• heb ik eindelijk een username waar ik ook nog eens heel trots op ben (:
    Zeg dus maar hallo tegen Belacqua en dag tegeh Alphonse, al blijft hij nog steeds geen geweldig personage uit Fullmetal Alchemist.



    Lyra Belacqua is eigenlijk het hoofdpersonage van Phillip Pulmans trilogie His Dark Materials. Hoewel ik de serie nog niet helemaal uit heb, vind ik hem wel heel gaaf en zeker Lyra's achternaam. Ik wilde eigenlijk Pantalaimon, die ook in de serie voorkomt. Hij is de belichaming van Lyra's ziel, maar helaas was die al een keer gebruikt.

    Wat vinden jullie en wat betekent of is jullie username?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Appa schreef:
    Is dat niet Dakota Blue?


    Jep.
    Q deed traag dus iemand heeft vast al antwoord gegeven...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Super leuk!

    Mijn username betekent magie in het oud Iers.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ken de serie niet, maar het klinkt mooi. (:

    Mijn username heeft niet echt een betekenis. Ik vond het gewoon leuk klinken en ik houd van woorden met een q erin, I guess. ^^ Het heeft in ieder geval totaal niets te maken met Spongebob, zoals mensen nog wel eens schijnen te denken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk!
    De mijne is een soort van shipname voor Melissa & Lieke. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Requille schreef:
    Dakota Blue Richards van Skins, yesh <3
    Mijn username heeft geen betekenis, het is eigenlijk een zelfbedachte ''meisjesnaam'' die ik gebruik als alias voor dingen waar ik mijn creativiteit uit. Zoals hier voor het schrijven, ondanks ik weinig - tot niks online heb staan.


    Oh, ik vind hem wel heel erg mooi.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oh trouwens, mijn username is het eerste album van Coldplay. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Leuk c:
    Danny O'Donoghue is de zanger van mijn favoriete band: The Script


    Miep

    Er is toch ook een film van? (Aangezien je een gif hebt neer gezet)

    Mijn username is van Alexander Rybak, hij won in 2009 het Eurovisiesongfestival. Hij deed mee voor Noorwegen.


    Physics is awesome

    I like it ^^
    Mijn username komt van Drew Malino. Een gozer van youtube ^^


    El Diablo.

    I like it :)

    Mijn username komt van sectumsempra.
    Het is een spreuk uit Harry Potter.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:15 ]

    Nice :)


    Tijd voor koffie.

    Ik hou van The Golden Compas!
    Komt dr nou eigenlijk nog een verfilming van deel 2 en 3 of helemaal niet meer? :c
    Maar wel toffe username! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rybak schreef:
    Er is toch ook een film van? (Aangezien je een gif hebt neer gezet)

    Mijn username is van Alexander Rybak, hij won in 2009 het Eurovisiesongfestival. Hij deed mee voor Noorwegen.


    Ja van het eerste deel is een film gemaakt, maar vanwege de kritiek op de inhoud van het verhaal, hebben ze de rest stop gezet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Klinkt leuk :Y)

    Hier komt mijn username vandaan.

    In Greek mythology, the Maniae (singular: Mania) are a spirit or group of spirits personifying Insanity, madness and crazed frenzy. They operate closely with Lyssa, the spirit of mad rage, frenzy and rabies; and, like, Lyssa, are presumed to be daughters of Nyx. They are also associated with the Erinyes, the three fearsome goddesses of vengeance.
    They are also sometimes said (though, perhaps in jest, or as a metaphor for love's sometimes cruel nature) to have been nurses of the god Eros.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Belacqua schreef:
    (...)

    Ja van het eerste deel is een film gemaakt, maar vanwege de kritiek op de inhoud van het verhaal, hebben ze de rest stop gezet.


    Aahw, das ook niet leuk! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •