• Zie titel, dat was Ongeveer mijn eerste serie hier op Quizlet en ik had er 25 delen van, maar vondt hem niet zo Cool, dus daarom ga ik helemaal overnieuw beginnen^^

    Intro:
    Linda wordt Zwaar Mishandeld door haar vader, Maar 1 jaar geleden is het niet gebleven bij slaan, maar heeft hij haar ook nog Misbruikt. ze weet niets over haar moeder,wie ze is en of ze leeft is een groot vraagteken in haar leven.
    Het Vreemde is dathaar vader haar 1jaar Jongere Zusje en 2 jaar Oudere broer niets doet.
    Ze wordt elke dag uitgescholden voor Hoer of slet en daardoor is haar zelfvertrouwen 0,0.
    ze weet echt niets meer te doen, en vaak denkt ze aan zelfmoord, hulp zoeken durft ze niet, like haar vader dreigt haar zusje iets aan te doen.

    Komt dit ooit goed?

    ToHo komt er later in voor:D


    Rollen:

    Hoofdpersoon+ Later vriendin van Tom: Bezet By Linda!

    Zusje van Hoofdrol+ later vriendin van Bill:Michelle

    Vriendin van Gustav: BeZet by Laura^^

    Vriendin van Georgie: BeZet by Lies

    vriendin van Linda's broer: Senna

    Vriendin van Andreas:



    Naam: Bijnaam:
    Leeftijd:
    Text:
    Foto(emo/Scene)
    Rol:


    Ice-cream Rockt more than you x3

    BILL infokomt<3

    Naam: Annelies

    Bijnaam: AnneliesHoofd, AnneliesKiend, Hyperkiend

    Leeftijd: 16

    Text:

    Haaii snoepzz<3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al doorhad Annelies en al zo'n 16 jaar lang leef ik op deze planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop&shoppen en ook met vrienden weggaan & naar muziek luisteren. Nu bijvoorbeeld ben ik naar '3Doors OPen- Here without you' aan het luisteren. Je kan me he-le-maal gek verklaren maar ik kan geen 1 dag zonder muziek! Okay what ever. Dat is ook dat je niet zonder vrienden kan. Ook he ik een zus. Linda, en zij is erg lief! Aber, ik heb ook blone haren en sommige zeggen dat ik emo of Scene betn maar dat ben ik NIET! Weetje, ik heb een tijdje een hele moeilijke periode achter de rug want al m'n vrienden hebben me tegen mij gekeerd. Gelukkig had ik nog lieve mensjes leren kennen via via. Snap je? Ach what, neen ik ben helemaal single dus heb nog geen vriend. Happy singles noemen ze dat! Maar ach, ik moet gaan want ik ga zometeen shoppen!

    Doei<3


    Foto(emo/Scene) http://i224.photobucket.com/albums/dd276/xGlamBitchyBarbiex/DSC06961.jpg

    Rol: Zusje hoofdrol+Latere vriendin Bill

    verder Nobody??


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naam: Bijnaam: Michelle
    Leeftijd: 18
    Text:
    Hoii,
    Ik ben dus Michelle en ik ben 18 jaar geleden geboren op 16 april ^^ Ik hou van uitgaan, winkelen, streetdance & ballet. Ook hou ik van verschillende soorten muziek! =D Ik ben al naar een concert geweest van Fall out boy & No Doubt. >.< Ik heb een vriend & hou dan owk superveel van hem! Verder heb ik blonde haren en bruingrijze ogen. 1.72 is mijn lengte en ik ben tamelijk mager. Mensjes bestempelen me als lief; betrouwbaar; sympathiek, en owk soms wel wat arrogant. Meestal wel tegen iemand die ik niet moet >.< Maar ik moet gaan, ik moet het eten gaan klaarmaken o_O Toedlz! <33.
    Foto(emo/Scene) http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=374109191&albumID=817835&imageID=7206432
    Rol:Zusje van Hoofdrol+ later vriendin van Bill

    Heb het effe wat aangepast ^^ en ik zou wel heel graag die rol wille! =( ^^ x

    Georgieee, hij komt er zo Linda


    everything you imagined, and more...

    Naam: Bijnaam: AnneliesxD Lies

    Leeftijd: 19

    Text: Hayz Mopie's Als jullie oogjes in jullie cutte koppies hebben zien jullie dat ik dus Lies ben.
    Alle in feiten is het Annelies, maar eerst noemde iedereen me Anne, maar dat vondt ik irriant, dus nu noemt iedereen [Alle bijna iedereen] me Lies.
    Of Liesjjee; of LiesKiend.
    ^^ jah dat heb ik allemaal dankzij mij Bfke se xD
    Verder ga ik het meest karten, of een maffe sportxD En Ik ben officieel verslaaft aan HorrorFilms xD.
    Ah Jah mn bf denk t wel elke keer als ik een vreetbui heb dat ik zwanger ben:P ma Jah ze is ook niet normaal héa en ik ben Weird.
    Jah genoeg over mij;

    Doedels Annelies; You Know Wath, You Can Call Me Lies.

    Foto(emo/Scene): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75783
    rol: Vriendin georg


    everything you imagined, and more...

    Naam: Michelle

    Bijnaam: Mies

    Leeftijd: 17?

