De stelling van deze week luidt:
We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven.
[stelling] We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven. - Oude Stellingen
-
9 juni 2013 - 3:039 juni 2013 - 8:22
Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
9 juni 2013 - 8:45Alphonse schreef:
Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.
+ hun verdienen ook rust, het is niet altijd gemakkelijk in de spotlights te staan en dan nog eens rekening mee te houden.9 juni 2013 - 8:52Absoluut. Ze hebben er dan wel zelf voor gekozen, maar er zijn altijd dingen die wij niet hoeven te weten.
Miep
9 juni 2013 - 9:03Alphonse schreef:
Niets meer aan toe te voegen.'Darling, just hold on'
9 juni 2013 - 9:13Eens. Ik zou echt gek worden, denk ik.
But I still have this faith in the truth of my dreams.
9 juni 2013 - 9:18Sibyllin schreef:
Eens. Ik zou echt gek worden, denk ik.26 - 02 - '16
9 juni 2013 - 9:26Zeker! Het zijn ook maar mensen alleen hun talenten kent iedereen.
Follow your dreams, they won't follow you
9 juni 2013 - 9:30Eens. Ik vind het sowieso nogal raar dat mensen zich op zo'n manier willen bezighouden met het leven van mensen die ze niet eens persoonlijk kennen.
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.
9 juni 2013 - 9:32Alphonse schreef:
Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan."No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
9 juni 2013 - 9:45ja. Anders word je toch gek van al die aandacht. Dan is het gewoon niet meer leuk
9 juni 2013 - 9:49Ja, en niet alleen hun maar ook hun fmilie, vrienden enz.
×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×
9 juni 2013 - 9:57Eens, zij hebben ook nog een leven naast beroemd zijn.
You are beautiful, you are love.
9 juni 2013 - 10:019 juni 2013 - 10:06Alphonse schreef:
Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.Thank you for the tragedy, I need it for my art.
9 juni 2013 - 10:12