Piep daar.
1) Emo = Muziekstijl
Het is gewoon OVERGENOMEN naar een 'kledingstijl', het was origineel een muziekstijl.
2) De eerste reactie van m'n vrienden: 'Nee, jij bent niet emo, want je snijdt je niet.'
Dat is de reden niet, ik bén het gewoon niet. Waarom niet? het bestaat niet
WTF!?
De meeste die zeggen dat ze emo zijn, en ermee willen opvallen, zijn kindertjes van.. 10?
Uhùù..
Leer eerst de betekenis van het woord 'emo', en ga dan aandacht zoeken en mensen uitmaken die het niet zijn.
Loop me nu maar vol te schelden dat het géén muziekstijl is, maar ik weet wel beter.
-
20 okt 2008 - 21:0120 okt 2008 - 21:47
Jah emo komt van een muziekstijl, en het is ook een muziekstijl
Net zoals; Hip-hop, punk, gothic en zoLive life limitless.
20 okt 2008 - 21:48Jah emo komt van een muziekstijl, en het is ook een muziekstijl
Net zoals; Hip-hop, punk, gothic en zo
Uhù, idd. maar al die wannaB's willen het niet eens geloven.20 okt 2008 - 21:50(...)
Uhù, idd. maar al die wannaB's willen het niet eens geloven.
Dat zijn echt sukkels. Het is toch duidelijk dat het van een muziekstijl komt. Daar komen nog kledingsoorten van, jah stijlen eigenlijk. Maar toch is en blijft het een muziekstijlLive life limitless.
20 okt 2008 - 21:50Helemaal mee eens.:'D
Maargoed, de 'kledingstijl' wordt tegenwoordig trouwens emoish genoemt.
xok
20 okt 2008 - 21:54Eindelijk mensen die het snappen! Emo is een muziekstijl. Ik vind het echt dom dat mensen gelijk zeggen dat emo's zich snijden enzo, en ze denken echt dat ze weten wat emo en gothic enzo is. Een oud-klasgenootje van mij is 12 en vroeg zo; "Ben je gothic ofzo? Kijk naar je plaatje" Nou, ik heb het derde plaatje in mijn Fotoboek als schermafbeelding. Zie ik eruit als een gothic ofzo? Ze denken echt altijd dat ze dan stoer zijn, en ze denken dat ze weten wat het is. Zo dom,, vind ik dat..
a figment of your imagination
21 okt 2008 - 17:21Emo is toch een muziekstijl met bijbehorende subcultuur? Te vergelijken met metalheads, die luisteren graag naar metal. Ik word overigens ook emo genoemd x']
Oke, ik draag dan wel allstars maar absoluut geen skinny's en ik heb ook geen schuine scheiding. Maar ook eigenlijk best lachwekkend. Ik ga er ook mooiin meespelen: Nee, niemand is zo emo als ik. Ich bin die uberemo.No growth of the heart is ever a waste
21 okt 2008 - 17:32Uuhw ja.
het gaat ook vaak zo; ja jij gaat zeker weer een emo verhaal schrijven.
aha.. duidelijk?
en zo; laat je polsen dan zien! doe je dat; o.. [/dan zijn ze gedist omdat ze denken dat er allemaal littekens en sneeen en weetikveel staan]
en ook een mens had allemaal zwarte kleren aan zegt ze; ik voel me net een emo.AAP
21 okt 2008 - 21:04Jup je hebt gelijk ^^
Dan hebbe we gewoon allemaal een Scene Style ^^
Emo = Muziek
Helemaal gelijk ^^
Je hebt ook scene-bands lieveschat xO Ze bedoelt geloof ik eerder dat als je er op zo'n manier uitziet je het niet bent ofz. Op de flokdehokjes manier.Mew <3
21 okt 2008 - 21:05
al veel topic's over geweestSpirits move me, every time I'm near you.
21 okt 2008 - 21:07Jij groot gelijk hebben.Mijn vriendin had wat te veel oogpotlood op zegt iemand van mijn klas emo x) Mijn vriendin kwaad ik ben geen Emo! gosh.Ik vind dat je op iemand zijn uiterlijk geen eticket mag plakken.Dus niet emo of skater of wat dan ook iedereen is gewoon zichelf punt!
(:The soul needs autumn.
21 okt 2008 - 21:1621 okt 2008 - 21:17Het zijn mooie tekeningen.
Ik hou van Emo, alleen de kledij stijl bevalt me niet ^^
Ik heb respect voor Emo'sdeath to the one at the end of the serenade.
21 okt 2008 - 21:19Najah, aangezien in meer punk ben.
En ik eens pikzwart naar school kwam werdt ik afgedist voor Emo.
En een jongen in mijn klas, we zijn goede vrienden, noemt me vaan EMOtioneel.
Daar kan ik mee lachen maar als die kut kinders denken als je helemaal zwart (zwarte t-shirt, zwarte skinny en zwarte allstars) naar school gaat meteen Emo bent.
Dan zijn ze echt dom -_-"death to the one at the end of the serenade.
22 okt 2008 - 22:32
Daar kan ik mee lachen maar als die kut kinders denken als je helemaal zwart (zwarte t-shirt, zwarte skinny en zwarte allstars) naar school gaat meteen Emo bent.
Nee joh, dan ben je Gothic :']No growth of the heart is ever a waste
22 okt 2008 - 22:35Omg bij ons op school ook
Heb ik me haar dus BRUIN geverft.
niet eens zwart.
Gaat heel veel kindjes zeggen. *Word je Emo fzeu?*
ik zo: NEEEHEE.
Gaat iemand zo langslopen. *tegen se vriendjes* *Hebben we die Gothic ook weer.*
AAWWH.