    Text:

    Heey Lievord! Ik ben Michelle en voor m'n vriendjes en vriendinnetjes Mies, ik ben een meisje van 17 jaar oud, mensen zeggen dat mijn karakter is; Koppig, Eigenwijs, lief, Grappig, Sarcastisch, Vrolijk, Hyper en soms Bitchy en ja dit is echt waar heb het net aan mijn zus Linda gevraagd! Ze is echt mijn beste vriendin! Ik kan haar altijd alles vertellen! We shoppen samen, gaan samen naar de bios, we doen echt van alles samen >,<. Verder bespeel ik een instrument namelijk; Gitaar. Verder kun je op de foto zien dat ik Blond haar en Blauwe ogen heb, okey je kan het niet echt zien aangezien de foto zwart-wit is x'] Ik heb een hekel aan insecten o.0 Ik schrik me altijd een ongeluk als ik er eentje zie x']. verder ben ik verslaafd aan milkshakes, maarja wie is dat eigenlijk niet! Ik moet er elke dag eigenlijk wel eentje ophebben ;] Maar ik ga weer! LoveYa.<3

    Foto(emo/Scene); http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg

    Rol: Zusje van Hoofdrol+ later vriendin van Bill

    Ik hoop dat ik de rol krijg!<3

    Hoe oud is het zusje van linda eig?

    Hoe oud is het zusje van linda eig?


    16 Jaar!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naam:Nickita
    Bijnaam: Nickit
    Leeftijd: 17 bijna 18
    Text:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben altijd vrolijk en kan behulpzaam zijn als het moet
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en familie en laat ze ook echt niet valen omdat ik weet dat ze dat ook niet bij mij zouden doen ;)
    Verder hou ik van muziek tekenen en teksten schrijven als ik eenmaal een idee heb dan ga ik meestel op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren ;)
    Shoppen is niet iets wat ik heel graag doe ofzo maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik ook altijd wel mee voor de gezzeligheid ;)
    Maar ik ga nu mijn mobiel gaat af doei doei <3
    Foto(emo/Scene):
    http://farm3.static.flickr.com/2362/2428534426_6b7bdd3ba0_o.jpg
    Rol: Vriendin Andreas


    You can't touch music but music touch you

    Naam: Laura Bijnaam: Loret, DuckyVerslaafdKiend, niet normaal kind

    Leeftijd: Euhm 18?? Mag je veranderen he

    Text:

    Yo, Laura in the house
    Jah jah ik ben dus Laura. En al 18 (of andere leeftijd/ik weet niet hoe oud dat ik ben xD) jaartjes, ben ik op deze abnormale planeet. En dit mensje hier boven, weet je wie dat is?? Wel dat ben ik dus (A).
    Maar goed, hobby's heb ik zoals de meeste onder ons denk ik wel he, boksen!! Echt geweldig, dat is ten minste iets waarin ik mijn woede kan afreageren, niet dat ik dat altijd heb hoor, ik ben heel vreedig [KuchKuch]. In drummen lukt me dat ook, bas gitaar niet echt, mijn woede afreageren he, want ik kan het wel spelen. En voor de rest heb ik mijn bijnamen he, Loret, DuckyVerlaafdKind en niet normaal kind. Dus je merkt wel dat ik verslaafd ben aan Ducky's en ook aan music maar daar hebben ze geen bijnaam van
    Maar ik moet gaan
    Chiao <333

    Foto(emo/Scene)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72407

    Rol: Maakt me niet uit, ik ga zeker je serie maken hoor


    Live life limitless.

    Leeftijd heb ik aangepast ^^ Laat je me weten wanneer je de rollen hebt gekozen? =D x

    Naam: Bijnaam: AnneliesxD Lies

    Leeftijd: 19

    Text: Hayz Mopie's Als jullie oogjes in jullie cutte koppies hebben zien jullie dat ik dus Lies ben.
    Alle in feiten is het Annelies, maar eerst noemde iedereen me Anne, maar dat vondt ik irriant, dus nu noemt iedereen [Alle bijna iedereen] me Lies.
    Of Liesjjee; of LiesKiend.
    ^^ jah dat heb ik allemaal dankzij mij Bfke se xD
    Verder ga ik het meest karten, of een maffe sportxD En Ik ben officieel verslaaft aan HorrorFilms xD.
    Ah Jah mn bf denk t wel elke keer als ik een vreetbui heb dat ik zwanger ben:P ma Jah ze is ook niet normaal héa en ik ben Weird.
    Jah genoeg over mij;

    Doedels Annelies; You Know Wath, You Can Call Me Lies.

    Foto(emo/Scene): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75783
    rol: Vriendin georg


    Allemaal dank zij mij, ik ben die oh zo bekende Bf van haar xD
    Maar je bent zwanger, en is het een meisje of een jongen, of beter gezegd ben je al naar de genecoloog (of hoe je het ook schrijft) geweest


    Live life limitless.

    (...)

    Allemaal dank zij mij, ik ben die oh zo bekende Bf van haar xD
    Maar je bent zwanger, en is het een meisje of een jongen, of beter gezegd ben je al naar de genecoloog (of hoe je het ook schrijft) geweest


    whaha ik lig hierso plat van het lachen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whaha ik lig hierso plat van het lachen


    Ik meen dat dus eigenlijk wel he, ik zeg dat zeker elke dag tegen haar, jah we zien elkaar elke dag zeker meer dan een half uur, goed van ons he
    Maar weet je van wie ze zwanger is?? Niemand weet het, we denken: Jaan, Kevin, Kevin2 of haar teddybeer


    Live life limitless.

    kan ik me nog inschrijven voor het zusje van linda?


    Listen to your heart and your dreams come true ~