• Yep, begint om 8 uur op net 5!=)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Niet alweer. :'/


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zag ik in de gids haha.

    Al gezien.
    Ik ga The Hobbit kijken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    iPayphone schreef:
    Niet alweer. :'/


    Hoezo?x)
    Normaal mag ik het amper opnemen als het weer op tv is, laat staan kijken omdat er meestal andere dingen op tv zijn, nu niet!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb alle films zelf. Als ik ze wil zien, doe ik dat wel op de dvd, anders erger ik me dood aan alle reclames.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bij ons in de gids staat de steen der wijzen.
    Ach, ik ga toch wel kijken*O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Svale schreef:
    Ik heb alle films zelf. Als ik ze wil zien, doe ik dat wel op de dvd, anders erger ik me dood aan alle reclames.


    Tsja, ik dacht ik meld het even voor de geïnteresseerde.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    >Verplaatst naar het goede subforum.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoezo?x)
    Normaal mag ik het amper opnemen als het weer op tv is, laat staan kijken omdat er meestal andere dingen op tv zijn, nu niet!=3


    Omdat ik vind dat HP te vaak op tv komt. :Y). Da's mijn mening. En ook omdat ik ze al tevaak heb gezien . :)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zou hem wel willen kijken, maar ik heb net Star Trek gezien in de bioscoop - en ik zal maar niet beginnen over wat ik daarvan vond, want dan houd ik voorlopig ook niet meer op met benadrukken hoe geweldig het was :') - en ik moet nu echt, echt iets doen aan leerwerk voor mijn Frans mondeling overmorgen en de toetsweek die ook dinsdag begint en waar ik allebei nog vrijwel niets voor heb gedaan. Hehe, ik ben zo vreselijk slecht in het volgen van mijn eigen planningen. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik zou hem wel willen kijken, maar ik heb net Star Trek gezien in de bioscoop - en ik zal maar niet beginnen over wat ik daarvan vond, want dan houd ik voorlopig ook niet meer op met benadrukken hoe geweldig het was :') - en ik moet nu echt, echt iets doen aan leerwerk voor mijn Frans mondeling overmorgen en de toetsweek die ook dinsdag begint en waar ik allebei nog vrijwel niets voor heb gedaan. Hehe, ik ben zo vreselijk slecht in het volgen van mijn eigen planningen. :W


    Ik maak niet eens planningen, just do it.=p Dat is mijn visie dan weer en het werkt prima.x)
    Maar in ieder geval succes!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Ik zou hem wel willen kijken, maar ik heb net Star Trek gezien in de bioscoop - en ik zal maar niet beginnen over wat ik daarvan vond, want dan houd ik voorlopig ook niet meer op met benadrukken hoe geweldig het was :') - en ik moet nu echt, echt iets doen aan leerwerk voor mijn Frans mondeling overmorgen en de toetsweek die ook dinsdag begint en waar ik allebei nog vrijwel niets voor heb gedaan. Hehe, ik ben zo vreselijk slecht in het volgen van mijn eigen planningen. :W


    Ik heb Star Trek ook gezien. Het was geweldig oh my god!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik maak niet eens planningen, just do it.=p Dat is mijn visie dan weer en het werkt prima.x)
    Maar in ieder geval succes!='D


    Ik maak wel planningen, maar ik weet meestal van tevoren al dat ik me er niet aan zal houden, dus het is een beetje nutteloos optimisme. :'D Maar dankje. Het komt wel goed, denk ik. Veel plezier met HP. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah nooo, dat is zeker in Nederland? D:


    And in that moment, we were infinite.

    Square schreef:
    (...)

    Ik maak wel planningen, maar ik weet meestal van tevoren al dat ik me er niet aan zal houden, dus het is een beetje nutteloos optimisme. :'D Maar dankje. Het komt wel goed, denk ik. Veel plezier met HP. ^^


    Tsja dan kun je beter je tijd steken in alvast beginnen ipv eerst plannen.x)
    Dankje.:)


    You were born original, don't die as a copy.