• Zie titel, dat was Ongeveer mijn eerste serie hier op Quizlet en ik had er 25 delen van, maar vondt hem niet zo Cool, dus daarom ga ik helemaal overnieuw beginnen^^

    Intro:
    Linda wordt Zwaar Mishandeld door haar vader, Maar 1 jaar geleden is het niet gebleven bij slaan, maar heeft hij haar ook nog Misbruikt. ze weet niets over haar moeder,wie ze is en of ze leeft is een groot vraagteken in haar leven.
    Het Vreemde is dathaar vader haar 1jaar Jongere Zusje en 2 jaar Oudere broer niets doet.
    Ze wordt elke dag uitgescholden voor Hoer of slet en daardoor is haar zelfvertrouwen 0,0.
    ze weet echt niets meer te doen, en vaak denkt ze aan zelfmoord, hulp zoeken durft ze niet, like haar vader dreigt haar zusje iets aan te doen.

    Komt dit ooit goed?

    ToHo komt er later in voor:D


    Rollen:

    Hoofdpersoon+ Later vriendin van Tom: Bezet By Linda!

    Zusje van Hoofdrol+ later vriendin van Bill:Michelle

    Vriendin van Gustav: BeZet by Laura^^

    Vriendin van Georgie: BeZet by Lies

    vriendin van Linda's broer: Senna

    Vriendin van Andreas:



    Naam: Bijnaam:
    Leeftijd:
    Text:
    Foto(emo/Scene)
    Rol:


    Ice-cream Rockt more than you x3

    iwk oowk

    plzzzzzzzzzz

    wie word het?

    Ow nou dan ben ik het niet.. jammer had wel graag een rol gewild, ik zit in best wel veel serie's dus ik zal het dan wel niet worden :S


    Ah nee?? Denk nog maar eens goed na
    En dat van die series, oei dat wist ik niet, maar ik heb voor de gene gekozen met het mooiste tekstje, nou dat ik vond


    Live life limitless.

    iwk wil pplllllzzz

    Ow nou dan ben ik het niet.. jammer had wel graag een rol gewild, ik zit in best wel veel serie's dus ik zal het dan wel niet worden :S

    Dat weet je toch niet! Ze wist eignlijk niet of die persoon in veel quizjes meedeed ofnie, dus je maakt toch nog kans? =D

    kijkt zo erg smekend

    naja ik ben het dus niet dn.ach jah ik maak je quiz toch hoor :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    oow plzzz

    linda zzzeg

    okee ik weet dus wie het geworden is, btw, voor de mensen die geen rol hebben, als die willen krijgen ze een rol als vriendin van Andreas en vriendin van de Broer van Linda


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ow nou dan ben ik het niet.. jammer had wel graag een rol gewild, ik zit in best wel veel serie's dus ik zal het dan wel niet worden :S

    Ik had ontzettend m'n best gedaan op m'n tekstje [/heeft zelfmedelijden :P]

    Het is zooo jij! Zie maar naar laura's reactie! =D

    jhaa haar quizzz is top zzzo ik nu al ie

    (...)
    Dat weet je toch niet! Ze wist eignlijk niet of die persoon in veel quizjes meedeed ofnie, dus je maakt toch nog kans? =D

    Ja maar volgens mij weet zij dat wel x'] Dat ik in heel veel serie's mee doe :P Maar als ze dat echt niet weet maak ik idd wel een kans x']

    (...)
    okee ik weet dus wie het geworden is, btw, voor de mensen die geen rol hebben, als die willen krijgen ze een rol als vriendin van Andreas en vriendin van de Broer van Linda

    Ik wil wel vriendin van de Broer van Linda als da goed is? Als ik de rol niet heb (die ik niet heb) Maar dan verander ik effe de leeftijd? =D

    iwk willl