• Ik wil een roze pluk in mijn haar laten verven en normaal vraag ik dat soort dingen aan mijn zus, want ze is kapster, maar ze doet moeilijk. Vindt het geen goed idee etc. omdat haarverf slecht is voor je haar en ze het kinderachtig vindt -_-.
    Nu wilde ik dus vragen of jullie het bij een kapster laten doen, of dat jullie het zelf in de winkel kopen en dan zelf doen, of dat een bekende het doet en welk merk jullie dan gebruiken.

    Dus, iemand die zijn ervaringen wilt delen? c:

    Edit: Ik ben blond, dus ik hoef het niet eerst te blonderen :Y)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 19:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn moeder is kapster en ze heeft het een paar keer bij mij gedaan, ik zal vragen welk merk.

    Mijn vriendin wist niet of het wel leuk zou staan,dus heeft ze het met voedingskleurstof gedaan.
    Meer weet ik erover niet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Roze haarverf + alluminium folie. All you need hun.
    En zo slecht is haarverf niet voor je haar, als je het maar niet elke week verft. Like a certain someone I know.
    Anyway, ik verf mijn haar elke 3 maanden en het ziet er erg gezond uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je donker haar hebt zal alleen roze haarverf niet werken. Het mijne is bijna zwart. If I try to dye it pink I'm going to be an unhappy young woman. Ofwel: je zal het als je donker haar hebt eerst moeten ontkleuren, misschien dat je zus daar op doelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb m'n haar eens lichter blond geverfd en het zit er na een paar weken nog steeds helemaal in. Als je het verft moet je dus wel bedenken of je het echt een tijdje wil houden, want je kan dus de pech hebben dat 't er heel goed in blijft zitten wanneer je 't zat begint te worden xd Waarom doe je anders niet ipv een roze pluk een roze dipdye? Volgens mij zijn die dipdyes nog redelijk in de mode (:


    “Love is a contradiction.”

    Javert schreef:
    Roze haarverf + alluminium folie. All you need hun.
    En zo slecht is haarverf niet voor je haar, als je het maar niet elke week verft. Like a certain someone I know.
    Anyway, ik verf mijn haar elke 3 maanden en het ziet er erg gezond uit.


    Ehhhh ik heb er niet veel verstand van maar als je donker haar hebt neem ik aan dat je het moet blonderen eerst, tenminste dat werd er bij mij gedaan en ik heb nog niet eens zo heel donker.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ehhhh ik heb er niet veel verstand van maar als je donker haar hebt neem ik aan dat je het moet blonderen eerst, tenminste dat werd er bij mij gedaan en ik heb nog niet eens zo heel donker.


    Ben blond, dus dat is geen probleem c:


    Happy Birthday my Potter!

    SPECS schreef:
    (...)

    Ehhhh ik heb er niet veel verstand van maar als je donker haar hebt neem ik aan dat je het moet blonderen eerst, tenminste dat werd er bij mij gedaan en ik heb nog niet eens zo heel donker.


    Good point, maar blonderen is ook zo gedaan :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rider schreef:
    (...)

    Ben blond, dus dat is geen probleem c:


    Lucky you.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik laat het altijd bij de kapper doen, die heeft er tenminste verstand van. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn kapster heeft het voor me gedaan. Maar ik moest zelf aan de verf komen. Nu heb ik mijn verf (die blauw was btw) uit A'dam weg, maar die was niet zo goed. Maar stap gewoon eens een kapperszaak binnen waar ze ook haarverf kopen, zo'n alternatieve kapper. Die hebben meestal wel goed spul en kunnen je er ook goede uitleg over geven. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Javert schreef:
    (...)

    Good point, maar blonderen is ook zo gedaan :'D


    Klopt klopt.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Pet schreef:
    Ik heb m'n haar eens lichter blond geverfd en het zit er na een paar weken nog steeds helemaal in. Als je het verft moet je dus wel bedenken of je het echt een tijdje wil houden, want je kan dus de pech hebben dat 't er heel goed in blijft zitten wanneer je 't zat begint te worden xd Waarom doe je anders niet ipv een roze pluk een roze dipdye? Volgens mij zijn die dipdyes nog redelijk in de mode (:


    Ik wil het al heel lang (eigenlijk al sinds groep zeven, maar mijn gezin doet er dus moeilijk over en mijn ouders vinden het nu eindelijk goed), dus het is niet dat ik het voor een paar weken wil of zo. En ik vind dipdyes eerlijk gezegd over het algemeen niet zo mooi. Het wordt vaak zo'n overduidelijke scheiding midden in het haar, het loopt niet mooi over.


    Happy Birthday my Potter!

    Roze vind ik zelf ook nogal kinderachtig voor een haarkleur, maar het is volkomen je eigen keuze dus daar zou ik me niet zoveel van aantrekken. Voor de zekerheid kan je het de allereerste keer bij een kapper laten doen.


    Chaos is a ladder.

    Rider schreef:
    (...)

    Ik wil het al heel lang (eigenlijk al sinds groep zeven, maar mijn gezin doet er dus moeilijk over en mijn ouders vinden het nu eindelijk goed), dus het is niet dat ik het voor een paar weken wil of zo. En ik vind dipdyes eerlijk gezegd over het algemeen niet zo mooi. Het wordt vaak zo'n overduidelijke scheiding midden in het haar, het loopt niet mooi over.


    Ik zelf heb wel een dipdye die erg mooi overloopt in mijn haren :Y).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.