• Zie titel, dat was Ongeveer mijn eerste serie hier op Quizlet en ik had er 25 delen van, maar vondt hem niet zo Cool, dus daarom ga ik helemaal overnieuw beginnen^^

    Intro:
    Linda wordt Zwaar Mishandeld door haar vader, Maar 1 jaar geleden is het niet gebleven bij slaan, maar heeft hij haar ook nog Misbruikt. ze weet niets over haar moeder,wie ze is en of ze leeft is een groot vraagteken in haar leven.
    Het Vreemde is dathaar vader haar 1jaar Jongere Zusje en 2 jaar Oudere broer niets doet.
    Ze wordt elke dag uitgescholden voor Hoer of slet en daardoor is haar zelfvertrouwen 0,0.
    ze weet echt niets meer te doen, en vaak denkt ze aan zelfmoord, hulp zoeken durft ze niet, like haar vader dreigt haar zusje iets aan te doen.

    Komt dit ooit goed?

    ToHo komt er later in voor:D


    Rollen:

    Hoofdpersoon+ Later vriendin van Tom: Bezet By Linda!

    Zusje van Hoofdrol+ later vriendin van Bill:Michelle

    Vriendin van Gustav: BeZet by Laura^^

    Vriendin van Georgie: BeZet by Lies

    vriendin van Linda's broer: Senna

    Vriendin van Andreas:



    Naam: Bijnaam:
    Leeftijd:
    Text:
    Foto(emo/Scene)
    Rol:


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naam: Bijnaam: Michelle
    Leeftijd: 18
    Text:
    Hoii,
    Ik ben dus Michelle en ik ben 18 jaar geleden geboren op 16 april ^^ Ik hou van uitgaan, winkelen, streetdance & ballet. Ook hou ik van verschillende soorten muziek! =D Ik ben al naar een concert geweest van Fall out boy & No Doubt. >.< Ik heb een vriend & hou dan owk superveel van hem! Verder heb ik blonde haren en bruingrijze ogen. 1.72 is mijn lengte en ik ben tamelijk mager. Mensjes bestempelen me als lief; betrouwbaar; sympathiek, en owk soms wel wat arrogant. Meestal wel tegen iemand die ik niet moet >.< Maar ik moet gaan, ik moet het eten gaan klaarmaken o_O Toedlz! <33.
    Foto(emo/Scene) http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=374109191&albumID=817835&imageID=7206432
    Rol:Zusje van Hoofdrol+ later vriendin van Bill

    Heb het effe wat aangepast ^^ en ik zou wel heel graag die rol wille! =( ^^ x


    IK ZOU GRAAG DE VRIENDIN ZIJN VAN LINDA'S BROER. PLZ? <<33.! ^^

    Laura vertel het zexD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    iwk ook maar het liefst rol van zzusje

    (...)
    Ja maar volgens mij weet zij dat wel x'] Dat ik in heel veel serie's mee doe :P Maar als ze dat echt niet weet maak ik idd wel een kans x']


    Nee echt niet, ik dacht maar in een paar. Maar ik vond echt dat je het mooiste tekstje had, de andere waren ook mooi, maar dat was het mooiste


    Live life limitless.

    plzzzz

    Het is








    CandyQueenx3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Live life limitless.

    plzzz

    (...)

    Op wat wedden we? Een rol in een van mijn serie's? :P

    Weet je nu al of jij het bent fnie? Ik rol in ju serie willen :P

    (...)

    Nee echt niet, ik dacht maar in een paar. Maar ik vond echt dat je het mooiste tekstje had, de andere waren ook mooi, maar dat was het mooiste


    ik ben het helemaal met lAura eens


    everything you imagined, and more...

    Dus weten Jullie nu wie die rol heeft?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    god the laat

    wie word het nou????


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    Op wat wedden we? Een rol in een van mijn serie's? :P

    Ik had gelijk! Zie je wel :P [/Ego]

    Het is








    CandyQueenx3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    En dat wist ik al xD


    everything you imagined, and more...

    iwk wil rol voor dhe vriendin van broer of dhie andere oplplzzzz