dat geeft jou niet het recht te doen alsof zijn leven niks waard was.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cory was verdomme een voorbeeld voor veel mensen, betekende veel voor hun, waaronder voor mij! Hij was een goede man ja, een geweldige acteur.

    Jij weet dingen altijd wel weer te ruineren he? Fijn Relinde, bedankt! Heel erg bedankt!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik doe niet alsof zijn leven niks waard is, ik doe alsof zijn dood niks waard is ofhoedatdanookzit

    Ik zeg niet dan hij een slecht mens was, want hij was vast alles wat je zegt, en hij ging vast en zeker ook dood aan stress
    Het is maar hoe je het opvat


    "Find peace in who and what you are." — Saphira