• Zie titel, dat was Ongeveer mijn eerste serie hier op Quizlet en ik had er 25 delen van, maar vondt hem niet zo Cool, dus daarom ga ik helemaal overnieuw beginnen^^

    Intro:
    Linda wordt Zwaar Mishandeld door haar vader, Maar 1 jaar geleden is het niet gebleven bij slaan, maar heeft hij haar ook nog Misbruikt. ze weet niets over haar moeder,wie ze is en of ze leeft is een groot vraagteken in haar leven.
    Het Vreemde is dathaar vader haar 1jaar Jongere Zusje en 2 jaar Oudere broer niets doet.
    Ze wordt elke dag uitgescholden voor Hoer of slet en daardoor is haar zelfvertrouwen 0,0.
    ze weet echt niets meer te doen, en vaak denkt ze aan zelfmoord, hulp zoeken durft ze niet, like haar vader dreigt haar zusje iets aan te doen.

    Komt dit ooit goed?

    ToHo komt er later in voor:D


    Rollen:

    Hoofdpersoon+ Later vriendin van Tom: Bezet By Linda!

    Zusje van Hoofdrol+ later vriendin van Bill:Michelle

    Vriendin van Gustav: BeZet by Laura^^

    Vriendin van Georgie: BeZet by Lies

    vriendin van Linda's broer: Senna

    Vriendin van Andreas:



    Naam: Bijnaam:
    Leeftijd:
    Text:
    Foto(emo/Scene)
    Rol:


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OMG ik kan niet kiezen tussen de mensen die voor het zusje van Linda hebben gekozen*Gott het is raar om je eigen naam te schrijven*


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    ahahah Cool


    Nu ben ik boos opLaura, want ze hangt weer alles aan de grote klok, nu ga k har morgen slaan. (puh)


    everything you imagined, and more...

    (...)

    ahahah Cool


    Jah en zij van mijn Ducky (A) maar mijn aap (jah jah grote aap, op de kermis geschoten) heeft nog geen meter
    En jah zo te zien (dat je melig bent he)


    Live life limitless.

    (...)

    Nu ben ik boos opLaura, want ze hangt weer alles aan de grote klok, nu ga k har morgen slaan. (puh)


    Dan slaag ik terug :Y)


    Live life limitless.

    (...)

    Nu ben ik boos opLaura, want ze hangt weer alles aan de grote klok, nu ga k har morgen slaan. (puh)


    ahahah, hoeveel maanden ben je al zwanger van Mister Teddy (beer)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Man ik ben nieuwsgierig! ^^ Maak snel duidelijk! xD

    zus hoofdrol vriendin Bill :')

    Naam: Melody Bijnaam: Mell

    Leeftijd: 17

    Text: Heey,ik ben Melody of Mell.Je kiest maar wat je zegt,Melody of Mell.Persoonlijk vind ik gewoon Melody mooier maarja.Ik weet niet wie mij die bijnaam Mell heeft gegeven.Ik heb hem zowat mijn hele leven.Maar genoeg over mijn naam.Ik ben 17 jaar en ik ben nogal Bitchy.Eenmaal je me kent ben ik heel lief,anders niet.Ik lees graag.Ik zie er niet zo uit maar het geeft me gewoon fantasie.Maar computeren doe ik eigenlijk ook heel graag.En dan nog het liefst op mijn eigen vertrouwde laptop.Ik kijk nog graag TV,eet graag cordonbleu en ik haat school.Bye!
    xMelody.

    Foto(emo/Scene) http://photos.ivillage.com/images/photos/resize/gurl_Hairstyles_1177865120276_227709D.jpg

    Rol: Zus hoofdrol+ vriendin Bill.

    Naam: Shanice-Loraine
    Bijnaam: Nies,Loor

    Leeftijd: 16

    Text: Haayyy skatiessssss!!!
    Mijn naam is Shanice-Loraine.
    Ik weet het,het is een dubbel naam.
    Ik ben 16 jaar,
    Ik woon samen met mijn vader,zus en broer in 1 huis.Waar mijn moeder is?geen idee.Naja zoals je al kunt zien ben ik de jongste van de 3.Soms pesten ze me maar meestal zijn ze lief voor me.Mijn pa is ook wel cool,Hij bemoeit me niet zo veel met mijn leven.
    Ik hou van muziek,dansen,piano spelen,melig zijn,hyper doen,raar doen,op mijn kamer liedjes schrijven,op de pc zitten en tv kijken.Ow jah ook nog met mijn vrienden iets gaan doen.Ik haat shoppen,maar ik moet soms mee van Linda omdat ik toch kleding nodig heb,verder haat ik ook mensen die mijn stijl niet accepteren ik ben zoals ik ben!!Ik ben volgens mijn vrienden lief,spontaan,soms chaggie,soms té blij,en ik heb een eigen willetje.Als iemand mij niet accepteerd zoals ik ben hebben ze pech,en als ze er een probleem van maken dn geef ik ze een klap hoor!!Ik heb een tijdje op kickboxen gezeten en op voetbal dus hard trappen kan ik wel!!naja genoeg over mij ik ga!!

    xoxo

    Foto(emo/Scene)
    hier is plaatje :



    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/scene%20girls/12.jpg



    of deze :



    http://a.bebo.com/app-image/7925759046/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/05/11/4918038500a5911237838l.jpg



    als die niet goed is moet je het maar zeggen

    Rol: zusje van linda + latere vriendin van Bill


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    Jah en zij van mijn Ducky (A) maar mijn aap (jah jah grote aap, op de kermis geschoten) heeft nog geen meter
    En jah zo te zien (dat je melig bent he)


    Ik wil de meter zijn, please please!

    Yeaah monkey monkey houd van Banana's yeaaah


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    ahahah, hoeveel maanden ben je al zwanger van Mister Teddy (beer)


    Nog niet, alleik ben niet zwanger; alleen omda ik 2 dagen veel at, zei ze dat.

    En Merci voor de rol trouwens héa


    everything you imagined, and more...

    Kan ik nog ?

    (...)

    Ik wil de meter zijn, please please!

    Yeaah monkey monkey houd van Banana's yeaaah


    Jah jij bent meter van my big monkey!!!
    Hoe lang ze al zwanger is, ze heeft al een miskraam gehad, vorig jaar, en nu al 1 week


    Live life limitless.

    iwk wil rol oeps ik wil rol oeps moet niet opdringen maaaar boeiend ik wil rol

    Mensen ik heb totaal geen idea wie ik moet kiezen, zo geef ik laura de kans om iemand uit te kiezen, kunnen jullie boos worden op haarXD ooo im mean


    Ice-cream Rockt more than you x3

    hier is plaatje :

    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/scene%20girls/12.jpg

    of deze :

    http://a.bebo.com/app-image/7925759046/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/05/11/4918038500a5911237838l.jpg

    als die niet goed is moet je het maar zeggen ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~